2026-09-13, 21:11
Medlem
Rumpkorvens avatar
Sossarna... Fy fan, tänk om de får bestämma sen.....
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför kan vi inte rösta via Bank-ID?

Känns tryggt dementa tanter som räknar rösterna😞
Lär dig av den orangea dementa presidenten i väster att det är valfusk om SD förlorar röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Det har skett ett lustigt skifte i den svenska valkåren. Tidigare befann sig de gråtande snöflingorna längs ut till vänster. Idag hittar man dem i SD.

Och vänster var glesbygd och höger stadsbor. Idag är det tvärtom. .

I slutändan är de skit eller skit du röstar på. Tror skillnaden kommer vara marginellt se allra flesta oavsett vilka som kommer till makten.
Medlem
svampdamps avatar
Kan man följa rösträkningen i Örebro?
2026-09-13, 21:12
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Vet vi om Kasselstrand får över 1% och om Allard kommer in i riksdagen? Inträffar båda eller bara ett kommer jag se det som en framgång. Åttaklövern lurar mig inte. Vi kommer inte att gå under.
Kasselstrand över 1%? Skämtar du?
Han ska vara glad att komma över 0,1 %.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwell-
Röstade på SD, tog emot lite, ska inte ljuga. Deras kampanj med whitetrash duon Fröken Snusk och Gozzi var otroligt efterblivet

White trash-fröken snusk representerar SD väldigt bra, ett gäng white trash-patrask bestående av EPA-drägg, volvoraggardrägg, huliganer, incels som skyller sina misslyckanden på araber etc.
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Det är alltså några av de allra minsta distrikten som är räknade. Dvs ”bonnläpparna”, och således föga förvånande att SD är stora.

De lär tappa en del, mycket tack vare det oroliga världsläget, Trump och Putin, men också den minskade invandringen.

Tyvärr tror jag det blir en rödgrön regering och således ett allt fattigare Sverige de kommande 5-10 åren, men vi får se…
Jag ville mest belysa hur stämningen störtdök i SVT-studion.
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myyyyyy
Bara jag eller är det flera som reagerade på att SVT:s journalister satte kaffet i halsen när man presenterade första siffrorna. Varför hypar man Valundersökningen men inget om faktiskt resultat?

Det är tidigt och de första distrikten kan ge en skev bild. När fler och större distrikt kommer in brukar siffrorna jämna ut sig. Valu brukar ligga ganska nära det faktiska resultatet, även om det kan skilja någon procentenhet mellan Valu och slutresultatet.
Medlem
Duvlorts avatar
Säg som det är Ali, ni har kört med skrämselpropaganda.
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Kan man följa rösträkningen i Örebro?
Övriga har 7,5% i Lindesberg

https://www.aftonbladet.se/valresultat/2026/riksdagsval/region-orebro
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Kom Katja Nyberg in i Riksdagen? Hon körde väl någon öppen lista?
Jag är hyfsat säker på att veridictores gav henne sin röst men frågan är om det räcker hela vägen...
Medlem
Mr-Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Hur ska dom få ihop en budget tänker du? Centern är ett skattesänkarpartierna som förordar ekonomisk högerpolitik.
finns ju partiet på andra sidan i riksdagen som tycker centerns politik är bra? lite höjda bidrag nånstans från sossarna, och kanske någon skattehöjning nånstans. sossarna behöver c mer än c behöver sossarna, för vänstern är dumma i huvet, och mp är korkade miljömuppar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in