2026-08-01, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghsw1
Lite mer exotisk kultur? Det är ju vanligt i skitländerna att kasta syra i ansiktet på kvinnor när de säger nej. Såg en video häromdagen där en kille och hans kompis brandbombade en tjejs bostad som hade sagt till nej till dejt.
såg den också faktiskt. men det är ändå förståeligt. varför ska man tacka nej till en potentiell partner för livet.
Citera
2026-08-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Domstolen kan besluta om en 7:a innan dom.
svårt för just det här fallet. vilken vettig domare hade trott han är autistisk
Citera
2026-08-01, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
I FUP så står det att han hade bilder i telefonen med nazistsymboler samt skrivit på Snapchat att "livet suger negerballe".

Typiskt svenskt beteende.
eller hur. dem får alltid en reality check när dem väl går ut från deras håla som stinker sagge och sur mjölk.
Citera
2026-08-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Synd om killen?? Han är ju uppenbart sjuk i huvudet, oavsett influenser från nätet.
Det är som att skylla antisocialt beteende på hårdrocken, eller tv-spel.

Men med en svensk pappa och en mamma från thailand så är trådämnet såklart lite känsligt. Många som röstar SD och AfS etc och som frekventerar flashback importerar ju själva dessa gener till Sverige.

Förhoppningsvis så döms killen till psykvård och stannar inne länge.
han är ju född här eller? eller pratar man nu om framtida politik som aldrig kommer lagföras?
Citera
2026-08-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Tror på europé eller asiat med tanke på självmordsbiten
vilken otrolig självmordsmix. hur kommer det sig att dem två grupperna med högst iq kan va så självmordsbenägna?
Citera
2026-08-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Tvekis på det faktiskt. Orsak: Begäran om vapen

En Babbe skulle han nöjt sej med en brödkniv från ikea
snarare utpressning på sedlar
Citera
2026-08-01, 21:24
Avstängd
Hon swishade halva notan det skulle inte alla göra
Han borde vara glad
Citera
2026-08-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hon swishade halva notan det skulle inte alla göra
Han borde vara glad
Han kände sig nog lika kränkt som en avvisad torsk när horan tycker kunden är så äcklig att hon ger tillbaka horpengarna.

Han fick inte f*tta trots att han betalade.
Citera
2026-08-01, 21:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Han kände sig nog lika kränkt som en avvisad torsk när horan tycker kunden är så äcklig att hon ger tillbaka horpengarna.

Han fick inte f*tta trots att han betalade.

Det är nr1 att lära sig som ung man
You win some you loose some
Citera
2026-08-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Tycker faktiskt att det är en rätt tragisk historia…

Att vara tonåring är jobbigt, ännu jobbigare nu eftersom de inte lär sig att interagera med andra på samma sätt som ”förr”.

Det kanske blir RPU?

Håller med.
Blev helt paff när jag läste att det handlade om två helt för varandra okända tonåringar som bestämmer träff via sociala medier, ungefär som en dejtingsajt. Träffas på reastaurang mm. (McD?)

Jag vet inte vad jag ska säga.
Allt var inte bättre förr, men jag är tacksam att jag var tonåring för länge sen då man träffades på riktigt och trevade sig fram. Ofta i större offentliga sällskap.
Citera
2026-08-01, 23:23
Medlem
Kan någon ladda upp FUP?
Citera
2026-08-02, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Synd om killen?? Han är ju uppenbart sjuk i huvudet, oavsett influenser från nätet.
Det är som att skylla antisocialt beteende på hårdrocken, eller tv-spel.

Men med en svensk pappa och en mamma från thailand så är trådämnet såklart lite känsligt. Många som röstar SD och AfS etc och som frekventerar flashback importerar ju själva dessa gener till Sverige.

Förhoppningsvis så döms killen till psykvård och stannar inne länge.

Usch, jag känner till ett sådant fall. Killen, 18 år, hade en svensk pappa och en mamma från Thailand. Han var uppenbarligen knäpp, hade inga kompisar, och satte eld på ett skjul på skolan där han gick, mitt på dagen när skolan var full av elever och lärare.

Gissar att pappan inte kunde få napp i Sverige, utan han hade åkt till Thailand för att skaffa en fru. Pappan var dålig på att fixa livet, och den thailändska mamman förstod inte vilka regler som gäller i Sverige. Sonen blev knäpp.

Undrar om det är något liknande som har hänt i fallet som tråden handlar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in