2025-06-17, 19:06
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Det är oftast inte så obehagligt då jag vet vad det är och beror på, annars har jag alltid benso nära till hands om det skulle spåra totalt! Men kan vara bra att ha några sådana i lager, lätt att få utskrivet? Antar att det är en ssri eller dylikt.

Jadå det finns ingen "flum" potential på dem så tjejen som jobbar på sjukhus säger att hon brukar ge ett par till de som kommer in och frågar efter dem. Borde inte vara något strul.
Citera
2025-06-17, 22:05
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiceNameTwice
Just det du skriver om hörselhallucinationer är något jag var rätt drabbad av, oftast när jag varit vaken för länge eller gått på lite för hårt. Brukar inte vara särskilt paranoid av mig och försökte ta det för vad det var: Hjärnan och hörseln som spelar mig ett spratt.

I slutändan var den medvetenheten ändå en klen tröst, jag hörde ju fortfarande vad jag hörde och det gick inte riktigt stänga av det bara, möjligen förutom genom att byta miljö en stund eller helt enkelt ge upp och sova.

Råkade inte alltid ut för det, men någon gång emellanåt sådär och det var nästan alltid det första som kunde börja spöka för mig. Upplevde det som väldigt irriterande, men det drogs aldrig längre än så.

Tror man får ta det som något slags tecken på att det är dags att växla ner och låta kroppen få välbehövlig återhämtning.

Jo jo men det återhämtning får jag ju! Kör sällan mer än 3 dagar i rad, och då sover jag och äter som vanligt 3 riktiga måltider. Så fort en natt blir sömnlös kliver jag av helt, ger det flera dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in