2026-07-06, 04:49
Medlem
Smekarn87s avatar
Basic instinct.
Citera
2026-07-06, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
(Tycker de luktar gott men var inte dessa märken mest populära för en helvetes massa,år sedan)
Doftar de sämre i dag? Smakar filmjölken sämre i dag?
Senast redigerad av Stiffinger 2026-07-06 kl. 04:55.
Citera
2026-07-06, 05:53
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Doftar de sämre i dag? Smakar filmjölken sämre i dag?

Nej men saker är inne och de är ute. Som jag skrev så tycker jag att de luktar gott. Men du kanske inte skulle vara förstavalet hos tjejerna om du hade 50 tals sandaler och brylcreem heller.
Citera
2026-07-06, 06:26
Medlem
Beror väl på vilken kvinna du är ute efter.
Lite lagom svett och olja är väl gångbart hos vissa.
Eller cigarettrök och alkohol.
Själv så fick jag för mig att nytvättad utan parfym funkade bäst.
Citera
2026-07-06, 06:37
Medlem
halaltarzans avatar
Körde i princip samma parfym under hela min storhetstid, dock har jag samma parfym nu men inte fan ger det några sugande kåtblickar från kvinnorna längre, bara en och annan tant som grinar upp sig och visar typ lösgommen. Så det kanske inte hänger på parfymen tänker jag?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-07-06 kl. 06:39.
Citera
2026-07-06, 06:51
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tazzo
Jag läste nyligen denna tråd: (FB) Parfymer som är kukmagneter
Vilket fått inspirera denna nya tråd.

Citat ur tråden:

Enligt tråden verkar det som att Burberry London är kvinnors biologiska massförstörelsevapen för mäns självkontroll, så vilken herrparfym fyller samma funktion åt andra hållet?

Vilken parfym är den riktiga brudmagneten – inte enligt reklam, utan enligt era egna erfarenheter?

Att få fitta har ingenting med hur man luktar. Det handlar bara om att stå högt i social hierarki thats it, du kan va fet ful och lukta äckligt, om kvinnor ser att du är högst i hierarkin så slänger de sina fittor på dig oavsätt
Citera
2026-07-06, 07:18
Medlem
Runt millenieskiftet och en bra bit senare så var det JPG le male som gällde, tror varenda strandraggare från den tiden kan skriva under på det. Man fick fitta av episka proportioner bara av att ha den på sig, jag menar brudarna kunde slita till sig min handled bara för att lukta på parfymen, och det kunde vara dom dom tjejer som inte hade några intuitioner på att ligga... Idag är den kanske lite utdaterad, men jävlar vilken banger den var back in the days.
Citera
2026-07-06, 07:49
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Old Spice och Tabac där har ni legspreaders grabbar..

Finns Old spice fortfarande?
Citera
2026-07-06, 08:55
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Du blandar inte ihop deodoranter och parfym nu?

Ett råd till alla som inte har så bra ställt, fråga efter ett teströr så du kan prova parfymen själv några dagar. Säg som det är, att parfym är dyrt. Men om du visar intresse för själva produkten så kommer kassörskan att vara väldigt glad att hjälpa till så långt hon kan.

En parfymflaska kostar inte mkt utslaget på tiden man har den.
Citera
2026-07-06, 09:01
Medlem
coonbandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Runt millenieskiftet och en bra bit senare så var det JPG le male som gällde, tror varenda strandraggare från den tiden kan skriva under på det. Man fick fitta av episka proportioner bara av att ha den på sig, jag menar brudarna kunde slita till sig min handled bara för att lukta på parfymen, och det kunde vara dom dom tjejer som inte hade några intuitioner på att ligga... Idag är den kanske lite utdaterad, men jävlar vilken banger den var back in the days.
Denna vämjeliga skapelse har sedan tidigt 90-tal attraherat den kvinnliga hälften. Män har tydligen tolkat det som att det ska sprejas hejvilt. Effekten om den används mer än ett tryck kan likställas med tårgas. Denna och Dior Fahrenheit är kvinnofavoriter som män tyvärr missbrukar å det grövsta. Tragiskt nog verkar det gå hem...
Citera
2026-07-06, 09:13
Medlem
Ond.hickas avatar
[quote=SkogsSaab|95363531
Lite lagom svett och olja är väl gångbart hos vissa.
Eller cigarettrök och alkohol.
[/QUOTE]
Det är nog väldigt få kvinnor som älskar lukten av alkohol och cigg. Framförallt väldigt få kvinnor som inte blivit utnyttjad av en alkoholiserad äldre släkting.
Citera
2026-07-06, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
En parfymflaska kostar inte mkt utslaget på tiden man har den.

Det vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in