2026-09-10, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Troligen saknas det råvaror av god kvalitet. Sedan gäller ju att kocken vet vad han gör.

Stått mycket om att det importeras amfetamin olja och när man väl har det ska det inte vara svårt att få till tjack man blir påtänd av = pengar.

Har de senaste veckorna köpt 3 olika sorter från olika håll och det har varit samma vita småfuktiga tjack. Det löser sig hyfsat i vatten och kickar men allt fina med tjacket saknas. Långt ifrån oldschool tjack men det mesta som finns nu och prisvärt är det iaf

Om det smugglas in ren amfetamin olja så behövs ingen kock, labb eller ”råvaror”.

Undrar om det bankas mer med random pv skräp medans förrut så bankades det mer med metamfetamin?

Jag håller dock med om att tjacket var bättre för typ 20år sen, men vet inte hur mycket som är nostalgi..
Citera
2026-09-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Om det smugglas in ren amfetamin olja så behövs ingen kock, labb eller ”råvaror”.

Undrar om det bankas mer med random pv skräp medans förrut så bankades det mer med metamfetamin?

Jag håller dock med om att tjacket var bättre för typ 20år sen, men vet inte hur mycket som är nostalgi..

Tror att det billiga nya tjacket är rätt så bankat med okänd substans, men man blir ändå påtänd.

Jo exakt minns också att man ibland fick metabankat, de va ändå bra.
Citera
2026-09-12, 03:11
Medlem
Citat:
Tror att det billiga nya tjacket är rätt så bankat med okänd substans, men man blir ändå påtänd.

Jo exakt minns också att man ibland fick metabankat, de va ändå bra.

Metabank funkar, första 6h
Man blir snabbt grötig i hjärnan å motivationen att göra saker är inte jättenärvarande, sitter helre å flummar på i någon konstig konversation istället för att städa

Tefatspupiller å skuggfolk är också otroligt närvarande efter 24h
Citera
2026-09-15, 17:40
Medlem
Min kran har fått in nytt dos efter hans förra batch inte ens löste sig i vatten, men det gav nån sorts effekt men långt ifrån ruset man vill ha.

Hans förra kom i vita stenar och luktade bra men dom måste bankat med nått korkat som gjorde att det inte löste sig i vatten.

Hans nya ska är ljusgult och konsistens som marsipan och när man pillar på det så blir fingrarna oljiga samt löser sig i bra i vanligt vatten/

Jag har dock en stor hatkärlek till starka uppåt droger, så har inte testat. Om jag ska köra så vill jag ha en tjej som är med på noterna och vill snuska sig i en helg.

Svårt att hantera det sen länge sen men kan vara värt att bara få ha kemsex i ett par dagar. Annars är det typ aldrig värt det
Citera
2026-09-15, 17:43
Medlem
Av någon anledning så fick jag inte redigera min post. Glömde ställa frågan om nån i Sthlm (södra delen) har stött på nått som liknar det min kran har nu och kan säga om det är ok eller inte?
Citera
2026-09-15, 23:44
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Vad tror du saknas i det svenska amfetaminet för att man ska må bra på det?

Citat:
Troligen saknas det råvaror av god kvalitet. Sedan gäller ju att kocken vet vad han gör.

Stått mycket om att det importeras amfetamin olja och när man väl har det ska det inte vara svårt att få till tjack man blir påtänd av = pengar.

Har de senaste veckorna köpt 3 olika sorter från olika håll och det har varit samma vita småfuktiga tjack. Det löser sig hyfsat i vatten och kickar men allt fina med tjacket saknas. Långt ifrån oldschool tjack men det mesta som finns nu och prisvärt är det iaf
Det är för att dom återanvänder samma olja flera gånger, för att försöka maximera mängden tjack, så för varje gång får dom sämre och sämre tjack - tills dom får något som inte innehåller några % amfetamin.
Sen slår dom ihop allt med den första ”bra” batchen, sen slänger i en jävla massa bank (oftast dextro, malto, kreatin osv.) och får en slutprodukt som max har 20% amfetamin i.

