2025-10-19, 23:05
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Hårsnodd knuten stenhårt runt kuken sen bara go to town
Det ska jag fan prova. För är igång med en ny maratonrunk nu och kör med tummen och pekfingret då inget annat fungerar! Tack för tipset!

Edit: Hade ett avbrott på 3 timmar mellan senaste tjackrunken och den jag kör nu. Kan man räkna ihop dom eller blir det fusk? Tänkte slå rekord.

Edit: Så djävla nice att jag får i mig doserna på första försöket nu när jag bara tar dos 1 vecka varje månad. Förut var det ett djävla projekt att bara få i mig doset!
Senast redigerad av Holmquist 2025-10-19 kl. 23:09.
Citera
2025-10-23, 11:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Det ska jag fan prova. För är igång med en ny maratonrunk nu och kör med tummen och pekfingret då inget annat fungerar! Tack för tipset!

Edit: Hade ett avbrott på 3 timmar mellan senaste tjackrunken och den jag kör nu. Kan man räkna ihop dom eller blir det fusk? Tänkte slå rekord.

Edit: Så djävla nice att jag får i mig doserna på första försöket nu när jag bara tar dos 1 vecka varje månad. Förut var det ett djävla projekt att bara få i mig doset!

Tjena gubben!

Jag känner igen mig i det du skriver.
Tjacket slutade vara roligt sekunden man började tjackrunka. Innan var det en social grej man festade på eller snackade i timmar med polare men så fort porr blev inblandat så försvann allt det roliga med tjoet.
Kvar är enbart få svar, få en rush och sen runka tills påsen är slut och då mår man som man förtjänar.
Tar flera dagar innan jag är ok efter en tjackrunk. Skammen och ångesten är komplett.

Så jag la ned alla cs droger för dom leder alla till samma ångest och skit.
Citera
2025-10-24, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknownn111
Nej jag förstår det, har hört om många som blivit totalt torsk på tjack och har kompisar som är det. Men vill ändå testa för att ha testat liksom! Och planerar att ändå hålla mig till E, då det är min absoluta favorit. Älskar det så jävla mycket. Kanske lättare sagt än gjort och jag kanske blir tjack torsk jag med men jag går i alla fall i beroendevården så lär väl få hjälp isf …
En gång i tiden så var E ett litet symbiotiskt mästerverk med MDMA och amfetamin tillsammans så kör på tills du hittar det.
Citera
2025-11-03, 14:06
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Tjena gubben!

Jag känner igen mig i det du skriver.
Tjacket slutade vara roligt sekunden man började tjackrunka. Innan var det en social grej man festade på eller snackade i timmar med polare men så fort porr blev inblandat så försvann allt det roliga med tjoet.
Kvar är enbart få svar, få en rush och sen runka tills påsen är slut och då mår man som man förtjänar.
Tar flera dagar innan jag är ok efter en tjackrunk. Skammen och ångesten är komplett.

Så jag la ned alla cs droger för dom leder alla till samma ångest och skit.
Ja, det är verkligen runkeriet som förstör det roliga med tjacket.

Idag är första gången på länge som jag gjort någonting vettigt när jag tagit tjack.

Hade glömt mitt sista gram hos en kompis i helgen. Så var tvungen att avsluta runken för att hämta det tidigt imorse. Har sedan 07 städat hela lägenheten. Dragit fram ugnen och rengjort bakom den. Torkat alla skåpluckor. Rengjort och rensat i kylskåpet. Rensat avlopp. En riktig storstädning blev det.

Efter det så bokade jag tvättstugan och blev precis klar med att tvätta

Håller nu på att laga en stor köttfärssås så att jag kan göra flera matlådor!

Nästa gång som jag köper tjack så ska jag testa att runka 2 gånger inom 2-3 timmar innan jag tar första dosen och se om runk/porr suget minskar. Annars så får jag börja att alltid låta någon kompis hålla lite av tjacket så att jag måste hämta det och iallafall inte runkar bort hela ruset.

Eller så gör jag det vettigaste och väljer bort tjacket helt då jag ändå inte kan hantera det. Är ju inte så att tjackrunkadet är den enda negativa konsekvensen som jag får av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in