2026-06-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
När du och dina polare sög av varandra så fick ni för er att alla förutom muslimer gillar könsbyten av barn och pride-flaggor i skolan. Men ni hade alltså fel. Ingen vill stoppa er från att rida skinnpåle, men ni ska inte trycka på det på andra.

Jag hatar både hbtq och islam…

Har inte sagt ngt annat.
Citera
2026-06-28, 10:45
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Kristendomen har redan fallit, öppna ögonen plebej.
Jävla fatalistisk incelmentalitet. Så där tänker bara en riktig förlorare, precis som en högstadieelev som upptäckt Nietzsches "Buhu, Gud är död. Allt är tillåtet." och tycker det är skitfränt att framstå som en nihilistisk edgelord.

Jag är jävligt bekväm och totalt trygg i min Traditionalism, har hittat hem. Ta och bekanta dig med Julius Evola, så kanske du växer upp en dag också.
Citera
2026-06-28, 10:46
Medlem
Ganonitos avatar
Man kan vara emot BÅDE HBTQP OCH islam. Men den tanken har inte slagit dig?
Citera
2026-06-28, 10:46
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Jag hatar inte moderata muslimer, flera av dem är tämligen sympatiska. Det är när Islam blir för stort som Islam blir farligt så det måste ett samhälle se upp med.

Man kan t ex ta tempen på deras tolerans med Pride, sagoläsning för deras barn och HBTQ-undervisning i deras skolor. Sätter de sig på tvären = utvisning.

Men det är du ju emot, du är pro-Islam.

Nej, jag är alltså emot både när dragqueens läser sagor för barn men också emot invandring av bl.a. islam. Jag är inte emot att homosexuella ska få vara homosexuella. Tre saker som kanske är liiiite för mycket för din hjärna att hålla i samtidigt.
Citera
2026-06-28, 10:47
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Jag hatar både hbtq och islam…

Har inte sagt ngt annat.

Haha ok då förstår jag.
Citera
2026-06-28, 10:53
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Mensa stavas med stor bokstav om man säger så.

Återkom gärna med logiska resonemang på Mensa-nivå om varför det är så som du påstår.

Åter igen, hela din attityd är som motsvarighet till en UFC-match mellan Mike Tyson och Stephen Hawking. För läsarnas skull vore det klädsamt att besvara motargumenten istället för att lajva Gudrun Schyman.
Citera
2026-06-28, 10:54
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Jävla fatalistisk incelmentalitet. Så där tänker bara en riktig förlorare, precis som en högstadieelev som upptäckt Nietzsches "Buhu, Gud är död. Allt är tillåtet." och tycker det är skitfränt att framstå som en nihilistisk edgelord.

Jag är jävligt bekväm och totalt trygg i min Traditionalism, har hittat hem. Ta och bekanta dig med Julius Evola, så kanske du växer upp en dag också.

Evola var inte kristen och stod för raka motsatsen till det du tycks inbilla dig. Guénon m fl traditionalister konverterade till Islam.

Trygg men inte särskilt påläst. Tonårsupproret står du för

Knappast fatalistiskt att erkänna verkligheten. Kräver snarare mod.

Det globala samhället är slutprodukten. Jag betvivlar starkt att Islam är tänkt att vara ledstjärna i detsamma och ämnar oavsett bekämpa det så gott jag kan.
Citera
2026-06-28, 10:56
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Jag är för Pride och emot könstillhörighetslagen, liksom majoriteten övriga högerliberaler (det senare har du nyss själv skrivit i tråden).

Hur är det lögn eller censur?

Det är du som ljuger och censurerar.

Jag skrev ju i mina inlägg på vilket sätt du censurerar och ljuger. Läs igen med hjärnan påslagen den här gången.

Att prata tvärtomspråket och vända på mitt argument gör inte att du vinner någon diskussion.
Citera
2026-06-28, 10:59
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Antingen så står man för upp frihet eller så står man upp för förtryck, det är ologiskt stå upp för båda sakerna eftersom de står i motsättning till varandra.

Att det finns en massa kvinnohatande homofoba rasister på Flashback som hatar Islam går inte ihop, samma människor tänker och tycker ju precis som islamister.

- HBTQ ska förbjudas, (helst ska de förmodligen hängas i kranar)
- Trans ska inte vara i kvinnors omklädningsrum.
- Förbjud dragdrottningars sagoläsande för barn.
- Förbjud regnbågsflaggor.
- Förbjud Pride.
- Etc, etc.

