2015-01-27, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrick1988
Tvinga i dig så mkt mat att du nästan spyr +mer o drick mkt kaffe.
Att dricka mycket kaffe om man ska sova är ju inte så mycket att rekommendera kanske...
Citera
2015-01-27, 20:20
Medlem
kNarkluders avatar
Citat:
Tvinga i dig så mkt mat att du nästan spyr +mer o drick mkt kaffe.

Wait,what?
Citera
2015-01-27, 20:23
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Att dricka mycket kaffe om man ska sova är ju inte så mycket att rekommendera kanske...

Nä, och att äta så mycket så att man nästan kräks är ju omöjligt på tjack-at Att ens äta lite är ju ett helt projekt
Citera
2015-01-27, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Läste/hörde (ligger i bakhuvet iaf tydligen) att för mkt kaffe ger motsatt effekt typ en behaglig känsla som gör att man kan ligga med täcket i soffan o blunda framför teven och med hjälp av tjacket så kan man ligga o blunda i kanske 2-3 timmar utan att bli rastlös. Egen erfarenhet så är det nästan som en till drog ifall man somnar för drömmarna blir helt vansinniga och euforiska (om man e jagged up på koffein).

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nä, och att äta så mycket så att man nästan kräks är ju omöjligt på tjack-at Att ens äta lite är ju ett helt projekt
Man kan träna upp aptiten bara man äter sina måltider, kan börja med små frukostar, lunchar o middagar o kanske nån frukt vid midnatt och innan du vet av så kommer du trycka i dig en kebabpizza nästa gång du tar dos.
Senast redigerad av MrBrick1988 2015-01-27 kl. 20:57.
Citera
2015-01-28, 04:57
Medlem
davvos avatar
Citat:
Läste/hörde (ligger i bakhuvet iaf tydligen) att för mkt kaffe ger motsatt effekt typ en behaglig känsla som gör att man kan ligga med täcket i soffan o blunda framför teven och med hjälp av tjacket så kan man ligga o blunda i kanske 2-3 timmar utan att bli rastlös. Egen erfarenhet så är det nästan som en till drog ifall man somnar för drömmarna blir helt vansinniga och euforiska (om man e jagged up på koffein).

Man kan träna upp aptiten bara man äter sina måltider, kan börja med små frukostar, lunchar o middagar o kanske nån frukt vid midnatt och innan du vet av så kommer du trycka i dig en kebabpizza nästa gång du tar dos.

Så sant, det kräver bara beslutsamhet och massa vätska i början sen inser man att ruset blir tusen gånger bättre om man faktiskt äter som man ska. Ett tag ringde vi nästan alltid och beställde pizza precis innan pannan eftersom man fanimej fick både aptit och hunger när det slog på. Numera har jag backat kraftigt och racedieten består mest av öl, mjölk, yoggi godis och läsk, kanske även en, till två pizzor i ugnen hemma om jag e uppe mer än 5 dygn.
Citera
2015-01-29, 08:12
Bannlyst
Fanns en dag då jag kunde sova 8 timmar varje dag samtidigt som jag var påverkad men nu när man skärt ned i det så blir det fan omöjligt att sova samma dag som dos och har nu i 2/3 av fallen dygnat. Finns det någon annan lösning än benzo eller 15mg+mer imovane? Tänkte köpa zyprexa idag men dem har så lång halveringstid och det skulle bara fucka den kommande fredagen.
Senast redigerad av MrBrick1988 2015-01-29 kl. 08:22.
Citera
2015-01-29, 13:51
Medlem
Det enda som får mig att somna på NATURLIG väg, i SLUTSKEDET av mitt rus är mat. Notera då att det är flera timmar efter sista intag. Blodet samlas i magen, kroppen arbetar för fullt med maten vilket gör en trött.
Har till och med somnat av att äta, för att några timmar senare vakna påtänd.
Citera
2015-01-29, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TechnoVen
Det enda som får mig att somna på NATURLIG väg, i SLUTSKEDET av mitt rus är mat. Notera då att det är flera timmar efter sista intag. Blodet samlas i magen, kroppen arbetar för fullt med maten vilket gör en trött.
Har till och med somnat av att äta, för att några timmar senare vakna påtänd.
ah vet men har varit för lat för att handla i veckan så ransonerat maten men var ute och handlade idag och det blev mycket svårsmält mat och ingen yoghurt. I skrivande stund beslutar jag mig för knäckebrödspizza innan midnatt
Citera
2015-01-30, 09:50
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
Så sant, det kräver bara beslutsamhet och massa vätska i början sen inser man att ruset blir tusen gånger bättre om man faktiskt äter som man ska. Ett tag ringde vi nästan alltid och beställde pizza precis innan pannan eftersom man fanimej fick både aptit och hunger när det slog på. Numera har jag backat kraftigt och racedieten består mest av öl, mjölk, yoggi godis och läsk, kanske även en, till två pizzor i ugnen hemma om jag e uppe mer än 5 dygn.

Instämmer med dig, ruset blir mycket bättre om man äter ordentligt!
Drog precis en ordentlig lina och sedan en rejäl frukost, det känns mycket bättre än om man skulle ta det på tom mage och sedan inte äta någonting.
Som flera säger här så hjälper det en hel del mot AT:n också, det gäller bara att vara målmedveten och tvinga det i sig, helst någon lättare mat bara det är mat.
Citera
2015-01-30, 16:14
Medlem
davvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Instämmer med dig, ruset blir mycket bättre om man äter ordentligt!
Drog precis en ordentlig lina och sedan en rejäl frukost, det känns mycket bättre än om man skulle ta det på tom mage och sedan inte äta någonting.
Som flera säger här så hjälper det en hel del mot AT:n också, det gäller bara att vara målmedveten och tvinga det i sig, helst någon lättare mat bara det är mat.

Ja det där e A och O egentligen, men det kan ta en stund att lära sig. Jag lärde mig den hårda vägen. Får man lida för idag =/
Citera
2015-01-30, 17:54
Medlem
hoppidoppis avatar
Kom över sjukt grymt amfetamin. Väldigt, väldigt rent. Mycket sällsynt. 0,1g gjorde mig jävligt skön.
Bilder:
http://www.bilddump.se/bilder/201501...128.43.164.JPG
Citera
2015-01-30, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Kom över sjukt grymt amfetamin. Väldigt, väldigt rent. Mycket sällsynt. 0,1g gjorde mig jävligt skön.
Bilder:
eh det där ser verkligen inte ut som amfetamin. Möjligtvis meta eller crystal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in