2026-07-31, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brukstrask
Naturvårdsverket betalade ut bidragen till elsparkcyklarna, det ledde till att att stort gäng babbar köpte hela bunten, tog ut bidraget och sen reklamerade skiten. Tänk på det när du röstar i September, det är sånt käbbel du får med rödgrön politik.

Elfordonspremien år 2018 som du syftar på var en engångssatsning som kostade staten 0,35 miljarder, nu åtta år sedan.

Samtidigt har samma aktivistiska Naturvårdsverk under borgeliga käbbelbudgetar betalat ut 2-3 miljarder varje år till elbilspremier, där sedan glada norrmän köper nästan nya svenska elbilar till vrakpriser.
Citera
2026-07-31, 23:53
Medlem
Allt över 20 är game over. Man bör ha lite balanssinne för att köra dom.
Citera
2026-08-01, 13:34
Medlem
får se om det blir åldersgräns ,hjälmtvång eller total förbud
Citera
2026-08-01, 17:00
Medlem
chiaras avatar
För en vecka sedan dog en tragiskt här. Idag såg jag en bit framför mig en pappa som hade ett litet barn framför sig på cykeln susande i nedförsbacke, inte nog med det kom det ett till barn åkandes på en egen cykel efter pappan. Tyvärr hann jag inte fram annars hade jag faktiskt sagt ett antal mindre trevliga ord till den pappan. Blir så förbannad på idiotin. Men kan man starta flera cyklar samtidigt? Eller har någon annan startat den som ungen åkte på för antar att någon under 10 inte får skapa konto och åka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in