2026-07-09, 01:22
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det är inte så det fungerar. Jag är för lagar som förbjuder folk från att vara halvnakna offentligt. Och det är ingen som medvetet hade brutit mot lagarna i ett land på detta sättet. Även den största horan i Sverige hade täckt för sin kropp om hon flyttat till Saudi Arabien för att jobba där.

Skärp till dig nu.
Det är exakt så det funkar.
Käften nu och täck dig! Blir inget jannah för dig annars. Fast där är inga kvinnor välkomna, så det spelar ingen roll.
Senast redigerad av Japhy 2026-07-09 kl. 01:30.
Citera
2026-07-09, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Varför ska man bli "integrerad" när det är något dåligt att vara som genomsnittliga nutida svenskar?

Det kvittar om det är en nutida hjärntvättad svensk som har dessa dåliga värderingar eller en "integrerad" blatte som har annamat den nutida svenskens destruktiva dumhet i syfte att passa in.

Era dåliga värderingar blir inte bra för att ni inte gillar dem som har annorlunda värderingar. Om ni så skulle lyckas utvisa alla som inte gillar promiskuositet, luderaktig-klädsel, perversiteter, prideparaden, osv så kommer era värderingar fortfarande vara dåliga.

Om du inte trivs här och inte vill integrera dig här, så är det dig fritt att flytta till ett land du trivs bättre i.

Man måste inte delta i pride-paraden. Men man behöver acceptera att den existerar. Om du inte ens kan acceptera att pride-paraden existerar eller att vissa tjejer och kvinnor bär stringbikini på stranden. Så gör du klokast i att flytta härifrån. Ingen tvingar dig att vara kvar.
Citera
2026-07-09, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag har redan flyttat från det dåliga svenska landet. Men jag funderar på att flytta tillbaka för att göra livet surt för er.

Oj! Vilket trist liv du måste ha, om du hellre väljer att göra "livet surt" för andra, än att se till att få det så bra som möjligt för dig själv. Jag tycker ärligt talat synd om dig. Tragiskt livsöde!
Citera
2026-07-09, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej det handlar inte om mode. Det handlar om att din förklaring att de "bara vill ha en jämn bränna" inte håller. För hade de velat det hade de gått nakna. Så med stringbikini får de ingen jämn bränna. Då kan du inte säga att de har stringbikini för att de vill ha en jämn bränna. Det fattar du väl själv?

Du lyckas ju inte försvara ditt påstående. Erkänn det istället för att börja svamla om mode.

Nej eskorter har oftast anständigheten att klä sig anständigt offentligt. Till skillnad från gemene ung kvinna av idag som tar varje tillfälle de kan att blotta sig för allmänheten. Eskorter kan man dessutom undvika om man vill. Bara att låta bli att gå in på eskortsidor. Men blottande unga kvinnor däremot är omöjliga att undvika om man skulle vilja det. Räcker inte ens att hålla sig borta från stranden. Det går inte ens att gå ner på ICA och handla ett paket mjölk en tisdag utan att man ska hamna bakom någon 18-åring med det nya modet svart string under genomskinliga vita byxor. För att inte tala om alla dessa sinnessjuka leggingsrumpor och exponerade underliv man får i sitt synfält varje gång man går utanför dörren.

Att ha jämn solbränna handlar om: mode.
Att ha stingbikini handlar om: mode.
Att sola toppless handlar om: mode.
Att ha stringbaddräkt handlar om: mode.

Många tjejer och kvinnor är ju galna i mode! Visste du inte det?
Citera
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Verkar vara mer vanligt med stringbaddräkt nu. Jag såg ett flertal sådana häromdagen när jag var på stranden.

Något jag trodde bara fanns i porrfilmer och på strippklubbar innan. Man undrar verkligen vad som försiggår i hjärnan på kvinnor som klär sig så offentligt. Och det motsäger ju dessutom din teori om att de bara vill ha en jämn solbränna än mer.

Den troligaste och mest rimliga förklaringen är väl att dagens unga kvinnor är besatta av att blotta sig och framförallt sina rumpor för precis allt och alla så mycket de bara kan. Man hör ju hela tiden hur kvinnor "inte vill bli objektifierade" men det blir ju svårt att ta på allvar när de klär sig som strippor och porrstjärnor offentligt.

Väldigt fascinerande och märkligt fenomen hursomhelst.

Exakt.

Kvinnor gymmar och styrketränar röven specifikt. Det finns träningsprogram för kvinnor där man fokuserar på röven för att få en stor röv som man kan visa upp på stranden. Instagram är fullt av kvinnor som visar röven medvetet för att man gillar uppmärksamheten.

Som här till exempel

https://www.tiktok.com/@mariiarozz/video/7645385355016932630?q=glute%20training&t=178355298 8716

Och du ser hur modeller nonstop går runt i modeshower i stringbikini och visar upp röven för att få kvinnor att köpa dessa bikinin.

Dessa kvinnor går runt i stringbikini för att dessa personer vill visa upp sin röv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Mode. Det är mode. Mode du vet. Mode.

Sedan är det ju så för en del kvinnor att alla bikinis och baddräkter åker in mellan skinkorna... Dess kan givetvis föredra en tunn tygbit från stringbikini/stringbaddräkt mellan skinkorna, framför en större tygbit från en vanlig bikini eller vanlig baddräkt.

