Citat:
Ursprungligen postat av
NordligKrigare
Hur kan vi riva ner detta fri-sex förakt i Sverige som gör att man inte kan ha sex sådär flera gånger i veckan med helt förstående flickor/kvinnor som vet att allt bara måste bli bättre om man älskar sin kropp och låter sig njuta medan man bygger landet?
Träffar du kvinnor överhuvudtaget i verkliga livet eller är du begränsad till dejtingappar och internet? Personligen tycker jag inte att det är det minsta svårt att träffa någon men det gäller väl att man är någorlunda normalt funtad socialt vilket många kanske inte är nu för tiden.
Förra veckan exempelvis når jag hade en hyfsat snygg donna bakom mig i kön på Ica inledde jag ett litet samtal med kassörskan, jag beklagade mig lite skämtsamt och beklagade mig över att ha börjat bli överviktig. Självklart började hon påtala att så inte är fallet och ge mig komplimanger varpå jag började prata om min hund och promenader. Nämnde att det är lite märkligt att man oftast "bara" möter andra hundägare när man är ute och att man även utan hund ju borde uppskatta gångstigen utmed älven eftersom det är så vackert.
Det betydligt yngre kvinnan som stod bakom involverades lite smått i samtalet med kassörskans hjälp och eftersom jag plockade ihop mina varor lite långsamt kom jag och tjejen att lämna samtidigt. På vägen ut fortsatte samtalet och det ena ledde till det andra hon undrade givetvis vad jag hade för hund och jag berättade, ung kvinna som hon är började hon himla lite drömskt med ögonen och jag föreslog att hon skulle följa med ut någon dag.
Sagt och gjort... Hon hörde av sig redan samma eftermiddag och vi tog en timmes promenad längs med "bäverstigen", vi pratade om allt elände ute i världen, hur palestinska barn lider och det meningslösa våldet i alla "ofattbara" krig, att vi som människor borde säga ifrån och behandla varandra väl osv.
Det slutade med att hon föreslog att jag skulle komma över till henne senare i helgen (alltså förra helgen) och bli bjuden på middag. Hennes kille och unge var bortresta så hon tyckte det skulle vara "kul" med lite sällskap och så blev det som det blev, det var inga problem alls.
Hon tyckte nog det var lite spännande att få höra hur det var 80- och 90-talet innan internet då hon var född 2000 och inte visste mer än sånt hennes föräldrar hade berättat, så där hade man väl nytta av åldersskillnaden men även om hon hade varit äldre, säg 40 år så är jag ganska säker på att det hade gått bra ändå, man får ju anpassa sig.
Sen ska man inte vara allt för på när det kommer till generationer som har hela sitt liv utlagt på sociala medier utan man får vara ganska sublim. Jämnåriga kvinnor eller äldre däremot, dra ett skämt om knipövningar så är du hemma. Kvinnor fullkomligt älskar när man drar upp deras positiva bi-effekter av att ha fött barn.
Har de inte fött barn drar man upp de positiva effekterna av det.
Fattar inte hur man inte kan hitta sexvilliga donnor 2026, går man ut på krogen får man ju nästan kämpa för att få vara ifred. Åtminstone låter man det verka så... På så sätt blir man dessutom i regel bjuden på öl för när den eller de man siktat in sig på tror att man är på väg att lämna tenderar de allt som oftast att försöka hålla en kvar.