Sen tar kranen och bankar ut det lite till, vissa idiotier med koffein, för att maximera vinsten. Därav avsaknaden av effekt
Citera
2026-09-16, 19:42
Medlem
Varför slutar ni inte med tjack och istället jagar ruset man får av meditation? Jag har testat tjack och visst, jag såg himlen. Men till skillnad från min bästa kompis så mådde jag avskyvärt efter att ha testat det ca5 ggr, det fanns inte något annat alternativ än att sluta. 3år tog det till att jag mådde bra efter tjacket. Jag förstår att tjack faller i ögonen på globalisterna då det på samma sätt som kaffe skapar arbetare. Men ni som ändå håller på med olagliga saker, gör mig en tjänst och testa 5-meo nästa gång ni får chansen och säg mig om ni fortfarande vill använda tjack. Jag har tyvärr ännu inte testat det men det är så långt jag förstår (meditation på burk) / en hard reset.
Citera
2026-09-16, 20:05
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Det är för att dom återanvänder samma olja flera gånger, för att försöka maximera mängden tjack, så för varje gång får dom sämre och sämre tjack - tills dom får något som inte innehåller några % amfetamin.
Sen slår dom ihop allt med den första ”bra” batchen, sen slänger i en jävla massa bank (oftast dextro, malto, kreatin osv.) och får en slutprodukt som max har 20% amfetamin i.

Sen tar kranen och bankar ut det lite till, vissa idiotier med koffein, för att maximera vinsten. Därav avsaknaden av effekt

Detta, allt tjack jag via Cath sett analyseras har visat sig innehålla just koffeinbank till största del, med varierande mängder amfetamin i sig. Finns riktiga sķräckexempel där för alla att se om man vill det, oftast är den där 5an 'dunder tjack' som någon säljer för 3-400kr mest bank och då fan alltid mest koffein, med allt från nån % till 20-40% amfetamin på det. Undantag finns så klart men i regel ser det ut så. Sen bör man kanske inte dra för stora slutsatser av några labb analyser men de som finns indikerar att det nästan alltid är ordentligt bankat "tjack" som säljs idag, oavsett hur fint säljarna sen beskriver hur potent och rent o fint amfetaminet de säljer är i annonserna.
Citera
2026-09-16, 21:34
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Detta, allt tjack jag via Cath sett analyseras har visat sig innehålla just koffeinbank till största del, med varierande mängder amfetamin i sig. Finns riktiga sķräckexempel där för alla att se om man vill det, oftast är den där 5an 'dunder tjack' som någon säljer för 3-400kr mest bank och då fan alltid mest koffein, med allt från nån % till 20-40% amfetamin på det. Undantag finns så klart men i regel ser det ut så. Sen bör man kanske inte dra för stora slutsatser av några labb analyser men de som finns indikerar att det nästan alltid är ordentligt bankat "tjack" som säljs idag, oavsett hur fint säljarna sen beskriver hur potent och rent o fint amfetaminet de säljer är i annonserna.

Varför egentligen ? Med kofffein. Obegripligt. Stora mängder koffeinpulver ger ju inte nåt ”rus” som kan maskera dåligt tjack. Däremot ger det äckliga bieffekter , kallsvettning, avdomnad känsla i munnen, rusade puls, värmesvallningar. Det skapar koffeinöverdos
Inget som helst psykiskt välmående

De bodde bara smarta nog att inte blanda med nåt gift som ger fysiska biverkningar
Citera
2026-09-16, 21:51
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Varför egentligen ? Med kofffein. Obegripligt. Stora mängder koffeinpulver ger ju inte nåt ”rus” som kan maskera dåligt tjack. Däremot ger det äckliga bieffekter , kallsvettning, avdomnad känsla i munnen, rusade puls, värmesvallningar. Det skapar koffeinöverdos

De bodde bara smarta nog att inte blanda med nåt gift som ger fysiska biverkningar

Har inget bra svar på den frågan faktiskt, och verkar vara ett relativt nytt (Säg senaste 2, 3 åren kanske?) fenomen att det är just koffeinbank som dyker upp gång på gång och ofta utgör mer än 50% av tjacket som analyserats. Fattar det inte riktigt heller, men gissar att det är därför priserna på tjack sjunkit så mycket och generellt är så låga idag jämfört med för ett par år sen.
Citera
2026-09-16, 21:52
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Tyvärr är majoriteten av de som köper tjack idag så pass vana med att få denna sönderbankade skiten att dom associerar ”bra tjack” med stisset från en koffeinöverdos.
Får dom väl tag på bra, rent amfetamin, klagar dom på att dom inte får alla dessa effekterna från koffeinet (dom klagar på att dom inte blir ”snabba”, dom klagar över att dom kan äta, dom klagar över att hjärtat inte rusar och dom inte mår skit under rusen.

Och säljarna klagar ju såklart inte, för koffein är billigare än tjack, så sålänge folk associerar koffeinöverdoser med ett amfetaminrus lär inte mycket förändras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in