Igår, 14:46
Medlem
Enligt min mobil så har jag över 92 appar. Känns inte som jag har så många men många är det.
Tydligen så gör det mobilen långsam. Försöker radera men det är svårt som fan då jag använder allt.
Då tycker jag ändå inte att jag laddar ned allt som är intressant.
Ex 6 jobba appar, 2 bussappar, bostadsapp, 6 banker/pengar app, 6 reseappar då jag gillar resa, alla matbutiker & kiosk, cashback appar, apotek osv

Funderar om jag ska ta bort och bara installera när jag behöver någon app.
Citera
Igår, 14:51
Medlem
Jobb appar? Då är det en jobbtelefon?
Citera
Igår, 14:51
Medlem
HBTKuks avatar
Nästan inga. Bank, aktier, podcast. Allt annat surfar jag på.
Citera
Igår, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Enligt min mobil så har jag över 92 appar. Känns inte som jag har så många men många är det.
Tydligen så gör det mobilen långsam. Försöker radera men det är svårt som fan då jag använder allt.
Ex 6 jobba appar, 2 bussappar, bostadsapp, 6 banker/pengar app, 6 reseappar då jag gillar resa, alla matbutiker & kiosk, cashback appar, apotek osv

Köp en mobil med bättre prestanda
Citera
Igår, 14:52
Medlem
Man behöver inte så många. Förutom de Google-appar som medföljer Android-installationen (Chrome och Gmail) har jag bara BankID och Swish. Vad mer behövs?
Citera
Igår, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Man behöver inte så många. Förutom de Google-appar som medföljer Android-installationen (Chrome och Gmail) har jag bara BankID och Swish. Vad mer behövs?
Di, Placera, Avanza, Nordnet, lönebanken, Spootify, några nyhetsmedia...
Citera
Igår, 16:11
Medlem
Vila reseappar har du?
Citera
Igår, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boira
Vila reseappar har du?
Reseappar, vet egentligen inte vad du menar. Men dessa kan man ta bort när man använt biljetten, om det är tajt i mobilen. Går inte in på Borlänges lokaltrafik speciellt ofta när jag inte längre är där.
Citera
Igår, 17:22
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Jag har inga appar på min mobil och så få som möjligt på datorn!
Citera
Igår, 21:10
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
De flesta appar är väl såna man inte ens använder aktivt. Jag har tydligen 170 appar i min mobil. Och då är det ju ett antal standardappar. Appar jag själv laddat ner är bland olika spel, bankid, banken, Hemnet, streamingtjänster, shoppingappar, sociala medier och appar för att spåra paket. Klart det kan dra iväg med antal appar. Trots antalet och utrymmet det tar upp märker jag ingen skillnad alls i prestanda. Mobilen är lika effektiv som när den var ny utan alla nedladdade appar. Kanske din mobil har ett par år på nacken och har lite sämre utrymme och inte klarar att hantera alla appar?
Citera
Igår, 21:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Telegram.
Citera
Idag, 00:27
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Aldrig hört någon som har varken 6 "jobba appar" eller 6 "banker app"
Får mig fundera över vad du jobbar som, är du springare på nätterna?

Själv har jag ungefär två appar. En banker app och bankid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in