Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Nej jag tror inte vad det är jag läser!
Fauci said he "never lied before the congress" and stood by his assertion that the
NIH did not fund GOF research at the Wuhan Insitute of Virology. He said: "Sen.
Paul, you do not know what you're talking about, quite frankly."
Alltså sån äcklig liten lögnare du är!
Fauci ljög under ed! Och därför behöver han bli benådad av Biden.
Det känns uppriktigt som du behöver ta en paus nu. Du verkar i obalans.
Fokusera på vad som sagts och gjorts i Senators förhöret och vad som står i Faucis privata dagboksanteckningar, det är mitt tips.
Jag föreslår att du läser den ansökan som gjordes, jag länkade till den, och sedan försöka få en uppfattning om vilken typ av forskning som man gjorde. Problemet här är att du inte har den ämneskunskap som behövs för att förstå vilken typ av forskning som man ägnade sig år och vad det egentligen innebar rent virologiskt.
https://www.wide-angle.info/index.php?option=com_jdownloads&task=download.send &id=644&catid=3&m=0&Itemid=101
Som jag tidigare förklarat är jag HELT övertygad om att du har en helt felaktig närmatt komisk uppfattning om vilken typ av forskning som man finansierade och vad den egentligen innebär. Man hade INTE för avsikt att göra virus smittsammare och det var INTE det som finansieringen avsåg. Det experiment som senare uppmärksammades där ett virus visade sig vara mer smittsamt på möss var alltså INTE resultatet av att man försökt göra ett virus mer smittsamt. Och Fauci har svarat på om NIH har finansierat GoF med avsikt på forskning som avser att gära virus farligare. Igen: det har NIH INTE gjort.
Det Fauci menar när han svarar Rand Paul att han inte vet vad han talar om är HELT korrekt. Det handlar om en pajas som är så totalt inkompetent att Fauci knappt kan hålla sig för skratt