Igår, 20:43
Medlem
Yoloswag55s avatar
Hej kompisar

Jag har en reddit tråd jag skulle vilja spara.
O skriva ut som pdf.
Problemet är att jag vill att samtliga trådar skall kollapsa och att man ser allas svar på allas kommentarer. Just nu i reddit appen eller även i Chrome blir det väldigt smått tillslut, eftersom varje kollaps går till höger och tillslut ser man inte ett skit och man vet inte ens var i samtalet man är om det är många svar på många olika svar.

Har ni nåt bra trick hur man kan exportera en reddit tråd inklusive alla svar kollapsade.
Citera
Igår, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswag55
Hej kompisar

Jag har en reddit tråd jag skulle vilja spara.
O skriva ut som pdf.
Problemet är att jag vill att samtliga trådar skall kollapsa och att man ser allas svar på allas kommentarer. Just nu i reddit appen eller även i Chrome blir det väldigt smått tillslut, eftersom varje kollaps går till höger och tillslut ser man inte ett skit och man vet inte ens var i samtalet man är om det är många svar på många olika svar.

Har ni nåt bra trick hur man kan exportera en reddit tråd inklusive alla svar kollapsade.
Screenshot+ ai?
Citera
Igår, 20:58
Medlem
Yoloswag55s avatar
Va? Jag kan ju inte expandera alla trådar på ett snyggt sätt inom en tråd. Hur ska jag ta ett screenshot
Citera
Igår, 22:20
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Testa be AI göra ett worddokument av hela tråden med alla svaren.
Inte testat själv men kan kanske funka.

Annars är det bara sitta och antingen köra screenshot eller kopiera in i ett eget dokument.
Citera
Igår, 22:27
Medlem
Yoloswag55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Testa be AI göra ett worddokument av hela tråden med alla svaren.
Inte testat själv men kan kanske funka.

Annars är det bara sitta och antingen köra screenshot eller kopiera in i ett eget dokument.
Varför svarar du med gissningar
Citera
Igår, 23:31
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswag55
Varför svarar du med gissningar

För att TS kanske kan testa och se om det funkar. Har inte TS tänkt på detta så kanske personen blir hjälpt.
Jag satt med telefonen och har heller inget konto på redit och nu för tiden krävs det för annars kommer det upp en popup att man ska gå in på appen och då behöver man regga sig.
Citera
Idag, 00:48
Medlem
OneTaps avatar
kopiera o klistra in alla kommentarer till ett word dokument o skriv ut =)
Citera
Idag, 20:09
Medlem
Yoloswag55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
kopiera o klistra in alla kommentarer till ett word dokument o skriv ut =)
Men e du rent tappad i skallen eller. Problemet jag har är ju att expandera o kollapsa en miljard kommentarer manuellt.
O även om jag nu skulle orka göra det ser de helt cepe ut efter 100 kommentarer allt flyger ut till höger o man ser ingenting o Fattar inte vem som svarat på vad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in