Citat:
Ursprungligen postat av
anyonehopefull
Hejsan.
Är 40 år gammal tränat till och från på gymmet så kan maskinerna.
Men jag har inte fått resultat när jag är på gymmet.
Iofs är jag sån på hoppare 3 månader stenhårt på sen lägger av 6 månader sen på igen.
Ända jag vill träna är bröst biceps rygg o ben faktiskt nog. Jag vet många kommer nog bli shockade
Men kör lite mest som känner för och kör mest lite biceps som iofs är små men ser ingenting.
Har pprotein pulver nu och äter så jag har gått upp i kilon men vet inte vart är nu. Vågen gick sönder Ahhhh
Vill få lite rutor också men har inte tränat dom alls.
Men ja vill bli lite biffigare o synliga ådror i armarna ser så coolt ut.
Så om nån som vet hur man gör kan hjälpa mig uppskattar jag all hjälp.
Har du inte förstått varför din förra, exakt likadana tråd åkte i papperskorgen?