Vad är poängen med att par ska hångla och kyssas offentligt? När man går i butiken, gymmet eller åker tunnelbana så kysser par varandra framför mig och andra. Kan man inte hålla sånt hemma?
Jag mår nämligen sjukt dåligt att se andra hålla på och vill gärna slippa. Precis som det är onödigt att ha sex offentligt. Det kan dom ha hemma. Vill dom göra andra sjuka eller att andra ska må dåligt?
Det är ju en väldig skillnad att kyssas offentligt och att ha sex offentligt. Att folk kysser varandra offentligt har jag inga problem med. Däremot vill jag gärna slippa se folk ha sex, sånt tycker jag man kan vänta med tills man är hemma
Det är ett tonnårsbetéende för folk med ingen skam i kroppen som vill utmana vuxnas sociala gränser. De vill se vilka ställen de kommer undan med sina hånglerier. Detta beteende förstärks när de väl märker att folk blir dominerade, generade och visar aktning när de suger av varandra i munnen. När dårar gör antisociala saker offentligt ställer jag mig inpå och stirrar ut dem. Då låtsas de som om inget hänt och går rappt ivag med svansen mellan benen. De är så fräcka att de inte ens svarar på tal.
Senast redigerad av lagfrukt Igår kl. 19:07.
Vad är poängen med att par ska hångla och kyssas offentligt? När man går i butiken, gymmet eller åker tunnelbana så kysser par varandra framför mig och andra. Kan man inte hålla sånt hemma?
Jag håller med. Skit äckligt och framför allt inte vackert, vilket är problemet.