2026-09-13, 16:11
Medlem
Jag hoppas att ni har en bra buffert.. nu kommer det bli skralt i plånboken.
2026-09-13, 16:11
Medlem
Jag har sett förstagångsväljare med utländsk bakgrund som på TikTok trott på fullaste allvar att SD vill utvisa alla invandrare om dom får ministerposter.
Så många idioter som inte vet nånting om svensk politik som får rösta.
2026-09-13, 16:12
Medlem
LA8PVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbamonk
Alla sa det i stort sett. Inget parti ville sparka ut invandrare som sköter sig.
Var 14:e person i Sverige har finskt påbrå.
Ska dessa sparkas ut?
2026-09-13, 16:12
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Otroligt att fåren går till vallokalerna med sedlarna i högsta hugg för att rösta för sin egen förintelse... You cant make this shit up
Tänk att som vuxen, i synnerhit vit man rösta på vänsterblocket

Det finns gott om sojabaserade beta-män i Sverige.

Sweden, YES!

https://youtu.be/bJYuHpB_12M

Originalvideon hade nästan 11 miljoner visningar där folk från alla möjliga länder hånade svenska män.
2026-09-13, 16:13
Medlem
Tycker att det är konstigt att spelbolagen konstant tror att SD får över 20% när dom aldrig får det i mätningar
2026-09-13, 16:13
Medlem
Men påståendet att 99,9% invandrare sköter sig är väl fel? Det är många som vägrar att bete sig civiliserat.
2026-09-13, 16:14
Medlem
Barbamonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LA8PV
Var 14:e person i Sverige har finskt påbrå.
Ska dessa sparkas ut?

Vem bryr sig om finnar? Men vafan ja ut med dom med om dom inte sköter sig.
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
De stöder även patrasket i Ryssland. Vad tänker du om det?

Dom stöder inte Ryssland utan förhåller sig passivt och vill inte att vi ska gå med i Nato eller vara i konflikt med Ryssland.

Jag är emot Nato och EU. Jag ställer mig inte bakom Rysslands invasion för fem öre, men jag prioriterar andra frågor.

Mitt absoluta prio ett är ett svenskt Sverige och vitt Europa. Allt annat är irrelevant i förhållande till det. Sedan betyder det inte att jag tror att en röst på AFS infriar detta, eller att jag skiter i allt annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Nör folk fortfarande står i kön för att rösta. Vallokalerna stänger kl 20, men står du i kön kl 20 så får du rösta även om kön är 3 timmar lång.

Vissa som röstar sent kan alltså i princip se resultatet (VALU) innan de lägger sin röst.
Är det sant?? Har jag aldrig förstått
2026-09-13, 16:15
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbamonk
Alla som röstar höger har redan röstat. Det är dom som lyssnar på Zara Larsson som går mitt på dagen till vallokalen och står i domedagskön.

Ja kommer du ihåg när man poströstade på posten? Dom som lyssnade på Ultima Thule? Och röstade på Ny demokrati många av dom. Eller miljöpartiet. Jävla posten. Vad kan man göra där idag? Kan man köpa frimärken?
2026-09-13, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Tycker att det är konstigt att spelbolagen konstant tror att SD får över 20% när dom aldrig får det i mätningar

Det som kan gynna SD är att valhemligheten ökats. Innan kunde man se vilka valsedlar folk tog, det kan man inte nu.

Själv tror jag att de kommer tappa tyvärr men jag hoppas inte det. Om Gud vill behåller de sin andraplats och kanske hotar S.
2026-09-13, 16:17
Medlem
SexualCafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Jag har sett förstagångsväljare med utländsk bakgrund som på TikTok trott på fullaste allvar att SD vill utvisa alla invandrare om dom får ministerposter.
Så många idioter som inte vet nånting om svensk politik som får rösta.
Jag har träffat vita heterosexuell män som tror att sverige kommer att gå under om de rödgröna vinner.

Folk oavsett politisk-färg är rätt dumma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in