2026-07-16, 00:07
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Jag skulle nästan kunna klara musiken men det som oftast får mig riktigt arg och frustrerad är deras skräpande.
Det är helt otroligt att t.o.m. vanliga familjer från arabvärlden eller valfritt svart land verkar bry sig absolut noll om omgivningen och miljön, och allting dumpas omkring en var man än njuter av familjeliv.

Jag vet inte alla gånger om de är så ointelligenta att de tror att allting förmultnar på 3 dagar, eller om de även i detta fall är fullständigt arroganta och respektlösa och förväntar sig att omgivningen skall städa upp efter dem.

Japp.

När araber eller afrikaner varit i en park så ser det alltid ut som att en bomb har slagit ner.

Det är skräp ÖVERALLT och allt som går att ha sönder är sönder.
Citera
2026-07-16, 00:08
Medlem
Utan att ens pröva så kan jag lugnt påstå att AI skulle förneka detta. Men hur faaaaan kan det komma sig att varenda människa observerar exakt samma sak, men att det ändå inte är sant???

Jag köper inte skitsnacket längre. Araber är värdelösa as.
Citera
2026-07-16, 00:09
Medlem
shitholecitizens avatar
Det är bra att de tar över stränderna och lever fan om det leder till att fler svenskar vaknar upp.
Citera
2026-07-16, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Utan att ens pröva så kan jag lugnt påstå att AI skulle förneka detta. Men hur faaaaan kan det komma sig att varenda människa observerar exakt samma sak, men att det ändå inte är sant???

Jag köper inte skitsnacket längre. Araber är värdelösa as.

Bästa kommentaren på hela kvällen👍
Citera
2026-07-16, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom sparkar inte mig med skinnhead boots iallafall.
Det tycker jag är trevligt .

Vad tycker ni?
Ett gäng invandrare eller ett gäng skinnheads?
Vilka delar ni hellre stranden med?

Skinheads, om det nu finns några kvar, alla dagar i veckan!
Citera
2026-07-16, 00:39
Medlem
I den lokala parken på min tidigare ort har dom titt som tätt ”picknick” när vädret så tillåter. Dom låter så in i helvete, visar ingen hänsyn till andra parkchillare, skräpar ner utav helvete och skiter i att plocka upp efter sig.

Mitt i parken som förmodligen är mindre än tre fotbollsplaner finns det en liten ö med 4-5 högre buskar. Gissa vilka som brukar skita där och dessutom lämna kvar skithuspapperet?

Tror inte någon vågar ifrågasätta svinen som beter sig så här. Då lär man få smaka på mångkultur full service-behandling.

Jag är så glad att jag fick råd att flytta en bit bort från eländet.
Citera
2026-07-16, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Kan ni inte åka hem till era egna hemländer istället?
Ifall det palestinska folket har rätt till ett eget hemland så borde ju även vi svenskar ha rätt till vårt eget hemland, eller hur?
Jag är född här jag har franskt blod i mig har aldrig fått något av svenskar alla pratar bara skit och äter gnäll soppa.

Trött på ert rasistiska skit snack.
Gör något åt era liv istället ni gnäller som kärringar. Du har tonvis med skog och sjöar att vara ensam. Över ałlt i Europa är det samma sak med nykomna för att tredje världen lider. Vi har det jätte bra har och kan bygga många hus åt dom.
Dom håller på att rädda Sverige med alla jobb har sätt många svarta som bara sliter dom gör jätte bra jobb.
Citera
2026-07-16, 00:51
Avstängd
Unobosss avatar
Flyktingar har problem sedan innan.

Betyder inte att deras "ras" är problematisk.

Vi tar hit människor i proboblematiska siuationer och tillåtit anhörigs invandring och bjudit på bidrag i en dålig skala.
Citera
2026-07-16, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Jag är född här jag har franskt blod i mig har aldrig fått något av svenskar alla pratar bara skit och äter gnäll soppa.

Trött på ert rasistiska skit snack.
Gör något åt era liv istället ni gnäller som kärringar. Du har tonvis med skog och sjöar att vara ensam. Över ałlt i Europa är det samma sak med nykomna för att tredje världen lider. Vi har det jätte bra har och kan bygga många hus åt dom.
Dom håller på att rädda Sverige med alla jobb har sätt många svarta som bara sliter dom gör jätte bra jobb.

Du har nog ätit för mycket sniglar ikväll, gå åh lägg dig!
Du snackar goja, din dumme fan!
Citera
2026-07-16, 01:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Riktiga män har vackra röster.

Det jag hörde lät mer som en vinlullig GW Persson skulle sjungit duett med en nykter Christer Pettersson (avliden (ö)kändis). Det var inge vidare sångröster. Rena rama ansträngt kraxande.Det greppa man trots man inte kan språket.
Citera
2026-07-16, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Bestämde mig för att ta ett kvällsdopp på Mossbystrand på Skånes sydkust.
Detta är ett fridfullt paradis där lokalbefolkningen samt turister från Sverige och Europa brukar njuta av.

Mossbystrand har varit förskonat ifrån mångkulturen tills idag.
Då jag anlände vid 19:30 tiden var där tre sällskap på vad jag skulle gissa 25-30 personer.
Dom satt där med sina vattenpipor, kolgrillar och med högtalare som spelade arabisk musik.

Det såg ut som en soptipp runtomkring dom och deras ungar sprang omkring som om dom ägde stranden, visade ingen som helst hänsyn till dom andra badgästerna.
Dessutom kände man den starka parfymdoften eller rakvatten som är signifikant för araber.
Ni som luktat på en arab vet vad jag pratar om!

Varför ska det vara såhär, varför kan dom inte bara visa hänsyn för andra?
Ska det vara så förbaskat svårt?

Fuck you Reinfeld, Löven och ni andra som förstörde detta vackra land!

Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Ännu en rasistisk gnälltråd. De har lika mycket rätt att leva och ha det gott och att sitta på stranden (med musik) som du har. De behöver inte vara tysta. Det är en strand, inte ett bibliotek. Vill du ha tyst så kan du sitta hemma och ruttna.

Nej det har de inte. De har inte lika mycket rätt.

Ja de är fullständigt missanpassade.
De skulle inte varit här från första början.

Man får som nån var inne på segregera sig själv, flytta till orter där de inte existerar...
Senast redigerad av Gunn-den-4de 2026-07-16 kl. 02:05.
Citera
2026-07-16, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom sparkar inte mig med skinnhead boots iallafall.
Det tycker jag är trevligt .

Vad tycker ni?
Ett gäng invandrare eller ett gäng skinnheads?
Vilka delar ni hellre stranden med?
Jag tar hellre ett gäng skinheads. For sure.
Har inte blivit rånad eller misshandlad av dom. Kör gärna bacon i grillen och lite vit maktmusik i Bluetooth högtalaren också. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in