Citat:
Ursprungligen postat av
VivaLaMusica
Japan vinner.
Det kommer bli så roligt.
Kommer det? Jag frågar folk om de ska se matchen men ingen verkar ha tid för det eftersom den går precis då folk börjat jobbet eller ska till plugget.
Jag har tagit ledigt. Får se om jag vågar visa mig i landslagströjan efter matchen imorgon eller om man får skämmas som svensk.
Givetvis ser jag den på SVT. Det är inget kul på NHK men ganska festligt när en kommersiell kanal visar. Hur ser du matchen?