Idag, 00:53
  #1
Medlem
Hejsan.
Är 40 år gammal tränat till och från på gymmet så kan maskinerna.
Men jag har inte fått resultat när jag är på gymmet.
Iofs är jag sån på hoppare 3 månader stenhårt på sen lägger av 6 månader sen på igen.

Ända jag vill träna är bröst biceps rygg o ben faktiskt nog. Jag vet många kommer nog bli shockade
Men kör lite mest som känner för och kör mest lite biceps som iofs är små men ser ingenting.
Har pprotein pulver nu och äter så jag har gått upp i kilon men vet inte vart är nu. Vågen gick sönder Ahhhh
Vill få lite rutor också men har inte tränat dom alls.

Men ja vill bli lite biffigare o synliga ådror i armarna ser så coolt ut.

Så om nån som vet hur man gör kan hjälpa mig uppskattar jag all hjälp.
Citera
Idag, 01:03
  #2
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Du äter rätt sen lyfter du tungt. Sluta kasta runt med tjejvikter vi vill ha tunga vikter och mycket mat.
Citera
Idag, 01:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Du äter rätt sen lyfter du tungt. Sluta kasta runt med tjejvikter vi vill ha tunga vikter och mycket mat.
Låter bra 👍
Citera
Idag, 01:13
  #4
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anyonehopefull
Låter bra 👍
https://youtu.be/LsU8ddd4f_k

Här har du ett klipp att börja med. Kötta fifan
Citera
Idag, 01:18
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
https://youtu.be/LsU8ddd4f_k

Här har du ett klipp att börja med. Kötta fifan

Awesome Tack
Citera
Idag, 02:14
  #6
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anyonehopefull
Hejsan.
Är 40 år gammal tränat till och från på gymmet så kan maskinerna.
Men jag har inte fått resultat när jag är på gymmet.
Iofs är jag sån på hoppare 3 månader stenhårt på sen lägger av 6 månader sen på igen.

Ända jag vill träna är bröst biceps rygg o ben faktiskt nog. Jag vet många kommer nog bli shockade
Men kör lite mest som känner för och kör mest lite biceps som iofs är små men ser ingenting.
Har pprotein pulver nu och äter så jag har gått upp i kilon men vet inte vart är nu. Vågen gick sönder Ahhhh
Vill få lite rutor också men har inte tränat dom alls.

Men ja vill bli lite biffigare o synliga ådror i armarna ser så coolt ut.

Så om nån som vet hur man gör kan hjälpa mig uppskattar jag all hjälp.

Har du inte förstått varför din förra, exakt likadana tråd åkte i papperskorgen?
Citera
Idag, 06:26
  #7
Medlem
halaltarzans avatar
Är du fet?
Citera
Idag, 08:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har du inte förstått varför din förra, exakt likadana tråd åkte i papperskorgen?

Jo men det var på grund av nått helt annat som jag bara skämtade tillbaka till nån.
Citera
Idag, 08:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är du fet?

Smalfel lite mage inte mycket.
Citera
Idag, 08:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har du inte förstått varför din förra, exakt likadana tråd åkte i papperskorgen?

Sen är detta offtopic så mod kan ju radera detta inlägget med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in