2026-07-27, 20:44
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
På nittiotalet när bögarna regerade var pridetåget en festlig och upplyftande upplevelse….. sen kom flatorna och förvandlande pridetåget till tristess och depression. Så fantasilösa och tråkiga varelser finns inte. Nu är pridetåget totalförstört av musgråa meningslösa flator som inte ens är flator. Tjocka är dom också ofta.

Jag är rent allmänt emot pride, men din spaning är intressant. För det är ju faktiskt precis som du säger. Medan många homosexuella män kan se bra ut, vara vältränade (annat förekommer också, såklart) och utstråla självsäkerhet, så är många flator det diametralt motsatta. Tjocka och vanligtvis mycket fula. Vad beror det på? Är det faktiskt så att många flator ser likakönat sex “med andra fulingar” som en ventil, en möjlighet att bli sedd och en möjlighet att få en partner i en värld där de tidigare var förpassade till eviga panelhönor?
Citera
2026-07-27, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Jag är rent allmänt emot pride, men din spaning är intressant. För det är ju faktiskt precis som du säger. Medan många homosexuella män kan se bra ut, vara vältränade (annat förekommer också, såklart) och utstråla självsäkerhet, så är många flator det diametralt motsatta. Tjocka och vanligtvis mycket fula. Vad beror det på? Är det faktiskt så att många flator ser likakönat sex “med andra fulingar” som en ventil, en möjlighet att bli sedd och en möjlighet att få en partner i en värld där de tidigare var förpassade till eviga panelhönor?
Så är det.
Citera
2026-07-27, 20:51
Medlem
Vad ska vackra flator kämpa för, de har ju redan allt. De kan få vackra kvinnor, fördelar i livet, ingen är arg på eller hatar dem.
Citera
2026-07-27, 20:55
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:

Handlar det inte om extremvänster-feminazis som är arga på männen och patriarkatet, så blir dom "lesbiska" i en ren protest?
Citera
2026-07-27, 20:56
Medlem
Finns tre gånger fler HBTQ som är kvinnor ,andelen män som är bögar minskar. Det visar sig i tåget som har ungefär dubbelt så mycket kvinnor. Många män är där som anhöriga ,stolta föräldrar t.ex.

Antagligen kommer vi se så småningom 80% kvinnor i pride-tågen
Citera
2026-07-27, 20:58
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Det är trans, queer och allt därefter som har förstört pride.
Det handlar inte längre om kärlek mellan könen utan om olika perversa lekar mellan psykist sjuka individer.
Citera
2026-07-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Du måste bo på Södermalm i Stockholm. Det är den enda platsen i landet där något så sinnessjukt skulle anses som normalt.

Var tionde pingvin är bög så det måste anses naturligt.
Citera
2026-07-27, 21:08
Medlem
Citat:

Tycker kända lesbiska kvinnor som Anja Pärson och Alice Weidel ser betydligt stiligare ut än kända bögar som Jonas Gardell och Rickard Söderberg.
Citera
2026-07-27, 21:17
Medlem
Sqrbankens avatar
Aldrig deltagit i någon prideverksamhet men kan tänka mig att lebbarna drar ner stämningen. Usch vad tråkiga, bittra, humorlösa och sura väsen de tenderar att vara (som jag stött på).
Citera
2026-07-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Pride är ingen manlig domän och jo kvinnor är av naturen lesbiska precis som du som vill ha kuk i röven.

Citat:
Pride VAR en manlig domän. Jag undrar om det inte är du som vill ha en kuk i röven.
Jag avstår tack.

Om den sitter på en kvinna tackar jag nog ja till det.
Citera
2026-07-27, 21:24
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Nu slant du på tangenterna antar jag? Det är fan inte naturligt för män att vilja knulla andra män.

Redan de gamla grekerna sa för tusentals år sedan "män för nöje, kvinnor av plikt", och de syftade just på att knulla. Kvinnor begriper helt enkelt inte hur kuken ska hanteras för maximal njutning.

Gud gjorde njutningen vid homosex större just för att den är naturlig och önskvärd. Eller hur alla religiösa tokstollar, hell yeah!
Citera
2026-07-27, 21:29
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
På nittiotalet när bögarna regerade var pridetåget en festlig och upplyftande upplevelse….. sen kom flatorna och förvandlande pridetåget till tristess och depression. Så fantasilösa och tråkiga varelser finns inte. Nu är pridetåget totalförstört av musgråa meningslösa flator som inte ens är flator. Tjocka är dom också ofta.

Vadå, ingen har väl glömt Åsa Romson när hon hade köpt en grön hatt på Buttericks och gick omkring med på Pride? "Detta är den jag EGENTLIGEN ÄR" liksom...

Jag tror att det är woke du i själva verket tänker på (flaggmongon). Woke finns ju av båda kön.

Det finns vissa väldigt kristna män som ser ut som flator också. Marxismens flat-ideal är inte att man ska vara en superkvinna eller en macho kvinna, utan tyvärr dikterar idealet att man ska vara en icke-kvinna. En hen.

Finns många kvinnor med bi- och homosexuell läggning som är rejält kvinnliga, bara det att de dras till sitt eget kön. Inget fel med det, dessa är RIKTIGA flator. Men sedan finns också woke-flatorna som jag tror är vad du reflekterat över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in