2026-07-12, 19:35
Medlem
Jag antar att det finns iranska terroristgrupper i USA? Tror ni att Iran är galna nog att aktivera dem!
Citera
2026-07-12, 19:40
Avslutad
Om vi får tro, så ja, trist nog.
Citera
2026-07-12, 19:42
Medlem
OlofJohanssonSvins avatar
Hoppas IRAN´s celler utplånar den degenererade Israellobbyn AIPAC, varje AIPAC-hora skall ha ett ventilationshål vid tinningen.
Citera
2026-07-12, 19:49
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Om man vill få amerikanska befolkningen att stödja markinvation så kan det blir nödvändigt
Citera
2026-07-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Jag antar att det finns iranska terroristgrupper i USA? Tror ni att Iran är galna nog att aktivera dem!
USA och Israel har begått terrordåd i Iran länge,
Citera
2026-07-12, 21:36
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbe
USA och Israel har begått terrordåd i Iran länge,
Nej, det har de inte. Krigshandlingar - ja. Terrordåd? Nej.
Citera
2026-07-12, 21:49
Avstängd
dude2ks avatar
Nej. Varför skulle de göra det? De kan väl hålla sig till sitt eget land.
Citera
2026-07-12, 22:03
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

De skulle kunna bränna av en atombomb baserad på plutonium i sin egen öken. 6 kilo räckte för Nagasaki.

Sedan kan de fråga Trump om han vill sluta irritera iran.. " Då vi har 24 likadana bomber utplacerade i usa "

Pressen på Israel och usa lär bli enorm. De blir shack-matt i ett drag.
Citera
2026-07-12, 22:08
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:

Om de finns och har medel så borde de redan slagit till.

Det är samma diskussion som att Putin kommer göra något "ännu hårdare" mot Ukraina. Varför har han inte redan gjort det?

Tvivlar på att Iran har celler som legat helt tysta och lugna fram tills nu och Iran nu i vrede aktiverar dem. De hatade USA lika mycket för 5,10,15 år sedan och hade aktiverat sådana celler så fort de fått möjligheten.
Citera
2026-07-12, 22:19
Medlem
Citat:

Hur många officiella terrordåd har Iran utfört i historien?

Gör nu USA.
Citera
2026-07-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Om de finns och har medel så borde de redan slagit till.

Det är samma diskussion som att Putin kommer göra något "ännu hårdare" mot Ukraina. Varför har han inte redan gjort det?

Tvivlar på att Iran har celler som legat helt tysta och lugna fram tills nu och Iran nu i vrede aktiverar dem. De hatade USA lika mycket för 5,10,15 år sedan och hade aktiverat sådana celler så fort de fått möjligheten.

Du är ju blåst om du inte tror att alla stormakter har agenter i alla länder.

Skillnaden är att Iran är inte terrorister, likt USA och Israel som bombar skolor och barn.
Citera
2026-07-12, 22:28
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Du är ju blåst om du inte tror att alla stormakter har agenter i alla länder.

Skillnaden är att Iran är inte terrorister, likt USA och Israel som bombar skolor och barn.

Iranska regimen hatade USA extremt mycket innan dom eliminerade ledare som Qasem Soleimani eller Ali Hosseini Khamenei. Tror du dom hatar USA ännu mer plötsligt och nu minsann kommer utföra terrordåd?

Dom försöker naturligtvis alltid utföra terrordåd mot USA när dom kan. Min poäng är att det är ingen skillnad idag, för 5 år sedan eller för 15 år sedan. Dom har ungefär lika mycket kapacitet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in