Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Själv har jag en fejkprofil av en kvinna bara för att driva med män, haha.
Ska nog börja ha en fejkprofil av en snygg man också och jävlas lite med kvinnorna.
Faktiskt är det nog så att det är kvinnorna man bör jävlas lite med och få ner dom på jorden lite.
Allt från fula kvinnor till snygga kvinnor kommer kontakta mig och då skriver man lite med dom och sen dissar man dom på något sätt precis som dom gör med männen dom skriver med.
typ såhär:
Kvinnan: Hej, tyckte du såg väldigt bra ut och undrar om du skulle vilja ses?
Jag: Sorry jag dejtar inte kvinnor över 18.
Sorry jag dejtar inte kvinnor över 65kg
Sorry jag dejtar inte kvinnor över 165cm
Sorry jag dejtar inte kvinnor som legat med över 5 män i sitt liv.
Dedär är ju ändå inte helt dåliga kravatt ha på en kvinna men dagens kvinnor failar på alla sånna saker
som män egentligen vill ha i en kvinna.
Okej ålder spelar kanske lite mindre roll men allt det andra skulle jag säga är rät tokej krav om man vill ha en bra kvinna.
Varför vill du driva med män? Vad har män gjort dig?
Jag har också börjat chadfisha på Tinder och Hinge. Det är en njutning att se samma tjejer som ghostat eller inte skrivit till mig, helt plötsligt hamna i underläge.
Matchade sen en gång med en tjej som till och med kallade mig för Chad. Hon var ivrig om en träff och föreslog tid och plats. Sen raderade jag henne. Hoppas hon mådde skit.
Att sitta på dejtingappar som average är bara en förnedringsritual. Kan du nöja dig med en tjockis eller övriga delen av andrahanssorteringen så är det väl OK. Men inte ens dessa går att landa som average utan du ska fortfarande tillhöra den övre delen av skalan.