Citat:
Ursprungligen postat av
Calogero
Körde amfetamin för första gången under natten (well, jag har testat det en gång innan, men då i så minimal dos att det inte kan räknas) och det var en trevlig upplevelse. Inte i närheten av euforin på MDMA, men behovet av att dansa samt energin är liknande. Hursomhelst, har varit lite nojig för att testa tjack på grund av den hemska avtändningen som alla pratar om, men jag känner mig faktiskt inte dålig på något sätt. Tog det strax innan 02:00 och var väl påverkad fram till åttasnåret. Gick och lade mig vid halv nio och har kanske dåsat till någon timme, men annars har jag bara legat vaken i sängen. Som sagt, jag känner mig inte alls dålig på något sätt, slipper jag AT:n helt och hållet eller slår den på senare? Skall också säga att det var i tablettform, minns inte namnet men det var sådant som skrivs ut mot ADHD. Kapslar i lilablå form (Tog en).
Avtändningen man brukar tala om uppstår i huvudsak då man tenderar att inte sova, dricka, äta eller ens vila särskilt mkt under rusets gång, som för vissa kan vara flera dagar långt.
Needless to say så mår man inte helt fantastiskt efter ett sådant så kallat "race".