2026-07-27, 12:16
Medlem
Hej

Jag blev nyligen tillsammans igen med mitt ex, vi gjorde slut i januari. Så nu säger hon att hon har lagt till ett gammalt ex från 6,7 år tidigare på instagram, de har bara pratat nån gång vänskapligt. inget mer. Jag stör mig på detta då jag under tiden vi var tillsammans fått min partner att radera detta ex, och personen har alltså lagt tillbaka exet under tiden vi var ex. Kan jag säga till henne att jag villl hon raderar exet?
Citera
2026-07-27, 12:18
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
Hej

Jag blev nyligen tillsammans igen med mitt ex, vi gjorde slut i januari. Så nu säger hon att hon har lagt till ett gammalt ex från 6,7 år tidigare på instagram, de har bara pratat nån gång vänskapligt. inget mer. Jag stör mig på detta då jag under tiden vi var tillsammans fått min partner att radera detta ex, och personen har alltså lagt tillbaka exet under tiden vi var ex. Kan jag säga till henne att jag villl hon raderar exet?
Du verkar inte ha en aning om hur man uppför sig mot dina medmänniskor så försvinn ur din partners liv.
Citera
2026-07-27, 12:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Kan jag säga till henne att jag villl hon raderar exet?

Visst kan du det, dock tror jag inte att hon kommer att göra det fullt ut, utan exet kommer kanske bara att byta namn till typ Anna-Lena? Han måste för övrigt ha gett henne himmelska orgasmer eftersom hon inte kan släppa honom?
Citera
2026-07-27, 12:27
Medlem
Ganonitos avatar
Tycker du ska sluta vara så äckligt svartsjuk och låta din partner ha vilka hon vill på sin IG.
Citera
2026-07-27, 12:33
Moderator
evilhoneys avatar
Nej, om du är osäker på dig själv eller ert förhållande så får du angripa problemet där. Hitta tillit eller lämna henne, du kan inte styra över vilka hon har kontakt med.
Citera
2026-07-27, 12:38
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Hej

Du borde inte ha något förhållande över huvud taget.

Funderat på katt ? Mysigt det ochså..
Citera
2026-07-27, 12:39
Medlem
Citat:
Hej

Förmodligen var dom kk:s medans hon var singel så att hon lagt in honom är inte konstigt. Tycker du kan låta henne ha kvar honom i telefonen, vad spelar det för roll?

Huvudsaken är ju att dom inte fortsätter ligga med varandra om dom nu gjorde det, iaf om inte du sagt att det är okej. Ni kanske borde ha ett allvarligt samtal med varandra.
Citera
2026-07-27, 12:43
Medlem
Folk som har kontakt med sitt ex när dom är i en ny relation är fan efterblivna.
Citera
2026-07-27, 12:43
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Hej

Nej. Lev med det eller dra din partner vill uppenbarligen ha kontakt med den andra personen
Citera
2026-07-27, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tycker du ska sluta vara så äckligt svartsjuk och låta din partner ha vilka hon vill på sin IG.

Dedär stämmer då fan inte.
Man kan inte göra som man vill i en relation.
Hur skulle det vara om jag la till massa heta bikinibrudar? Ingen tjej skulle gilla det.
I en relation respekterar man varandra och håller inte på med annnat folk.

Varför ska en tjej lägga tillsina ex på sociala medier?
Finns ingen anledning till det.
Citera
2026-07-27, 12:54
Medlem
Nu verkar ju alla inblandade vara helt oförmögna att gå vidare i livet, utan gillar att harva vidare med sina ex.
Så varför inte anordna trivselkvällar med dina ex, exens ex, och deras ex's ex. Jag tror ni kan få det kul ihop, med många gemensamma beröringspunkter.
Citera
2026-07-27, 12:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Dedär stämmer då fan inte.
Man kan inte göra som man vill i en relation.
Hur skulle det vara om jag la till massa heta bikinibrudar? Ingen tjej skulle gilla det.
I en relation respekterar man varandra och håller inte på med annnat folk.

Varför ska en tjej lägga tillsina ex på sociala medier?
Finns ingen anledning till det.

Du vet att man kan vara vän med sitt ex även fast det är slut va? Lite skillnad på det och att lägga till random bikinibrudar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in