2026-07-22, 19:50
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Har en konstig granne.som jag från början gillade.men han började prata illa om en kvinna som jag aft lite kontakt med pga av affärsmässigt..vi umgås inte längre.men han känner henne lite ochså .plötsligt började han prata illa om henne och gjorde nästan narr av henne pg av hennes kropp..hon är ganska stor.och då kände jag att jag ville ta avstånd ifrån honom....för när inte jag är närvarande kanske han pratar så om mig...så jag har undvikit honom på alla sätt ...gör jag rätt eller är jag larvig som känner så här...det han säger är ju hans uppfattning..vad tycker ni

Har du ingen nytta av grannen så sluta umgås med honom, undrar vad han säger för fula saker bakom din rygg!
Citera
2026-07-22, 20:01
Medlem
Stå upp för dig och dina värderingar. Om du säger... Vad menar du att hon är x..x eller x.?
Be honom att förklara.
Ställ fler frågor hur han kom fram till att nedvärdera henne på det sättet.
Få honnom att förklara och utveckla hur hans tankegångar går då en person inte är som "han" verkar vilja att alla skulle vara.
Så att han får verkligen förklara sig.

Sen säger du bara att du verkar inte riktigt klok i huvet. Hur i helvete kan du stå och dissa en person bakom hennes rygg?

Se på dig själv din jävla nolla'
Sen går du.
Citera
2026-07-22, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Stå upp för dig och dina värderingar. Om du säger... Vad menar du att hon är x..x eller x.?
Be honom att förklara.
Ställ fler frågor hur han kom fram till att nedvärdera henne på det sättet.
Få honnom att förklara och utveckla hur hans tankegångar går då en person inte är som "han" verkar vilja att alla skulle vara.
Så att han får verkligen förklara sig.

Sen säger du bara att du verkar inte riktigt klok i huvet. Hur i helvete kan du stå och dissa en person bakom hennes rygg?

Se på dig själv din jävla nolla'
Sen går du.
. Bra svar tack..tyvärr verkar han inte förstår hur dum han är..nej hon är inte gay
Citera
2026-07-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Har du ingen nytta av grannen så sluta umgås med honom, undrar vad han säger för fula saker bakom din rygg!
ja det är nog både det ena och andra.han pladdrar på
Citera
2026-07-22, 20:16
Medlem
Citat:
. Bra svar tack..tyvärr verkar han inte förstår hur dum han är..nej hon är inte gay

Jag skrev inte att hon är gay??? Vart kommer det ifrån?

Bara att få honom att förklara sig och sin ståndpunkt där du skall låtsas vara intresserad av vad han kommit fram till. Sen smackar du in denna fras. -"Du är inte korrekt i huvudet."
Titta på dig själv... (ögna honom från tå till topp) sen ett fnys... Looser. sen går du därifrån.
Citera
2026-07-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Men då hade han ju inte fel om han påpekade att hon va fet
Men så fort man möter honom så pratar han om henne .säkert 20 gånger som han har gaggat om denna kvinna och hennes vikt
Citera
2026-07-22, 20:23
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Men så fort man möter honom så pratar han om henne .säkert 20 gånger som han har gaggat om denna kvinna och hennes vikt
Ja då är han ju inte helt hundra och då gör du rätt som undviker honom. Vad mer är det du vill diskutera? Ja du gjorde rätt.
Citera
2026-07-22, 21:04
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Din granne kanske vill att hon ska banta och du är länken mellan. Det är inte hälsosamt att va fet
Citera
2026-07-22, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ja då är han ju inte helt hundra och då gör du rätt som undviker honom. Vad mer är det du vill diskutera? Ja du gjorde rätt.
Tack .jag är lite för snäll ibland..men nu får det va nog
Citera
2026-07-22, 21:10
Medlem
Tack för era svar..jag tror inte han förstår varför Jag undviker honom..men jag vill helst aldrig mer se honom
Citera
2026-07-22, 21:36
Medlem
MrTomtes avatar
Citat:
Han säger saker som är otrevligt att säga om en stor person...och lite sex anspelningar
Han säger otrevliga saker om henne som att han tycker hon är en stor person men ändå har han sex med henne?!
Förresten... vad är det anspelningar han gör?

EDIT: Aha. Nu fattar jag. Du råkade sär-skriva så egentligen skulle det ha varit sexanspelningar? Sorry. Borde ha fattat.
Senast redigerad av MrTomte 2026-07-22 kl. 21:36. Anledning: Massupp fitt ade vad som skrivits
Citera
2026-07-22, 22:06
Medlem
J.Doessons avatar
Det är ni som är dom konstiga å jag som är normal 🤪

Men ja folk är konstiga. Grannar, vänner. Promenerar själv med en vän nu. Längtar tills vi skiljs åt haha

Så resonerar jag med. Pratar folk skit till en så pratar dom skit om en likaså.
Senast redigerad av J.Doesson 2026-07-22 kl. 22:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in