2026-07-10, 00:19
Medlem
HipToBeSquares avatar
Jag vill att Sverige ska dö och tänker rösta på det parti som gör detta snabbast och effektivast. Just nu velar jag om det är Mp eller V som är bäst för detta, eller rent av det är S. Faktum är att det inte spelar så stor roll men man vill ju ha det där lilla extra dystopiska. Mp är bra för de kör hårt med marxismen och höga bränslepriser vilket gör att ekonomin stagnerar. V är bra för de vill ha räkmacka för invandrare, t.ex. V ville för ett tag sedan att invandrare skulle gå före alla andra till nybyggda lägenheter, något som jag tycker är jättebra och hoppas på att det kommer tillbaka.

Jag har ganska dålig koll på partierna idag men ni får gärna berätta vilka partier som de mesta destruktiva vallöftena.
Citera
2026-07-10, 00:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag vill att Sverige ska dö och tänker rösta på det parti som gör detta snabbast och effektivast. Just nu velar jag om det är Mp eller V som är bäst för detta, eller rent av det är S. Faktum är att det inte spelar så stor roll men man vill ju ha det där lilla extra dystopiska. Mp är bra för de kör hårt med marxismen och höga bränslepriser vilket gör att ekonomin stagnerar. V är bra för de vill ha räkmacka för invandrare, t.ex. V ville för ett tag sedan att invandrare skulle gå före alla andra till nybyggda lägenheter, något som jag tycker är jättebra och hoppas på att det kommer tillbaka.

Jag har ganska dålig koll på partierna idag men ni får gärna berätta vilka partier som de mesta destruktiva vallöftena.

Och vart ska du själv ta vägen då?
Citera
2026-07-10, 00:23
Medlem
Citat:

Miljöpartiet

8 dagar i veckan
Funderar själv på att rösta på de - bara för att jävlas..
Senast redigerad av Gunn-den-4de 2026-07-10 kl. 00:26.
Citera
2026-07-10, 00:45
Medlem
grey.eagles avatar
Håller med, miljöpartiet, garanterat förstörelse av Sverige.
Citera
2026-07-10, 00:52
Medlem
RobbanUCs avatar
Inte någon större svårighet att välja vilket parti som är värst dvs. Miljöpartiet.

I övrigt kan tilläggas att alla partier är kontrollerade av USA och målet är att på politisk sk. "demokratisk väg" förstöra Sverige, samt använda landet som soptunna för evighetskrigen i Mellanöstern.

Riksdagsvalet är ett "icke-val" då alla partier strävar åt samma håll dvs. Sveriges förstörelse.
Citera
2026-07-10, 01:26
Medlem
Pungsvings avatar
Glädjande nog så behöver du inte välja eller vara insatt. Bara rösta på något så fortsätter förfallet.
Citera
2026-07-10, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Glädjande nog så behöver du inte välja eller vara insatt. Bara rösta på något så fortsätter förfallet.
Indeed. Så länge du röstar legitimerar du farsen de kallar demokrati. Det går åt helvete snabbt, vem du än röstar på. Så oroa dig inte för det TS. Du kommer få din dystopi.
Citera
2026-07-10, 02:47
Medlem
Fantens avatar
Åh, vilket som helst. Det enda som skiljer är vad för förstöring man får.
Citera
2026-07-10, 04:17
Medlem
needAlifes avatar
Citat:

Bra fråga faktiskt. Är benägen att göra som du då alla partier ändå totalt skiter i oss. Hellre att allt brinner då. MP skulle jag säga. Hade de haft makten hade landet klarat ett, kanske två år. Men dum som man är blir det en röst på SD igen för typ sjunde gången utan att nåt sker.
Citera
2026-07-10, 04:19
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Inte någon större svårighet att välja vilket parti som är värst dvs. Miljöpartiet.

I övrigt kan tilläggas att alla partier är kontrollerade av USA och målet är att på politisk sk. "demokratisk väg" förstöra Sverige, samt använda landet som soptunna för evighetskrigen i Mellanöstern.

Riksdagsvalet är ett "icke-val" då alla partier strävar åt samma håll dvs. Sveriges förstörelse.
USA kan knappt hålla ihop själva, tvek på att de har kanaler in i alla riksdagspartier då haha.
Citera
2026-07-10, 05:05
Medlem
Mailmanss avatar
Miljöpartiet 100%.

Deras poltik saknar helt verklighetsförankring och även om många kan tycka/tro att de har goda intentioner så funkar inte deras förslag iöht ekonomiskt. Hade MP haft egen majoritet 2 perioder hade Sverige varit helt kraschat.
Jag skämtar inte ens.

Edit: god kandidat är Partiet Nyans
Citera
2026-07-10, 05:22
Medlem
daligts avatar
Ja. Man har hört detta förr.

Vill man förstöra genom hus & hems angrepp av frenetiskt bråkvillig människoohyra som ej kan döma sig självt & påsåvis i oåterfödandeskick resulterat i skadeskalan likt skattemedian så röstar man inte SD iallafall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in