2026-09-13, 16:34
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosminski
Många experter verkar övertygade om att vänstern vinner ikväll. Det är möjligt men det finns nog en möjlighet till en skräll för Tidö.

Jo men det är nog känslan hos de flesta tror jag. Men det stämmer hos mig, tror på vänsterseger. Men knappast förkrossande. Min magkänsla säger 55% chans för vänstervinst, men jag hoppas jag har fel.
2026-09-13, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
AFS

För ett svensk Sverige och vitt Europa!

En röst på dom är ju som att rösta blankt...
2026-09-13, 16:35
Medlem
shitholecitizens avatar
Vi får anta att han i valkön som ska rösta för medmänsklighet ska rösta på SD. För det är fan inte medmänskligt att rösta på islamist vänstern.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Brukar inte Valu som SVT publicerar tidigt paja dramatiken lite? Vill minnas att dessa brukar vara rätt så tillförlitliga

Den hade fel förra valet eftersom den sa att rödgröna skulle få egen majoritet
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Brukar inte Valu som SVT publicerar tidigt paja dramatiken lite? Vill minnas att dessa brukar vara rätt så tillförlitliga

Jo. Men den visade röd seger förra valet men det vände och blev Tidö. Den brukar stämma rätt bra men är det väldigt jämna val så kan det bli annat resultat när kvällen är slut.
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du vet väl att man inte måste ta en valsedel för ett visst parti överhuvudtaget? Du kan bara skriva SD på en tom lapp. Och så har det alltid varit.

Jag var helt beredd på att behöva göra just det idag, men till min stora förvåning fanns AFS valsedlar. SD också för den delen.

Fantastiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Jag har sett förstagångsväljare med utländsk bakgrund som på TikTok trott på fullaste allvar att SD vill utvisa alla invandrare om dom får ministerposter.
Så många idioter som inte vet nånting om svensk politik som får rösta.

Bevisar att propgadamaskinen msn fungerar utmärkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Idiotiskt att rösta på AFS i detta viktiga val.
Vinner rödgröna så importerar dom in så mycket valboskap så AFS och SD är rökta.

Hade varit kul om Afs och Örebropartiet kom in på något sätt bara för se reaktionerna.... men nu när de är så extremt jämt med bara några väljare mellan blocken är det riskfyllt om man inte vill ha vänstern.
2026-09-13, 16:36
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Gustav Fridolin är saknad
Medlem
Mats Knutsson sa nåt intressant, många har ju förtidsröstat innan opinionsmätningarna var så jämna.
Undrar vilka det gynnar lr missgynnar?
Medlem
heliotrops avatar
Värst vad V har varit förtegna ang invandringen i denna valrörelse. Dagostar har pose:at med vita män i gula hjälmar på byggarbetsplatser. Ledsen men de killarna röstar SD nu.. 😂
Medlem
Persimååns avatar
Dom blå knappar in en aning på bettingsiterna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in