2026-07-03, 20:40
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Du är efterbliven. Stöld är när något finns i din ägo, sedan finns det i tjuvens ägo, sedan finns det inte längre i din ägo. Retard.

Detta är inte stöld. Plattskalle.

OnT. Finns det någon som verkligen kollar på deras nya bajsfilmer? Bara en enda länga av dirarréer nuförtiden som produceras från dessa idioter.
Jag håller med om att det bara görs bajsfilmer nuförtiden. Man att ingen skulle äga dom, det kommer jag aldrig att hålla med om. Tycker det är väldigt konstigt att inte alla kan hålla med om det.
Citera
2026-07-03, 20:44
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Piratebay har väl varit blockerad länge så att de skulle be om en förlängning är ju knappast en överraskning.
Går enkelt att komma åt med vpn aktiverad med.. länge sen jag använde dock.

använder en gratis VPN när jag vill åt blockade sidor t. ex. lookmovie2.to (proton VPN). Slumpmässigt land - verkar bara vara blockad i Sverige för alla andra länder hittills fungerar. Möjligt att det var något land någon gång som inte heller verkade ha tillgång.
Citera
2026-07-03, 20:49
Medlem
StonedAssassins avatar
Som tur är har jag russian links!
Citera
2026-07-03, 20:50
Medlem
Vem fan laddar ner nåt från Disney?
Citera
2026-07-03, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Lite bättre citat från den låsta artikeln:
Vad har detta med censur att göra? Jag tror inte ens att du vet vad censur är.
Givetvis är det förståeligt att de vill stänga ner hemsidor, där man kan se film olagligt. Det har inget med censur att göra. De förlorar pengar.
Om det lyckas, är en annan sak.
Vad om inte är detta om cencur?
Citera
2026-07-03, 20:54
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Det handlar om dessa sajter, som de giriga internationella miljardärerna vill blockera hos våra svenska internet leverantörer

Citat:
De blockerade webbplatserna är: The Pirate Bay, Nyafilmer, FMovies, HydraHD, Cineby, KissKH, Flixmomo/Flixbaba, HiMovies, P-Stream, Hurawatch, BuffStreams, Fawanews, FCLM, Footybite, Gamestrend, LibrefutbolTV, Livesports088, LiveTV, Ovogoal, Socceronline, Sportsbay, Streambtw, Streamed, Telewebion, TheTVApp, Totalsportek, TotalsportekFree, Vipbox, Vipleague, Viprow, Watchsports, Wearechecking, Yalla1shoot, Yallalive.

OBS! Byt absolut inte DNS i webbläsaren eller använd VPN för att nå ovan sidor! Mer info om hur man inte byter DNS finns på www.blockerat-av-upphovsmaffian.se.

Citera
2026-07-03, 20:56
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Vem fan laddar ner nåt från Disney?

Disney är ett gigantiskt ondskefullt företag, som äger jävligt mycket, och dammsuger och köper upp så mycket de kan.

De eftersträvar monopol på populärkultur, vilket missgynnar oss alla, utom de onda giriga ägarna av Disney.
Citera
2026-07-03, 20:56
Medlem
Omöjligt att stoppa "fulsidorna"
Min MMA favvo streamsida var död i 1tim.
Sökte lite nytt. Hittade +200 sidor som streamade den aktuella fighten.
Kinesiskt, arabiska, asiatiska mm.
Tror araberna stod för 50% av sidorna.
Citera
2026-07-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Disney är ett gigantiskt ondskefullt företag, som äger jävligt mycket, och dammsuger och köper upp så mycket de kan.

De eftersträvar monopol på populärkultur, vilket missgynnar oss alla, utom de onda giriga ägarna av Disney.
Samt woke så man kan spy!
Citera
2026-07-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Piratebay har väl varit blockerad länge så att de skulle be om en förlängning är ju knappast en överraskning.
Jag bytte DNS på 30 sek sen når jag Piratebay igen. Men det vet väl de flesta här redan.
Citera
2026-07-03, 21:11
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Sålänge dåm inte rör ru tracker o yts bryr ja mej ente så mycke shelve 🥰
Citera
2026-07-03, 21:11
Medlem
Haha mjo, men det är bara att byta domännamn till "piratebaybro.se" eller dylikt, och sedan får de stämma internetleverantörerna igen. För svenska användare så tecknar man enkelt en VPN och åtnjuter full tillgång till vad fan man vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in