2026-07-01, 19:05
Medlem
Farbaute666s avatar
Folk utan klass, helt enkelt. Det handlar inte om pengar, utan om uppfostran och självkänsla.
Citera
2026-07-01, 19:06
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Ogillar också kyssar utomhus. Hålla hand är okej, men kyssar som avger smackljud är fan opassande.
En kyss tar sig ingen illa vid, men du lade fingret på det, när de ska smacka och ha sig och forcera det i eviga minuter. Det är fan mig vidrigt att göra offentligt.
Citera
2026-07-01, 19:18
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Det är ett tonnårsbetéende för folk med ingen skam i kroppen som vill utmana vuxnas sociala gränser. De vill se vilka ställen de kommer undan med sina hånglerier. Detta beteende förstärks när de väl märker att folk blir dominerade, generade och visar aktning när de suger av varandra i munnen. När dårar gör antisociala saker offentligt ställer jag mig inpå och stirrar ut dem. Då låtsas de som om inget hänt och går rappt ivag med svansen mellan benen. De är så fräcka att de inte ens svarar på tal.

Äckligast är väl när medelålders par står och hångla upp varandra i mataffären och pillar på varandra både här och där.
Citera
2026-07-01, 19:20
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Äckligast är väl när medelålders par står och hångla upp varandra i mataffären och pillar på varandra både här och där.
Fyfan har jag aldrig sett, vad gjorde du då? Sa du till dem?
Citera
2026-07-01, 19:21
Medlem
Fattar inte jag heller.
Jag kan ge min tjej en kram och en puss snabbt när vi ses på stan typ men att stå och hånlga bland folk kommer jag aldrig göra.
Citera
2026-07-01, 19:26
Medlem
Citat:
Såg ett par runt 55 som gjorde det i kön på MAXI. Det är inte ok.

Jag och min fru håller allt innanför hemmets väggar som ordentligt folk.

Unga nyförälskade må väl vara okej men inte stadgade par.
Citera
2026-07-01, 19:37
Avslutad
Citat:
Finns äckligare saker. Men ja, jag håller med.
Citera
2026-07-01, 19:38
Medlem
Så jävla fult!
Avskyr det liksom..
osäkra människor som ska visa oss alla att man har hittat kärleken
Citera
2026-07-01, 19:49
Medlem
GormDenGamles avatar
Kärlek. Så enkelt är det.
Men sedan tycker jag inte att man ska hångla. En kyss går fint och är nog.
Citera
2026-07-01, 20:02
Medlem
Vill man hångla med sin nya kärlek är det bara fint.
Jag stör mig inte ett dugg på det. 🤗
Citera
2026-07-01, 20:05
Medlem
En del gillar att visa upp sig
Andra tycker det är naturligt
Låt folk göra som dom vill
Citera
2026-07-01, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Vad är poängen med att par ska hångla och kyssas offentligt? När man går i butiken, gymmet eller åker tunnelbana så kysser par varandra framför mig och andra. Kan man inte hålla sånt hemma?

Jag mår nämligen sjukt dåligt att se andra hålla på och vill gärna slippa. Precis som det är onödigt att ha sex offentligt. Det kan dom ha hemma. Vill dom göra andra sjuka eller att andra ska må dåligt?

Det är ju en väldig skillnad att kyssas offentligt och att ha sex offentligt. Att folk kysser varandra offentligt har jag inga problem med. Däremot vill jag gärna slippa se folk ha sex, sånt tycker jag man kan vänta med tills man är hemma 
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in