Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-01, 15:14
Medlem
Calogeros avatar
Körde amfetamin för första gången under natten (well, jag har testat det en gång innan, men då i så minimal dos att det inte kan räknas) och det var en trevlig upplevelse. Inte i närheten av euforin på MDMA, men behovet av att dansa samt energin är liknande. Hursomhelst, har varit lite nojig för att testa tjack på grund av den hemska avtändningen som alla pratar om, men jag känner mig faktiskt inte dålig på något sätt. Tog det strax innan 02:00 och var väl påverkad fram till åttasnåret. Gick och lade mig vid halv nio och har kanske dåsat till någon timme, men annars har jag bara legat vaken i sängen. Som sagt, jag känner mig inte alls dålig på något sätt, slipper jag AT:n helt och hållet eller slår den på senare? Skall också säga att det var i tablettform, minns inte namnet men det var sådant som skrivs ut mot ADHD. Kapslar i lilablå form (Tog en).
Citera
2015-03-01, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Körde amfetamin för första gången under natten (well, jag har testat det en gång innan, men då i så minimal dos att det inte kan räknas) och det var en trevlig upplevelse. Inte i närheten av euforin på MDMA, men behovet av att dansa samt energin är liknande. Hursomhelst, har varit lite nojig för att testa tjack på grund av den hemska avtändningen som alla pratar om, men jag känner mig faktiskt inte dålig på något sätt. Tog det strax innan 02:00 och var väl påverkad fram till åttasnåret. Gick och lade mig vid halv nio och har kanske dåsat till någon timme, men annars har jag bara legat vaken i sängen. Som sagt, jag känner mig inte alls dålig på något sätt, slipper jag AT:n helt och hållet eller slår den på senare? Skall också säga att det var i tablettform, minns inte namnet men det var sådant som skrivs ut mot ADHD. Kapslar i lilablå form (Tog en).

Jag skulle inte oroa mig överhuvudtaget.
Citera
2015-03-03, 02:56
Medlem
Jag tar mindre doser nasalt. Blir oerhört varm i pannan. Vad beror detta på?

mvh
Citera
2015-03-03, 05:32
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

För mig är det så att atn först kommer efter man gått på skiten 2-3dagar utan sömn/ ordentlig mat , om man nu klarar av att käka alls dvs. inte så konstigt dock då man inte har någon riktig energi, samt ingen sömn
Citera
2015-03-04, 17:08
Medlem
När man får kicken samt effekten av att snortat. Hur länge bör man vänta innan man "gör ren" näsan? Amfetaminet är ju redan i blodet så ju snabbare ju bättre?

mvh
Citera
2015-03-04, 17:11
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
När man får kicken samt effekten av att snortat. Hur länge bör man vänta innan man "gör ren" näsan? Amfetaminet är ju redan i blodet så ju snabbare ju bättre?

mvh

Jag brukar vänta ca 2 timmar innan jag snyter mig/gör rent näsan
Citera
2015-03-04, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Jag brukar vänta ca 2 timmar innan jag snyter mig/gör rent näsan

Tack för svar!
Citera
2015-03-04, 22:18
Medlem
Citat:

Avtändningen man brukar tala om uppstår i huvudsak då man tenderar att inte sova, dricka, äta eller ens vila särskilt mkt under rusets gång, som för vissa kan vara flera dagar långt.

Needless to say så mår man inte helt fantastiskt efter ett sådant så kallat "race".
Citera
2015-03-05, 11:59
Medlem
Eisels avatar
Akta er för brunt klet i götet. Meta hela vägen.
Citera
2015-03-06, 18:32
Medlem
shape.the.futures avatar
Är ingen stortjackare direkt däremot gillar jag valuta för pengarna. Har inga problem med rövpannor men om det knappt blir nån skillnad mot för att bomba så är det ju bara onödigt krångel. Ni som vet, är det värt det?

Har svårt för att snorta, dels för smaken, dels för att jag har typ polyper så det passerar inte särskilt mycket luft genom min snok.
Citera
2015-03-06, 19:58
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
Är ingen stortjackare direkt däremot gillar jag valuta för pengarna. Har inga problem med rövpannor men om det knappt blir nån skillnad mot för att bomba så är det ju bara onödigt krångel. Ni som vet, är det värt det?

Har svårt för att snorta, dels för smaken, dels för att jag har typ polyper så det passerar inte särskilt mycket luft genom min snok.
Rektalt är de bästa sättet att ta tjacket på, efter intravenöst då såklart.

Rektalt har ju faktiskt en biotillgänglighet på ca 90% och oralt har fjuttiga 50%... så de är självklart mer värt att ta en rövpanna
Citera
2015-03-07, 18:52
Medlem
shape.the.futures avatar
Idag har jag bara bombat tjack. Sitter på en restaurang och skäms sönder - tycker att jag stinker av den här äckliga blomsterdoften. Är det bara i min näsa eller utsöndrar man skiten så att folk i kring också ev kan känna? Satan alltså :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in