2010-03-21, 17:01
Medlem
Skapade nu en tråd utanför amfetamintråden då jag vill gå till grunden till vad man ska blanda sitt amfetamin med för att få den bästa kicken/rushen!

- https://www.flashback.org/t1152279
Citera
2010-03-21, 17:24
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har snortat enorma mängder droger i mitt liv och jag kan nog inte påstå att jag har fått huvudvärk av drogen i sig någon gång men jag kanske är konstig.

Tar man för mycket på en gång kan det resultera i extrem huvudvärk för vissa, även mej.
Vet inte om det är blodtrycket eller nått.

Med enorma mängder menar du på en gång eller sammanlagt?
Jag antar båda haha
Citera
2010-03-21, 18:22
Medlem
AntiAliass avatar
Angående huvudvärk och tjack så tycker jag man kan ana en lätt huvudvärk oftast när jag har injicerat det..men man brukar ju oftast panga rätt mycket på en och samma gång, om jag snortar brukar det bli lite mindre per gång fast mer utspritt.

Det obehagligaste sättet att ta amfetamin på tycker jag är magen, leder alltid till illamående och magproblem och även längre och jobbigare avtändning..så det var nog 4 år sedan sist jag hade tjack i magen. Nä, det ska in i venen om man vill må sådär riktigt pundigt bra men om man är på fest så får det snortas för att åtminstonde försöka upprätthålla ett sken av stilighet. Alternativt, får man smyga in på dass..
Citera
2010-03-21, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Tar man för mycket på en gång kan det resultera i extrem huvudvärk för vissa, även mej.
Vet inte om det är blodtrycket eller nått.

Med enorma mängder menar du på en gång eller sammanlagt?
Jag antar båda haha

Nu är det många år sedan jag var aktiv med tjacket, men jag kunde få huvudvärk ibland när jag tog IV, men berodde nog antagligen på för stor dos, alternativt ämnena det var utbankat med, dvs en överkänslighet mot dessa.

MVH
Citera
2010-03-21, 19:56
Medlem
Bangar_intes avatar
Hur är det att blanda Tjo och sub? Har tagit 0,4-0,5 idag och tänkte ta några linor sub senare. Är det okej, bra eller anus?
Citera
2010-03-21, 23:10
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
När jag skrev det där var jag rätt borta, och tänkte inte alls så avancerat utan endast att ja, snortar du en massa droger får man lätt ont i huvudet av det.

Jag har fått huvudvärk av att bomba tjack, också... men normalt får jag bara huvudvärk av att vara utan.
Citera
2010-03-21, 23:11
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hur är det att blanda Tjo och sub? Har tagit 0,4-0,5 idag och tänkte ta några linor sub senare. Är det okej, bra eller anus?

Beror på syftet. Att tjackrunka med sub i kroppen är definitivt anus; däremot är det roligt att punda litet mer kreativt eller socialt på den blandningen.
Citera
2010-03-22, 00:40
Medlem
brownings avatar
varför är det inte rekommenderat att blanda mdma och tjack?

jag har inte testat allt men det har jag testat, och det gick utmärkt.
Citera
2010-03-22, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av browning

Det jag kan tänka mig är att effekterna tar ut varandra. Men om det funkade bra på dig så är det ju toppen.
Citera
2010-03-22, 00:50
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

I varannan Exctazy tablett så finns det amfetamin i. På grund av att man blir så seg av rent MDMA, och eftersom det är billigare.. Men man vill inte förorena sitt rena MDMA rus med något, därför skulle inte jag rekomendera att blanda.
Citera
2010-03-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBillyBong
Jo men då blir man bara hög och inte får något rus, jag vill inprinsip bara åt själva ruset så jag brukar dra typ 0,05 var 20 min för att ha ruset uppe. Och skjuta står inte som ett alternativ ens... Och jag ska göra det på krogen och tror man får lite väl med blickar då!

Vad för andra sett kommer man åt ruset förutom att snorta?

antar du menar kick när du säger rus?

ta det i armen ända rätta
att knapra/snorta är som att köpa en bil med turbo och skruva bort turbon och köra utan bilen går lika fort men du missar det bästa
Citera
2010-03-22, 17:24
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:

Det är skadligare än att ta var för sej.
Alltså inte 1+1=2 utan 1+1=y för jag vet inte hur mycket mer skadligt det är.
Jag har dock gjort det ett antal gånger på den unga dumma tiden då jag tog mdma av någon idiotiskt anledning utan att märka någon skillnad. Antagligen märks det på sikt.
Ni får nog galna kosjukan allihop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in