Nej det gör han inte alls. Och jag påstår inget, bara reagerar på din och vissa andras propaganda om att plocka skräp var upprinnelsen till våldsamheterna.
Varför är det propaganda när du själv spekulerar vidare..?
vad har mängden narkotika man haffas med att göra med hur mycket man brukar? absolut ingenting. förstår inte hur folk som du tänker öht.
jag har ingen aning om huruvida BO var missbrukare eller ej, men det är ju högst sannolikt att anhöriga valt den bästa möjliga bilden på honom att godkännas publiceras i en rikstäckande tidning. sen så kan man se lite hursomhelst ut om man missbrukar tjack, speciellt om man har god ekonomi.
Nej, tjackisar får förvrängt utseende av längre missbruk. Det borde väl du ha koll på med ditt nick. Vad man har i plånboken är irrelevant, det gör en inte immun.
Helt riktigt. Hade GM som tidigare suttit inne för våldsbrott fortsatt suttit inne hade dödsmisshandeln naturligtvis aldrig skett (dvs inte "kanske aldrig skett).
Detta är ännu ett exempel på att man måste ha hårdare straff för våldsbrott och särskilt fånga upp unga individer som är krutdurkar redo att explodera. Den här killen kommer bara bli ännu mer kriminell och farlig om han får sitta inne några år utan rehabilitering och sedan släppas ut igen.
Man måste omprogrammera dessa personer från grunden om man ska ha någon chans att bryta såna här mönster, alternativt ha dom inlåsta konstant.
Du har så rätt. Folk utan impulskontroll ska interneras länge.
Jag undrar över två ting:
BO har på sin FB sida bild där han "stoltserar" med jaktvapen och fällt vilt.. Om han nu har dessa domar på sig sedan tidigare så kan han knappast ha egna jaktvapen. Allltså, antingen fejkar han bilden (varför?) eller så har han inte dessa domar.. You tell me.
I en lokalblaska läste jag att nån av MGM hade kopplingar till Mölnlycke gänget (437 eller vad fasen postnumret nu är..)?
Nej, tjackisar får förvrängt utseende av längre missbruk. Det borde väl du ha koll på med ditt nick. Vad man har i plånboken är irrelevant, det gör en inte immun.
Kör de amfetamin långvarigt så får du verkligen ett annorlunda utseende. Även rösten påverkas (och hjärnan)
Jag undrar över två ting:
BO har på sin FB sida bild där han "stoltserar" med jaktvapen och fällt vilt.. Om han nu har dessa domar på sig sedan tidigare så kan han knappast ha egna jaktvapen. Allltså, antingen fejkar han bilden (varför?) eller så har han inte dessa domar.. You tell me.
I en lokalblaska läste jag att nån av MGM hade kopplingar till Mölnlycke gänget (437 eller vad fasen postnumret nu är..)?
Domarna var väl på en av killarna som mörda honom?!
Sen känns det som halva gänget här blandar ihop mordet tråden handlar om med mordet som skedde vid Stenungsund?
Så GM''s tidigare dömda, narkotika och våld.
BO missbrukare, känner GM sedan tidigare och haft tidigare tumult.
missbrukare med skulder ska bli skrämd med stryk men går för långt(?) och BO dör.
Aldrig vart I sådana krets men känner en som är,
Yxor och misshandel/mordförsök verkar standard hos dessa typer vare sig det gäller skulder eller att dom inte gillar varandra.
Det där var en udda sammandrag.
Är du säker på att du inte blandat ihop BO med någon annan?