Jag träffade en vän (kvinna) för att ta en öl och kunde inte låta bli att notera hur supergott hon luktade. Det borde egentligen inte luktat så gott för det var en lite väl flickig doft, men det funkade eftersom det är sommar och ungdomen liksom är en del av allt då. Hon svarade att det är en flaska Burberry London som hon alltid har för när hon ska lukta jävligt gott just för killar, killar verkligen älskar den lukten tydligen. En annan tjej som var där delad med sig att hon också hade den när hon skulle lukta bra för herrarna, London är en riktig kukmagnet, det växer kuk ur väggarna vart hon än går när hon har den på sig.
Citat:
Jag han inte läsa klart innan jag skulle skriva det är säkert Burberry
Citat:
Den där Burberryn som TS snackar om är otrolig. Träffade en tjej i veckan som hade den. Och lägligt nog gjorde TS det också. Knappast en slump
Enligt tråden verkar det som att Burberry London är kvinnors biologiska massförstörelsevapen för mäns självkontroll, så vilken herrparfym fyller samma funktion åt andra hållet?
Vilken parfym är den riktiga brudmagneten – inte enligt reklam, utan enligt era egna erfarenheter?
Enligt tråden verkar det som att Burberry London är kvinnors biologiska massförstörelsevapen för mäns självkontroll, så vilken herrparfym fyller samma funktion åt andra hållet?
Vilken parfym är den riktiga brudmagneten – inte enligt reklam, utan enligt era egna erfarenheter?
Oj, den här tråden hoppades jag skulle dyka upp efter att ha tittat på den andra, och jag följer.
Antar att min Axe inte kommer att toppa listan. Men seriöst så vill jag gärna ha tips på sånt jag kan hitta i min matbutik. Jag går aldrig till parfymbutiker. Så gärna Willystips också, tack :-)
Senast redigerad av Stiffinger 2026-07-05 kl. 22:32.
Oj, den här tråden hoppades jag skulle dyka upp efter att ha tittat på den andra, och jag följer.
Antar att min Axe Cherry Fiz inte kommer att toppa listan. Men seriöst så vill jag gärna ha tips på sånt jag kan hitta på Willys.
Du blandar inte ihop deodoranter och parfym nu?
Ett råd till alla som inte har så bra ställt, fråga efter ett teströr så du kan prova parfymen själv några dagar. Säg som det är, att parfym är dyrt. Men om du visar intresse för själva produkten så kommer kassörskan att vara väldigt glad att hjälpa till så långt hon kan.
Sex Panther. It’s made with bits of real panther, so you know it’s good.
vet inte men häromdan satt en kille bakom mig på bussen och stank.
sen kände jag en stark doft på tunnelbaneperrongen, visade sig att det var samma kille igen.