2026-07-14, 21:26
Medlem
Ersattningstrafiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
https://www.expressen.se/noje/malou-von-sivers-nya-program/

Kan detta bli slutet för TV4?? Sveriges största journalist genom tiderna Malou von Sivers väljer nu bort TV4 och ska satsa på Youtube istället. Vilken bomb! Det ironiska är att det är TV4 som skapat Malous storhet.
TV4 måste sitta i krismöten nu vilket inte är en dag för sent. Det har börjat bli maratonlånga reklaminslag som är otroligt tålamodsprövande.
I jämförelse är Youtubes reklampauser som en västanfläkt. Det ska onekligen bli spännande att följa Malou på nya äventyr.
Haha underhållande med tung sarkasm!

Ja för min del hade jag inte saknat TV4 (inte för att hennes avhopp kommer göra till eller från) då jag endast tittar på sport på den kanalen. Så länge de sändningarna tas över av någon annan bryr jag mig inte. Att fyran är nedlusat med vänsteraktivister som nämnd person var anledningen till att jag slutade titta på kanalen. En mindre gör ingen skillnad.
Citera
2026-07-14, 21:52
Medlem
Inte så sarkastiskt. Malou tror i alla fall på Malou. Med Youtube kanske nästa steg är en Hollywoodkarriär för Malou.
Citera
2026-07-14, 22:18
Medlem
Frågan är om Malou verkligen väljer YT före TV4?
Eller troligare att TV4 som väljer att inte behålla henne.
Citera
2026-07-14, 22:40
Medlem
Yoloswag55s avatar
Hon borde välja only fans o sälja bilder på hennes saggiga bröst o bruna rövhål så Krister Peterson och stats ministern Kan goona
Citera
2026-07-15, 04:32
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
https://www.expressen.se/noje/malou-von-sivers-nya-program/

Kan detta bli slutet för TV4?? Sveriges största journalist genom tiderna Malou von Sivers väljer nu bort TV4 och ska satsa på Youtube istället. Vilken bomb! Det ironiska är att det är TV4 som skapat Malous storhet.
TV4 måste sitta i krismöten nu vilket inte är en dag för sent. Det har börjat bli maratonlånga reklaminslag som är otroligt tålamodsprövande.
I jämförelse är Youtubes reklampauser som en västanfläkt. Det ska onekligen bli spännande att följa Malou på nya äventyr.

Malou är väl ganska liten?
Citera
2026-07-15, 04:52
Medlem
Tavastehuss avatar
Malou är stor för att TV4 valt att fronta henne för diverse samhällsprogram under - vad blir det nu? - 35 år. Inte för att tittarna krävt hennes surmulna nuna och oinspirerade röst i rutan.

Man märker snabbt hur impopulär hon är när folk från alla möjliga läger och olika åldrar sällan missar chansen att klanka ner på henne. Alla har väl sett ”broccoli - vaddå?” och därtill känt sig nödgad att skriva något vasst i kommentarsfältet? Inte det? Tillfälle dyker upp med jämna mellanrum, så hav förtröstan.

Youtube, har det någon dragningskraft bland boomers? Tänker folk födda före 1970 nu.
Citera
2026-07-15, 05:30
Medlem
Fy fan största journalisten fucking skämt. En trögpratad dvärgkärring där man själva hinner fylla i hennes meningar fem gånger i sekunden. Hon väjer Youtube för att de betalar fem gånger mer
Citera
2026-07-15, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maximalist
Då vågar jag påstå Malou åstadkommit mer.
Jag vågar påstå att du är en aning smygbög.
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Fy fan största journalisten fucking skämt. En trögpratad dvärgkärring där man själva hinner fylla i hennes meningar fem gånger i sekunden. Hon väjer Youtube för att de betalar fem gånger mer
Givetvis är det så, hon är inkompetent men tack vare en efterbliven befolkning så gör hon succé.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in