2026-07-22, 00:12
Medlem
KarlFarbmans avatar
Lägger den här, försökte i psykisk hälsa men där fick den inte vara. Mod får gärna flytta till bättre plats.

Det var väldigt lätt både att knarka och vara påverkad medan jag var inlagd på psykiatrisk mottagning utifrån suicidalitet.
Det är en intressant miljö att vara i när man är bäng. Vad är era erfarenheter av att knarka på psyk? Och vad tycker ni om att personer gör det?
Citera
2026-07-22, 00:18
Medlem
jakirosmothers avatar
vilket knark rör det sig om
Citera
2026-07-22, 00:27
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
vilket knark rör det sig om

I mitt fall cannabis och i viss mån benso.
Citera
2026-07-22, 03:21
Medlem
Har inte behövts, har fått knark av personalen, men jag vet dom som tagit med sig saker in, det är lätt, även för andra att smuggla in när de är på besök.
Citera
2026-07-22, 04:00
Medlem
Jag var ständigt flöddrad på psyk. Iofs så var det läkarna på avdelningen som skrev ut hiskeliga mängder xanor och lithium. Eftersom jag är 200cm lång och kraftigt byggd så fick jag hela 16mg xanor dagligen för att vårdpersonalen och kriminalvårdarna var rädda att jag skulle riva hela avdelningen annars.
Citera
2026-07-22, 10:22
Avstängd
G3d9H-D.z-0ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Jag var ständigt flöddrad på psyk. Iofs så var det läkarna på avdelningen som skrev ut hiskeliga mängder xanor och lithium. Eftersom jag är 200cm lång och kraftigt byggd så fick jag hela 16mg xanor dagligen för att vårdpersonalen och kriminalvårdarna var rädda att jag skulle riva hela avdelningen annars.

Herregud, på många ställen så verkar de knappt våga skriva ut 0.25mg.

Å andra sidan så verkar man helst hålla dig sederad.
Citera
2026-07-22, 14:13
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Känner folk som knarkat rätt hårt; fast de har varit inlåsta på psyk.
Citera
2026-07-25, 10:44
Medlem
KarlFarbmans avatar
Jag drog iväg nån timme och rökte. Kom tillbaka bäng som en gobeläng och satt och tjöta med personalen. Hade Ksalol i ett halsband jag bar hela tiden och tog för att kunna sova. Läkarna var så nöjda med att jag sov så bra på betablockerare och Propavan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in