2026-07-06, 09:53
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
ALLA fantasier är dock helt okey ändå, att ta upp, då det handlar om just FANTASIER och inte ett aktivt sök efter fysiska kontakter i verkliga livet. Så, nu har jag lagt grundreglerna för tråden så var nu så öppna ni nu vågar. (Tror dock inte att mången vita riddare, av båda kön, kommer våga vara så öppna i denna tråd, men jag kanske blir överraskad...)

SHOOT!!!

And he did.

Knulla en tjej bakifrån samtidigt som jag räknar sedlar på hennes rygg och när det går för mig så skjuter jag en utav mina personliga fiender i huvudet som sitter fastbunden i en stol några meter från oss (jag tränar då samtidigt mitt sikte inför fler avprickningar på listan). Jag spelar även in allt för att kolla på i efterhand (ev tillsammans med tjejen!) - en liten njutbar trofé sas.

OBS: under inga omständigheter finns det alltså någon fara för tjejen eller aggression mot henne. Det är själva kombon av allt ovan som förvandlas till den ultimata fantasin.
Citera
2026-07-06, 12:26
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jävla löjligt hela skiten. Heterosexuella män tänder på kvinnliga könsattribut och kan självklart därför också tända på underåriga som kommit i puberteten. Det betyder inte att man ska agera på dessa instinkter.

Sen har väl inte alla unga som det som tänder dem perfekt. Tvärtom tänder de flesta mest på något mognare kvinnor. Undersökningar brukar peka på att piken är runt 22-25 år. Det stämmer också ganska väl med när kvinnor är mest fertila. Biologin styr oss en hel del! Det betyder inte att man är helt slav under biologin.

Så hela denna debatt är skitlöjlig.
Citera
2026-07-06, 19:25
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Vet inte vad det är för män du talar om. Dagens 55-65 år gamla män är vältränade och väldigt fräscha.

Den sorten är en extremt liten minoritet. Extremt.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in