Citat:
Ursprungligen postat av
lavsduns
På nittiotalet när bögarna regerade var pridetåget en festlig och upplyftande upplevelse….. sen kom flatorna och förvandlande pridetåget till tristess och depression. Så fantasilösa och tråkiga varelser finns inte. Nu är pridetåget totalförstört av musgråa meningslösa flator som inte ens är flator. Tjocka är dom också ofta.
Vadå, ingen har väl glömt Åsa Romson när hon hade köpt en grön hatt på Buttericks och gick omkring med på Pride? "Detta är den jag EGENTLIGEN ÄR" liksom...
Jag tror att det är woke du i själva verket tänker på (flaggmongon). Woke finns ju av båda kön.
Det finns vissa väldigt kristna män som ser ut som flator också. Marxismens flat-ideal är inte att man ska vara en superkvinna eller en macho kvinna, utan tyvärr dikterar idealet att man ska vara en icke-kvinna. En hen.
Finns många kvinnor med bi- och homosexuell läggning som är rejält kvinnliga, bara det att de dras till sitt eget kön. Inget fel med det, dessa är RIKTIGA flator. Men sedan finns också woke-flatorna som jag tror är vad du reflekterat över.