Inte särskilt långsökt att det handlar om sexuell osäkerhet och konformism. Men stå då upp för att ni gillar Islam, med Islam får ni ju allt detta.

https://www.rainbow-project.org/internalised-homophobia/

Detsamma gäller i högsta grad svensk vänster, som vi nu vet är terrordyrkare. De står upp för Palestina och deras stenhårda homofobi men hatar Israel som är världens minst homofoba land. De vill massimportera homofoba islamister till Sverige men påstår samtidigt att de är pro HBTQ.

Svenska rasister, svensk vänster och islamister från MENA = Hjärta?

Den enda kraft som står genuint emot detta är Sveriges högerliberala partier M & L och framför allt då L med Simona Mohamsson och Alexander Bard i spetsen (så rösta på L om ni är för frihet).

Men nu till poängen: Det är dags för Sverige att välja sida. Antingen väljer man Pride eller Islam, man kan inte både äta kakan och ha den kvar. Det är dags nu Sverige! Välj!

Frågor på detta?

I ett fritt samhälle finns det självklart plats för både Pride och islam. Man måste inte ”välja sida”.
Citera
2026-06-28, 11:01
Medlem
Citat:
Antingen så står man för upp frihet eller så står man upp för förtryck, det är ologiskt stå upp för båda sakerna eftersom de står i motsättning till varandra.

Att det finns en massa kvinnohatande homofoba rasister på Flashback som hatar Islam går inte ihop, samma människor tänker och tycker ju precis som islamister.

- HBTQ ska förbjudas, (helst ska de förmodligen hängas i kranar)
- Trans ska inte vara i kvinnors omklädningsrum.
- Förbjud dragdrottningars sagoläsande för barn.
- Förbjud regnbågsflaggor.
- Förbjud Pride.
- Etc, etc.

Inte särskilt långsökt att det handlar om sexuell osäkerhet och konformism. Men stå då upp för att ni gillar Islam, med Islam får ni ju allt detta.

https://www.rainbow-project.org/internalised-homophobia/

Detsamma gäller i högsta grad svensk vänster, som vi nu vet är terrordyrkare. De står upp för Palestina och deras stenhårda homofobi men hatar Israel som är världens minst homofoba land. De vill massimportera homofoba islamister till Sverige men påstår samtidigt att de är pro HBTQ.

Svenska rasister, svensk vänster och islamister från MENA = Hjärta?

Den enda kraft som står genuint emot detta är Sveriges högerliberala partier M & L och framför allt då L med Simona Mohamsson och Alexander Bard i spetsen (så rösta på L om ni är för frihet).

Men nu till poängen: Det är dags för Sverige att välja sida. Antingen väljer man Pride eller Islam, man kan inte både äta kakan och ha den kvar. Det är dags nu Sverige! Välj!

Frågor på detta?

Du tror alltså av någon anledning att "Pride" är något bra? Svenskar är hopplösa.
Citera
2026-06-28, 11:03
Avstängd
Skuggvarelses avatar
Självklart islam. Med det sagt är vi kristna i Sverige och Europa men vi har tappat vår religiösa kompass och andra närliggande värdekonservativ religioner kan främja vår spirituella resa tillbaka till våra förfäders kyrka. Religion är positivt eftersom det främjar kulturell enighet: hög moral och familjevärderingar. Historiskt har kluster med kristna och muslimska populationer levt i symbios, till skillnad från när judisk diaspora introduceras.
Citera
2026-06-28, 11:05
Medlem
Citat:
Evola var inte kristen och stod för raka motsatsen till det du tycks inbilla dig. Guénon m fl traditionalister konverterade till Islam.

Trygg men inte särskilt påläst. Tonårsupproret står du för

Knappast fatalistiskt att erkänna verkligheten. Kräver snarare mod.

Det globala samhället är slutprodukten. Jag betvivlar starkt att Islam är tänkt att vara ledstjärna i detsamma och ämnar oavsett bekämpa det så gott jag kan.

Det "globala samhället" består i att svensken blir undanskuffad och ersatt med dysfunktionella tredjevärldare. Du tror att det "globala samhället" det händer överallt men det händer bara där det bor extremt hjärntvättade västerländska puckon som det svenska landet.

Övriga världen där det bor sansade människor fungrar normalt och är inte på väg mot ett något liknande haveri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in