2026-07-14, 12:43
Medlem
https://www.expressen.se/noje/malou-von-sivers-nya-program/

Kan detta bli slutet för TV4?? Sveriges största journalist genom tiderna Malou von Sivers väljer nu bort TV4 och ska satsa på Youtube istället. Vilken bomb! Det ironiska är att det är TV4 som skapat Malous storhet.
TV4 måste sitta i krismöten nu vilket inte är en dag för sent. Det har börjat bli maratonlånga reklaminslag som är otroligt tålamodsprövande.
I jämförelse är Youtubes reklampauser som en västanfläkt. Det ska onekligen bli spännande att följa Malou på nya äventyr.
Citera
2026-07-14, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Sveriges största journalist genom tiderna Malou von Sivers väljer nu bort TV4 och ska satsa på Youtube istället.
Största journalist genom tiderna!? Du måste skämta! Det enda den där fula slynan gör är ju att bjuda in kändisar till sin sunkiga gamla soffa och intervjua dom.
Citera
2026-07-14, 12:50
Medlem
Ja, TV4 förlorar alla hennes tolv tittare, vilken sorg. Det piggar dock upp när folk som gynnas av status quo försöker sprida vingarna och misslyckas totalt (se Filip och Fredrik/Kent i USA, osv).
Citera
2026-07-14, 12:53
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Vad bra så slipper jag se Malou von Sivers på tv 4, haggan är väl 74 år nu eller något sånt!
Citera
2026-07-14, 13:01
Medlem
Fantens avatar
Oh no. Any way, great news is coming up about the Dacia Sandero!
Citera
2026-07-14, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
Hoppas hon intervjuar Breivik.

Det lär bli svårt. Men hoppas på intervju med Donald.
Citera
2026-07-14, 15:54
Medlem
kyrkstockens avatar
"Väljer"?

Hon är naturligtvis avknoppad.

Malou äe en av de vidrigaste människorna jag vet. Det har varit gäst efter gäst som rättfärdigat rekord i asocialt amoralist beteende.

Jag är rätt liberal men sitta i tv och rättfärdiga att man överger små barn....
Citera
2026-07-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Största journalist genom tiderna!? Du måste skämta! Det enda den där fula slynan gör är ju att bjuda in kändisar till sin sunkiga gamla soffa och intervjua dom.

Du tror att du skulle lyckas få större kändisar att vilja bli intervjuade av dig?
Citera
2026-07-14, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maximalist
Du tror att du skulle lyckas få större kändisar att vilja bli intervjuade av dig?
Nej, men jag är inte journalist till yrket heller ditt klappmongo.
Citera
2026-07-14, 17:22
Medlem
Citat:
Nej, men jag är inte journalist till yrket heller ditt klappmongo.

Finns gott om människor som lyckas intervjua kända personer utan att ha skolat sig till journalister.
Citera
2026-07-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maximalist
Finns gott om människor som lyckas intervjua kända personer utan att ha skolat sig till journalister.
Jaha, och?
Vad är det för korkade jävla resonemang du tar upp egentligen? Jag har arbetat på järnvägen hela mitt liv, ska jag nu börja hävda att Malou inte kan svetsa räls lika effektivt som jag?
Citera
2026-07-14, 17:35
Medlem
Citat:
Jaha, och?
Vad är det för korkade jävla resonemang du tar upp egentligen? Jag har arbetat på järnvägen hela mitt liv, ska jag nu börja hävda att Malou inte kan svetsa räls lika effektivt som jag?

Så det enda du gör är att svetsa räls som en liten bög. Då vågar jag påstå Malou åstadkommit mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in