2026-07-13, 19:33
Medlem
ghty43s avatar
Sexköparen hade köpt sex fler gånger av en Ljungby kvinna i 30 års åldern, men nu kom hon på att det var nog en våldtäkt där i mellan.

Ljungby kvinnan och hennes manliga vän sökte upp sexköparen på nytt och misshandlade honom svårt och dumpade han i Ängelholm mitt i natten skriver Helsingborg tingsrätt.

Ljungbykvinnan, som förekommer under flera avsnitt i brottsregistret sedan tidigare,

Fakta men betald sajt.
https://www.smalanningen.se/ljungby/sexkopare-ranades-och-slogs-blodig/

Vilka är detta ?
Citera
2026-07-13, 19:37
Medlem
J.Doessons avatar
Vilka smuts det finns! Hoppas dom får hårt straff. Vet inte vilka dom är.
Citera
2026-07-13, 19:38
Medlem
Har inte så mkt sympati för sexköpare generellt men inte ok att misshandla ngn på det här sättet. Om våldtäkten är ett faktum (för vad FB vet så är det omöjligt att våldta om man redan haft sex med medgivande en gång tidigare) så blir man än mindre sympatisk.

Men men, så länge det bara är en "han sa hon sa" variant så inväntar man väl hellre fakta. Grattis torsken som förmodligen behövt erkänna sexköp för att ens kunna göra en anmälan (om han nu gjort en sådan).
Citera
2026-07-13, 19:42
Medlem
halaltarzans avatar
Från länken i ts....

Citat:
Paret fick med hot och våld mannen att skriva över sin bil på dem och ge dem sin telefon och till slut lämnade de av honom på en gata i Ängelholm mitt i natten.
Citera
2026-07-13, 19:59
Medlem
ghty43s avatar
Det är tydligen Helsingsborgs Tingsrätt, någon som har koll på vilket mål nr ? Så många kvinnor kan det dömas varje vecka tänker jag.
Citera
2026-07-13, 22:22
Medlem
Det är för jävligt! Hur fan ska man kunna lite på hororna att dom är reko luder när dom kör sånt fulspel.
Dom bör hålla sig från knark.
Citera
2026-07-13, 22:25
Medlem
israelisinnocents avatar
Tänk vad många ggr det händer och gm inte vågar anmäla
Citera
2026-07-13, 23:03
Avstängd
Vad heter slynan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera