Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Skillnad för vem?
En tjej tycker inte det spelar nån roll att hon har sina ex på instagram, men hennes nuvarande kille har problem med det.
En kille tycker inte det spelar någon roll att han lägger till några snygga tjejer på instagram eller gillar deras halvnakna bilder, men hans flickvän har problem med det.
Du tycker inte båda dom två sakerna är respektlösa mot ens partner?
När det är slut med en person så är det slut, man lägger fan inte till dom på sociala medier när man sen är i en ny relation.
Det finns en rätt stor skillnad. I alla fall om vi antar att kravet att ta bort sitt ex från IG inte är begränsat till enbart IG, utan generellt handlar om att bryta kontakten med sitt ex. Så då jämför du att bryta en vänskap med att dregla över bikinibrudar.
Om din tjej skulle ha problem med att du umgås med din manliga barndomsvän, skulle du bryta upp det för hennes skull?
Citat:
Jag som kille vet ju vad den andre killen tänker då, han tänker att han kanske ska få knulla och att flickvännen fortfarande kanske är lite intresserad fortfarande.
Ah, du är en sådan som tror du kan uttala dig om hur samtliga män känner? Lyckligtvis är inte alla män sådana som du, som bara ser kvinnor som knullobjekt.
Jag har bra kontakt med mitt ex, och även hennes nya pojkvän. Inga problem alls.