2026-07-01, 00:27
Medlem
Jag har potential till fantastiska mängder hår, tjockt och oändligt, det växer ut igen på typ 3 timmar men jag väljer att raka skallen mest av praktiska skäl. Det är skönt att vara flintskallig, jag har kört samma frisyr (d.v.s, ingen) sen jag var 17-18 nån gång, det har aldrig påverkat mitt sexliv. Duschar man, borstar tänderna och vaskar ballen så får man ligga med kvinnor som inte borde vilja ligga med en, svårare än så är det inte.
Citera
2026-07-01, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Yul skulle föreställa "exotisk" - vilket var mer främmande och därför mer spännande och lockande för 50-talspubliken än för oss - och det lyckades han ju med. Idag har många själva varit i Siam (Thailand) där historien skulle utspelas. Jag hade i alla fall inte sagt nej till en polka med honom som han såg ut där!
Ja det syntes att han skulle se exotisk ut som om han hade en dåligt brun utan sol på sig. Föredrar honom med hatt på huvudet då. Karln var väl inte ful men jag föredrar män med hår på huvudet. Tycker att hår får ens hä der att vilja tala. Sedan behöver äldre män inte ha så mycket hår men det ser mer sofitikerat ut. Lite mer manligt tycker jag och ger lite intryck av att någon har lite klass och still. Det ser mer prydligt ut och jag har alltid gillat män som verkar smarta/anständiga om jag inte guillar dem lite dumma men då med hår på huvudet.

Det var sådan drive med att göra reklam för män med antingen långt hår eller rakat, när jag var ung. Gillar det inte riktigt. Är kanske lite allergisk emot män som ska se "häftiga" ut och gillar mer dem kramvänliga.
Citera
2026-07-01, 01:05
Medlem
Ens pull försvinner med 90%.

Möjligt att andra inte har det så men tänker de kompenserar med status, klädfixering och karriär.
Citera
2026-07-01, 01:15
Medlem
ragingcows avatar
Nej.
Citera
2026-07-01, 03:13
Medlem
Jag började tappa hår redan i 25 års ålder men inget jag brytt mig om. Har haft lätt att få kvinno men det beror nog på att jag har självförtroende, en vältränad kropp och allmänt bra och normal personlighet.
Citera
2026-07-01, 04:52
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Håret började tunnas ut i sena 20 års åldern och en bit efter 30 så var jag flint.

Det har aldrig drabbat mig och jag har lyckats attrahera en kvinna och gifta mig med henne trotts flintskallen.
Citera
2026-07-01, 05:27
Medlem
borrasss avatar
Har blivit mer poppis bland kvinnor efter jag blev flint/började raka huvudet.
Kan vara mitt utseende eller hur jag för mig med men garanterat mer poppis nu än med hår!
Citera
2026-07-01, 06:11
Medlem
halaltarzans avatar
De flesta skulle nog hittat något snyggare om de haft hår tror jag.
Citera
2026-07-01, 06:30
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Det stämmer nog. Jag är +60 och har 95 % av håret kvar sedan tonåren och är inte ens gråhårig. Jag var tvungen att göra slut för att slippa ligga hela tiden. Jag är gammal och orkar inte!

Vänta nu! Om du behövde göra slut för att slippa ligga så innebär det typ att du regelbundet ligger med endast en kvinna mer än en incel? En man ska ligga med en ny kvinna varannan månad i alla fall!
Citera
2026-07-01, 06:32
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag har hört från olika kvinnor att de tycker der är lite sexigt med rakat hår där det ändå framgår att bristen på hår beror på manligheten sig som gör att man tappar håret.
Citera
2026-07-01, 08:25
Medlem
luomis avatar
Är själv kvinna i tjugoårsåldern så har ingen erfarenhet med skallighet, men min pappa blev skallig redan som 30-åring. Han hade uppenbarligen inga problem att få min mamma.

Har även jämnåriga vänner som tycker att skalliga män är attraktiva.
Citera
2026-07-01, 08:45
Medlem
Personligheten är alltid det som vinner i det långa loppet. Ögonen, leendet och vänligheten.

På lite äldre killar är det nästan bättre att vara skallig än att ha yvigt grått eller halvgrått hår och skägg som växer ohämmat. Det ser lätt ofräscht ut, för att vara ärlig. En man som rakar sig och klipper sig ordentligt kan se 15 år yngre ut.
Senast redigerad av Tissetiss 2026-07-01 kl. 09:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in