Så du menar att kvinnor är såpass att hjärndöda att trots att de inte vill bli objektifierade så tvingas de bära extremt sexuellt provocerande klädsel som tidigare endast setts i porrfilmer och på strippklubbar för "det är mode"?

Kan kvinnor inte tänka själva menar du? Måste de alltid följa vad som är mode?
Citera
Medlem
Citat:
Om du inte trivs här och inte vill integrera dig här, så är det dig fritt att flytta till ett land du trivs bättre i.

Man måste inte delta i pride-paraden. Men man behöver acceptera att den existerar. Om du inte ens kan acceptera att pride-paraden existerar eller att vissa tjejer och kvinnor bär stringbikini på stranden. Så gör du klokast i att flytta härifrån. Ingen tvingar dig att vara kvar.

Du är en svensk som påstår sig gilla demokrati och yttrandefrihet får man förmoda, och du vill "integrera" mig till att gilla stringbikini? Vilka andra åsikter får man inte ha?

Ska svenskar som är kritiska till feminister och bögar genomgå ett obligatoriskt hjräntvättningsprogram så att de får de rätta åsikterna som du gillar eller?
Senast redigerad av larsjohansson 2026-07-09 kl. 01:29.
Citera
2026-07-09, 01:32
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ja, det är klart en kvinna ska kunna få sola topless på stranden, om hon vill ha solbränna på tuttarna. Många kvinnor gör ju det eller solar helt nakna tom.: men väljer då nudiststränder för bara kvinnor eller speciella sol-ställen för bara kvinnor. Eller solarium. På 1980-1995 solade de även topless på vanliga stränder för att skaffa en fin och jämn solbränna.

Nej, finns ingen anledning för dem att cykla topless eller gå på torg och gator topless. Där blir det förargelseväckande beteende att vara för avklädd. Alltså: lagbrott. Med all rätt. Finns ingen anledning att vara delvis naken i de miljöerna.

Men vid sol och bad, hör det ju till att faktiskt blotta lite mer hud. Bra för D-vitaminupptaget också!

Ditt argument saknar helt logik här.

Män går runt utan tröja på stan, på gatorna, och cyklar utan tröja också. Vad är ditt argument för att kvinnor inte ska kunna vara topless? Varför är det förargelseväckande beteende enligt din egen logik? Du säger här att en kvinnas bröst är en sexuell del av kroppen som gör det till ett förargelseväckande beteende för en kvinna att visa upp offentligt.

Men samtidigt säger du att det är okej att vara topless på stranden? Varför? Varför är det okej att gå runt topless på stranden men inte på en gata eller torg?

En strand är en offentlig plats likt ett torg eller en gata. Finns ingen logisk förklaring från din sida till varför det är okej för en kvinna att gå runt topless på stranden i Tylösand och visa sina bröst för 1 000 personer, men att det inte är okej för en kvinna att vara topless på en gata eller torg.
Citera
2026-07-09, 01:33
Medlem
Citat:
Så du menar att kvinnor är såpass att hjärndöda att trots att de inte vill bli objektifierade så tvingas de bära extremt sexuellt provocerande klädsel som tidigare endast setts i porrfilmer och på strippklubbar för "det är mode"?

Kan kvinnor inte tänka själva menar du? Måste de alltid följa vad som är mode?

Många kvinnor är väldigt mode-intresserade. Visste du inte det?
Och kommer det en viss mode-trend, så kan de bli sugna på den.

Detta handlar inte om att vara "hjärndöda". Utan är mer den kvinnliga motsvarigheten, till vissa mäns intresse för amerikanska bilar eller senaste elektronikprylarna. intressen, helt enkelt. Mode-intresse för kvinnornas del.
Citera
2026-07-09, 01:34
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Det är inte att du inte tycker som jag som gör att jag tycker att du borde lämna landet.

Det är att du verkar vantrivas i Sverige och avsky det svenska, som gör att jag anser at du bör lämna landet.

Alla normala och sunda människor hatar detta samhället vi lever i. Har inget med Sverige som land utan med liberalismen och feminismen som förstör hela det västerländska samhället, inkluderat Sverige. Ja, jag kommer inte förneka att jag känner stor avsky mot detta liberala feministiska skitsamhället vi lever i.
Citera
2026-07-09, 01:36
Medlem
Citat:
Att ha jämn solbränna handlar om: mode.
Att ha stingbikini handlar om: mode.
Att sola toppless handlar om: mode.
Att ha stringbaddräkt handlar om: mode.

Många tjejer och kvinnor är ju galna i mode! Visste du inte det?

Modet för kvinnor idag verkar vara att blotta sig för allmänheten inklusive barn. Att exponera rumpa och underliv till max. Att lajva strippor, prostituerade och porrstjärnor precis var de än går.

Och samtidigt vill de inte bli objektifierade
Citera
2026-07-09, 01:36
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
På vilket sätt "förfaller" hela samhället av att ett fåtal kvinnor och tjejer bär stringbikin på stranden?

Jag pratar om samhället i dess helhet. Stringbikini är en symbol för allting som är fel med samhället då det visar att kvinnor saknar skam och anständighet då en anständig kvinna hade skämts av att visa hela sin röv för allihopa.

Men det jag pratar om är den större bilden, det vill säga feminismen/liberalismen som förstört samhället och helt förstört kvinnan och henns roll i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in