Här där jag bor så har niggers någon förvaring utav sängmadrasser nere i källaren...
Det står alltid någon lite större lastbil där nere och langar av madrass efter madrass... Vettefan vart dom tar vägen sen..
Var ute och gick förbi där nyss och såg då kaffemuggar, plastfestisar och massa godispapper, fint lagda ner på gräsmattan.. 3 meter till höger om det står det en avfallsbehållare.... Som inte har funnits där förut, så den är nog utplacerad där för dem..
Och om ni undrar ursprung, så är det muslimer.. Syns nämligen på kärringarna som brukar vara där och hjälpa till
Senast redigerad av Kanonen56 2026-07-20 kl. 16:41.
Engångsgrillar är ju förbjudna och säljs inte längre sedan ett antal år tillbaka, så att det skulle förekomma någon ökning av kvarlämnade engångsgrillar jämfört med hur det var för 10-20 år sedan är nog inbillning, ja.
Däremot påstår jag inte att det inte förekommer nedskräpning på badstränder. Jag påpekade bara att videon TS länkade haltar som jämförelse pga. englands allmänt eftersatta renhållning jämfört sveriges dito.
Jag hade för mig att de blev förbjudna, men när jag googlade så var det visst inget förbud utan ett initiativ från flera butikskedjor som gick ut på att de togs bort ur sortimentet. Medger att jag hade fel om detta, så dum i huvudet är nog den mest träffande beskrivningen.
Källsortering verkar främmande för främmande kulturer
Brukar säga så här att den som kastar skräp i skogen är en sk invasiv art iom att skräp tillhör inte skogen och är svårsmält till giftig för skogen så plocka upp efter era.. era.. ja ni vet vilka ni är you bloody bastards
Senast redigerad av Sladdaren 2026-07-20 kl. 20:42.