Citat:
Ursprungligen postat av
chrissepisse
Tjena gubben!
Jag känner igen mig i det du skriver.
Tjacket slutade vara roligt sekunden man började tjackrunka. Innan var det en social grej man festade på eller snackade i timmar med polare men så fort porr blev inblandat så försvann allt det roliga med tjoet.
Kvar är enbart få svar, få en rush och sen runka tills påsen är slut och då mår man som man förtjänar.
Tar flera dagar innan jag är ok efter en tjackrunk. Skammen och ångesten är komplett.
Så jag la ned alla cs droger för dom leder alla till samma ångest och skit.
Ja, det är verkligen runkeriet som förstör det roliga med tjacket.
Idag är första gången på länge som jag gjort någonting vettigt när jag tagit tjack.
Hade glömt mitt sista gram hos en kompis i helgen. Så var tvungen att avsluta runken för att hämta det tidigt imorse. Har sedan 07 städat hela lägenheten. Dragit fram ugnen och rengjort bakom den. Torkat alla skåpluckor. Rengjort och rensat i kylskåpet. Rensat avlopp. En riktig storstädning blev det.
Efter det så bokade jag tvättstugan och blev precis klar med att tvätta
Håller nu på att laga en stor köttfärssås så att jag kan göra flera matlådor!
Nästa gång som jag köper tjack så ska jag testa att runka 2 gånger inom 2-3 timmar innan jag tar första dosen och se om runk/porr suget minskar. Annars så får jag börja att alltid låta någon kompis hålla lite av tjacket så att jag måste hämta det och iallafall inte runkar bort hela ruset.
Eller så gör jag det vettigaste och väljer bort tjacket helt då jag ändå inte kan hantera det. Är ju inte så att tjackrunkadet är den enda negativa konsekvensen som jag får av det