2026-07-28, 10:01
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Må så vara, men Musk vill göra det ännu värre, och försvaga UK och Europa ännu mer.

Musk vill inte göra det bra för dig eller Europa! Det enda Musk bryr sig om är sin egen plånbok och sitt eget uppblåsta ego!

Musk vill söndra och härska över Europa så att hans tech-bolag kan rövknulla oss Européer helt besinningslöst utan att hindras av konsumentskydd eller lagar som skyddar våran personliga integritet!

Och så klart att han vill släppa lös alla sina "självkörande" mordmaskiner som ska föreställa bilar på våra fina Europeiska vägar!

England må ha gått bort sig i förvirring och elände senaste decenniet, men om Musk fick styra så skulle allting bli femton resor värre!

Förmodar att du är en tjej därför säga nu amiga.
Du amiga, kan du förtydliga vad du exakt menar med att "hans tech-bolag kan rövknulla oss Européer helt besinningslöst utan att hindras av konsumentskydd eller lagar som skyddar våran personliga integritet!"
Menar du här att du fler som dödas i en kommande inbördeskrig i England och att Englands gator brinner ner så kan Musk tjäna grova pengar på att installera diverse skit från hans företag? eller?
Citera
2026-07-28, 10:23
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Elon kan inget alls om Europa, precis som de flesta amerikaner
Både Ryssland och USA hejar på olika motsättningar i Europa
Båda vill se en splittring för att gynna ekonomin i USA och kriget i Ukraina
Men det tycks vara betydligt värre i USA och Ryssland

EU och Europa har aldrig varit så enat som idag
Jag tror mer på ett inbördeskrig i USA, kanske också i Ryssland
Både Putin och Trump har utsatts för olika attentat
Förutom att Elon inte är Amerikan då utan Sydafrikan... De brukar ha ganska bra koll på Europa. Enat Europa? Hur? Hela sydeuropa har ju tröttnat på kriget även om vi här i norr håller fanan högt men detta som Musk nu pratar om har noll med EU att göra, det handlar om Storbritannien som inte längre ens är med. Att UK har tagit in enorma mängder och fortsätter på samma spår har noll med Ukraina att göra och man måste ju givetvis kunna kritisera den politiken utan att man går Putins ärenden. Två fel gör inte ett rätt.
Citera
2026-07-28, 10:29
Medlem
MyJustices avatar
Tror inte jag skulle vilja bo i Musk utopi .

Jag föredra att betala skatt till mitt samhälle
Citera
2026-07-28, 10:31
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Tror inte jag skulle vilja bo i Musk utopi .

Jag föredra att betala skatt till mitt samhälle
Det skulle jag. Medborgarlön & blattefritt.
Citera
2026-07-28, 10:58
Medlem
Varför bryr ni er om vad den förvirrade apan Musk yrar om?
Citera
2026-07-28, 10:59
Medlem
Eu/wef ser etniska konflikter som ett av de största hoten i europa. Ändån fortsätter de att trycka in muslimer här.

Man kan blanda kulturer till en viss grad men att blanda diemetralt motsatta religioner är svårt.

Jag gissar på att om inte folk blir sekulserade i hög grad så går vi mot ett nytt Jugoslavien.
Citera
2026-07-28, 11:00
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Engelsmännen är vansinniga på detta, naturligtvis total idioti, just England har i modern tid aldrig några revolutioner och de hatar våld. I själva verket är invandrarproblemet just detta att vem som helst tas emot med vänlighet av england.

Visar att Musk så smart han är inte ens förstår en nationalkaraktär. Eller så gör han det och vill bara ha rubriker för sitt krympande imperium.

Varje gång Musk uttalar sig politiskt så tappar Tesla 1000 kunder.
Citera
2026-07-28, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Engelsmännen är vansinniga på detta, naturligtvis total idioti just england har aldrig några revolutioner och de hatar våld.

Visar att Musk så smart han är inte ens förstår en nationalkaraktär. Eller så gör han det och vill bara ha rubriker för sitt krympande imperium.

Varje gång Musk uttalar sig politiskt så tappar Tesla 1000 kunder.

Muslimer älskar dock våld.
Citera
2026-07-28, 11:02
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebetalaren23
Muslimer älskar dock våld.
Nej, det är islamister och idealister som älskar våld. De flesta muslimer är tama som svenskar och de dricker inte ens alkohol och får inte ens se på ett naket kvinnoben.
Citera
2026-07-28, 11:05
Medlem
Inbördeskrig mellan vilka då? Rassar mot vanligt folk?
Citera
2026-07-28, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nej, det är islamister och idealister som älskar våld. De flesta muslimer är tama som svenskar och de dricker inte ens alkohol och får inte ens se på ett naket kvinnoben.

Ja det gör det ju inte bättre.
Citera
2026-07-28, 11:20
Medlem
Detta med att det skulle bli nåt jävla raskrig i diverse länder är bara en bögig runkfantasi som nassar gått runt och dagdrömt om i hur många år som helst. Det är inget som vanligt folk är det minsta intresserade av. Hela idén med ett inbördeskrig är helt befängt. Visst finns det en massa radikaliserade nasse-hjon som säkerligen hade kunnat gå Breivik och ha ihjäl några vita barn eller ta kål på nån politiker men att nån arisk terrorcell ställer till med oreda är inte det samma som ett inbördeskrig.

Musk älskar att flörta med nassar eftersom de är de enda som är efterblivna nog att tycka om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in