Igår, 23:34
Medlem
Märkte nu när jag använde tinder och hinge att dom jag matchade med svarade som att man pratar med en AI.

Har det gått så långt att man använder AI modell i iphone/samsung och chatgpt för att själv inte behöva föra en dialog längre.

Blev helt ställd när jag insåg att det var med en robot jag pratade med.

Har ni stött på liknande? Är onlinedejting dött?
Citera
Idag, 00:00
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Nu har jag inte nätdejtat på åratal.
Är det så? Är folk utvecklingstörda?
Förr eller senare kommer ju sanningen fram om man träffas på riktigt d.v.s
Citera
Idag, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Nu har jag inte nätdejtat på åratal.
Är det så? Är folk utvecklingstörda?
Förr eller senare kommer ju sanningen fram om man träffas på riktigt d.v.s

Startade igång dejtingrundan nu inför sommaren inte haft ett konto på flera år. Märkte direkt vilken skillnad ifrån tidigare.

Är det mest dystopiska jag sett på länge. Slutade med att jag orkade inte föra vidare dialogerna och tog bort appen.
Citera
Idag, 00:03
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojomunken
Startade igång dejtingrundan nu inför sommaren inte haft ett konto på flera år. Märkte direkt vilken skillnad ifrån tidigare.

Är det mest dystopiska jag sett på länge. Slutade med att jag orkade inte föra vidare dialogerna och tog bort appen.

Det är helt bisarrt
Citera
Idag, 14:31
Medlem
Latheten har tydligen inga gränser.
Citera
Idag, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojomunken
Märkte nu när jag använde tinder och hinge att dom jag matchade med svarade som att man pratar med en AI.

Har det gått så långt att man använder AI modell i iphone/samsung och chatgpt för att själv inte behöva föra en dialog längre.

Blev helt ställd när jag insåg att det var med en robot jag pratade med.

Har ni stött på liknande? Är onlinedejting dött?

Det kanske är botar rakt av du pratar med?
Citera
Idag, 16:55
Medlem
Kan vara en blandning av både hjärndöda sim inte klarar av att formulera en enkel mening själva till rentav bottar som bara finns till för att ge dig en falsk känsla av hopp. botten talar med dig och sen tar det slut. Då tror du att det finns en chans och fortsätter använda appen. Hade det aldrig blivit match så hade du övergett skiten för länge sedan.

Kom ihåg. För dessa appar så är en bra matchning två förlorade kunder. Och så kan vi inte ha det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in