2026-09-13, 21:06
Medlem
MumsarMazarins avatar
När räknas rösterna från Örebro?
Medlem
Nu kan man se på svt varför svenskarna förlorar sitt land.
Medlem
Mycket intressant att KD är tillräckligt stora så att Maggan i praktiken kan byta ut V för en mittenregering. Nooschi fick frågan om de släppt frågan på ministerposter varpå hon svarar "vi skall ha poster". Poster säger du, dvs detta betyder väl inte ministerposter korrekt? V har med andra ord redan börjat förstå att Maggan eventuellt kan byta ut dem till förmån för just KD. Vi får se om siffrorna står sig, men popcornen är framställda 😉
Medlem
Varför kan vi inte rösta via Bank-ID?

Känns tryggt dementa tanter som räknar rösterna😞
Medlem
Vindpinads avatar
Allt detta känns som en teater. Alla är så glada, hoppar runt och tjoar över några siffror på en skärm. Jag slår vad om att en jude sitter bakom skärmen och trycker på lite knappar för att hålla spänningen uppe in i det sista.

Jag börjar tro att vi lever i en simulation alltså. Usch!
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det har varit minst fem gånger som mickar inte har fungerat senaste två timmarna.

Jag frågade när?

Du måste ge konkreta exempel med tidsangivelser så det går att se.

Detta är något helt annat än strulande mikrofoner (vilket är relativt vanligt vid live-tv), då sändningen bröts helt här när intervjuoffret sa att han självklart röstade på Sverigedemokraterna.

Som vi alla vet är SVT tydligt vänster och gör sitt bästa att mörka sin politiska ställning.
Avstängd
solstrålars avatar
Detta var alltså den sista högerregeringen i Sveriges historia. Förorten har talat. Invandring kommer fortsätta. Sverige förändras i grunden.

Häpnadsväckande. Filosofiskt, nästan.
2026-09-13, 21:07
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Mellerud färdiga först i Västra Götaland. 67% Tidö
Senast redigerad av Bajjamannen87 2026-09-13 kl. 21:09.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Jag tror inte på valu, jag tror många som röstar på SD inte vågar säga det, det är ju ett bevis på att man är retard, vem vill uppfattas som retard?
Så är det. De kommer fortsätta vara underskattade i såna där undersökningar. Sannolikt blir de näst största parti ändå.
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Så är det. När Stockholmsregionen räknas så kommer det bli ett ruskigt uppsving för S och V.

Naturligtvis uppsving när bidragsghettona i Göteborg och Malmö räknas också, mindre befolkning dock.

Verkar vara tydlig skillnad på landsbygden. Skulle tidö och SD trots allt öka på la dabygden men tappar totalt är det ändå lite positivt. Mem rätt väntat.

I framtidens Sverige kommer städerna vara kraftigt vänster med bidragsinvandrare, islamister, svenska vänsteridioter och övrigt korkat folk.

På landsbygden kommer förhoppningsvis högern fortsätta vara stark.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Jag tror inte på valu, jag tror många som röstar på SD inte vågar säga det, det är ju ett bevis på att man är retard, vem vill uppfattas som retard?
Röstade på SD, tog emot lite, ska inte ljuga. Deras kampanj med whitetrash duon Fröken Snusk och Gozzi var otroligt efterblivet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Lahey
varför skulle dom lämna tidö?
det kommer bli s, mp och c som bildar regering.
v kommer vara stödparti, så som sd varit, fast med mindre inflytande.
vänsterns krav på ministerposter kommer dom inte hålla på, pressen kommer vara enorm, och alternativet är omval, där dom riskerar att förlora röster. och vid ett omval är risken stor att tidö-gånget vinner, då dom verkar vara ett mer stabilt alternativ.
lätt att snacka, svårare att göra
Hur ska dom få ihop en budget tänker du? Centern är ett skattesänkarpartierna som förordar ekonomisk högerpolitik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in