2026-07-21, 22:51
Medlem
Ilimitados avatar
Definiera tjock. En kvinna med former kan aldrig vara tjock i mina ögon.
Citera
2026-07-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nä alltså för min del får män vara hur ensamma och miserabla de vill så länge de inte tar ut det på en kvinna. Har mer uppfattat manlig ensamhet som en rätt vedertagen problematik. Men ingen är gladare än jag om jag missuppfattat det.

Du kanske skulle kunna tänka dig att umgås med en ensam man?
Citera
2026-07-21, 22:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Tjejer är bra på att peppa varandra.

Är minst lika bra på att sänka också. Det slås man ju ofta av på tex Instagram. Det är kvinnor som skriver skit om varandras utseenden. De vet litet vad som tar hos andra kvinnor.

Som man ser i Trolljägarna också en del kvinnor som luras att de är män.

Men för TS frågeställning. Nog mycket för ytan. Kvinnor som skriver en sak, sedan med de närmaste vänninorna kommer vad de verkligen tycker fram.
Citera
2026-07-21, 22:57
Medlem
Citat:
Du kanske skulle kunna tänka dig att umgås med en ensam man?
Har absolut dragit på mig några stycken över åren.
Citera
2026-07-21, 22:59
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
För att det är sexigt med ssbbw.
Det är du ändå relativt ensam om att tycka.
Citera
2026-07-21, 23:13
Medlem
CC75s avatar
Generellt håller jag med TS i hans bedömning av verkligheten. Skälen till det består av en mix av olika faktorer.

- Kvinnor ser sig själva och andra kvinnor som offer
- Kvinnor ser känslor som viktigare än fakta även om faktan är skadlig (ex fetma)
- Kvinnor är mer oärliga än män. Säger en sak, skitsnackar sedan bakom ryggen
- Kvinnor konkurrerar i huvudsak med skönhet. Feta ger normalviktiga ett försprång
- Kvinnor vill framstå som mer "snälla"
- Kvinnor i brist på andra egenskaper kompenserar i högre grad med att blåsa upp sitt ego
- Kvinnor vet att de en dag troligen också kommer att bli feta och fulare
- Kvinnor älskar drama och det finns inget bättre för en del kvinnor att se sina "väninnor" misslyckas, särskilt i relationer

// CC
Citera
2026-07-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har absolut dragit på mig några stycken över åren.

Du hade gärna fått dra på oss lite yngre män också 🙂
Citera
2026-07-22, 00:08
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Definiera tjock. En kvinna med former kan aldrig vara tjock i mina ögon.

Det är inte lite hull utan hon ser ut som Shrek. Frågor på det?
Citera
2026-07-22, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Generellt håller jag med TS i hans bedömning av verkligheten. Skälen till det består av en mix av olika faktorer.

- Kvinnor ser sig själva och andra kvinnor som offer
- Kvinnor ser känslor som viktigare än fakta även om faktan är skadlig (ex fetma)
- Kvinnor är mer oärliga än män. Säger en sak, skitsnackar sedan bakom ryggen
- Kvinnor konkurrerar i huvudsak med skönhet. Feta ger normalviktiga ett försprång
- Kvinnor vill framstå som mer "snälla"
- Kvinnor i brist på andra egenskaper kompenserar i högre grad med att blåsa upp sitt ego
- Kvinnor vet att de en dag troligen också kommer att bli feta och fulare
- Kvinnor älskar drama och det finns inget bättre för en del kvinnor att se sina "väninnor" misslyckas, särskilt i relationer

// CC

Tala om grov generalisering haha. Du tycker inte att det där om att tävla om skönhet. Är lite väl mycket högstadie/tonårs fasoner? Med din logik så går väl 40 åriga kvinnor och " catfightas" med varandra. Över Anton som har 7 ungar och belägrat halva staden. Du tycker inte själv att du borde vuxit ifrån typiska fantasier som tillhör tonårspojkar?

Män är inte allt för kvinnor, även om många män inklusive dig själv verkar tro det. Du kommer stöta på oerhörda problem när du kommer till kvinnor som tex slutat dejta, och inte har något romantiskt intresse kvar. Ni är spöken för dessa damer. Och dom bryr sig inte om att fånga eran uppmärksamhet. Och då bryr man sig inte heller om man anses fet eller ful. Finns inga friare.kvinnor än dessa. Måste vara oerhört skönt att slippa hatiska och kvinnofientliga män som ser på kvinnor som ett stycke kött.

Och då blir det korthus som faller av det du skriver. Men det är ju oftast online som dessa sagor från en del män uppstår lol. För du rår aldrig på denna typen av kvinnor. Dina ord, syn. Blir som en fjärt i rymden
Senast redigerad av aconitumwolfsbane 2026-07-22 kl. 00:13.
Citera
2026-07-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Det är inte lite hull utan hon ser ut som Shrek. Frågor på det?

Att sitta bitter på ett forum och hata på kvinnor. Det tar nog priset ändå. Bottenskrap är ditt kall.
Citera
2026-07-22, 01:49
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Tala om grov generalisering haha. Du tycker inte att det där om att tävla om skönhet. Är lite väl mycket högstadie/tonårs fasoner? Med din logik så går väl 40 åriga kvinnor och " catfightas" med varandra. Över Anton som har 7 ungar och belägrat halva staden. Du tycker inte själv att du borde vuxit ifrån typiska fantasier som tillhör tonårspojkar?

Män är inte allt för kvinnor, även om många män inklusive dig själv verkar tro det. Du kommer stöta på oerhörda problem när du kommer till kvinnor som tex slutat dejta, och inte har något romantiskt intresse kvar. Ni är spöken för dessa damer. Och dom bryr sig inte om att fånga eran uppmärksamhet. Och då bryr man sig inte heller om man anses fet eller ful. Finns inga friare.kvinnor än dessa. Måste vara oerhört skönt att slippa hatiska och kvinnofientliga män som ser på kvinnor som ett stycke kött.

Och då blir det korthus som faller av det du skriver. Men det är ju oftast online som dessa sagor från en del män uppstår lol. För du rår aldrig på denna typen av kvinnor. Dina ord, syn. Blir som en fjärt i rymden
Du bygger en halmgubbe, kallar den kvinnohat och förklarar sedan seger. Bekvämt, men inte särskilt övertygande.
Citera
2026-07-22, 01:57
Medlem
Tomtekukars avatar
Nästan ingen diskuterar vad som faktiskt händer med den överviktiga kvinnan.

Om någon objektivt har ett hälsoproblem men ständigt får höra "du är fantastisk" och "du är perfekt som du är", minskar sannolikt motivationen att förändras.

Det handlar inte om att förolämpa människor. Det handlar om skillnaden mellan socialt stöd och verklighetsåterkoppling.

Skillnaden mellan empati och bekräftelse av destruktiva beteenden verkar fortfarande vara svår att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in