2026-09-13, 16:06
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hon är en idiot. Lögnaktig dessutom.

Ja, hon är helt av banan.
Sjukt att alla bara tar detta som en sanning och nickar högstämt...
Att bära niqab t ex är inte att sköta sig. Det är att ge Sverige ett finger.
2026-09-13, 16:07
Medlem
Barbamonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Tror att det var Dousa som sa det.

Alla sa det i stort sett. Inget parti ville sparka ut invandrare som sköter sig.
2026-09-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosminski
Många experter verkar övertygade om att vänstern vinner ikväll. Det är möjligt men det finns nog en möjlighet till en skräll för Tidö.

2016 var ju alla stensäkra på att Trump skulle förlora och jag tror han hade 6,00 på diverse bettingsidor. Jävla synd man inte lade pengar där och då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Otroligt att fåren går till vallokalerna med sedlarna i högsta hugg för att rösta för sin egen förintelse... You cant make this shit up
Tänk att som vuxen, i synnerhit vit man rösta på vänsterblocket

Självskadebeteende deluxe.
Medlem
LA8PVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davethor
Att lägga sin röst på Alternativ för Sverige idag är ju det bästa som kan hända den röda sidan, synd att folk inte fattar det.
Problemet med "Alternativ för Sverige" likväl som AfD i Tyskland är att dom inte har presenterat något alternativ.
Så alltihopa sjunker ihop till en populism/proteströrelse som inte har någon som helst egen handlingskraft.
Medlem
Jösses, vad många stolpskott det verkar finnas i valköerna där de intervjuar folk.
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler
Gud bevara oss…

Jisses, håll i er för detta kommer bli 4 helvetiska år.

Annika Strandhäll har viss utbildning inom hårvård, så ev hälso- och sjukvårdsminister?
2026-09-13, 16:09
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
(FB) Flashbacks valvaka 2026
Tiden är mogen... du vaskade din röst.
2026-09-13, 16:09
Medlem
De stöder även patrasket i Ryssland. Vad tänker du om det?
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Varje val är det "ett viktigt val".

Det var även ett "viktigt val" när SD var utanför riksdagen men lyckades komma in.
Då var det M eller KD man skulle rösta på.

Jag röstar på det jag tror på. På det parti som bäst företräder svenskarna och dom vita/kristna européerna. Och det är AFS

Jag har röstat in SD i riksdagen och jag röstade fram Tidö till makten. Nu är tiden mogen för nästa steg. Från och med nu är det AFS som gäller.
2026-09-13, 16:10
Medlem
Om man är för legalisering av köp av sexuella tjänster så är det att rösta på medborgerlig samling som gäller.
Medlem
deerejohns avatar
Nu har man lämnat in kuverten och på så vis givits berättigade att gnälla ytterligare 4 år. 😂
Medlem
Barbamonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalerna
Jösses, vad många stolpskott det verkar finnas i valköerna där de intervjuar folk.
Alla som röstar höger har redan röstat. Det är dom som lyssnar på Zara Larsson som går mitt på dagen till vallokalen och står i domedagskön.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in