2010-01-22, 21:59
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
prässar Amfetamin/meta ut allt vatten man har i kroppen? när jag precis hadde bombat. så behövde jag pissa hela tiden. men nu kjänner jag inget längre. Har inte drukkit mer en 3 glas med vatten på 8 timmar.
Men sitter stilla så hur stor sjangs är det för att dehydrera? eller hur det nu stavas

Själv har jag pissat som en tok hela kvällen och ändå bara druckit 5öl. Men har hört att det är vätskedrivande, så lite gör det nog. Men du borde nog dricka lite, så du inte får sendrag eller massa jobbiga käkspänningar. Till käkspänningarna rekommenderar jag magnesium
Citera
2010-01-22, 22:01
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBillyBong
Själv har jag pissat som en tok hela kvällen och ändå bara druckit 5öl. Men har hört att det är vätskedrivande, så lite gör det nog. Men du borde nog dricka lite, så du inte får sendrag eller massa jobbiga käkspänningar. Till käkspänningarna rekommenderar jag magnesium

Har inte så mycket käkspänningar när jag tar tjack och sitter framför datorn.
men biter mig mycket på lepparna.
Citera
2010-01-22, 22:03
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Har inte så mycket käkspänningar när jag tar tjack och sitter framför datorn.
men biter mig mycket på lepparna.

Då är något att tugga på bra
Ta ett stort glas vatten och något du kan tugga på så slipper du bita dig själv och ev vakna av världens sendrag
Citera
2010-01-22, 22:07
Medlem
mallvazs avatar
Citat:
Själv sålde jag nyss 0,35 för 150kr (hatar folk som inte kan köpa hela g ) Men nästan pinsamt att ändå ta så mycket (ingen kund som burkar köpa, bara en gammal klass kompis som egentligen borde få spö. Men har han pengar som han vill ge mig så får det vänta )
Fan,hur pallar du att beckna för 150 spänn.hade jag aldrig orkat med.Å andra sidan så är nog langare det mest otacksamma yrke man kan ha.
Citera
2010-01-22, 22:08
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Då är något att tugga på bra
Ta ett stort glas vatten och något du kan tugga på så slipper du bita dig själv och ev vakna av världens sendrag

varje gång jag provar och dricka vatten så kjänns det som man ska spy upp det :P så brukar aldrig dricka eller äta på tjack.

Btw jag brukar inte kjänna nått hunger efter 1-3 dagar efter jag har tagit tjack. Varför är det så?
Citera
2010-01-22, 22:09
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallvaz
Fan,hur pallar du att beckna för 150 spänn.hade jag aldrig orkat med.Å andra sidan så är nog langare det mest otacksamma yrke man kan ha.

Varför är det otäckt?

EDIT: Tycker din tjackad hund som bild är mera otäckt
Citera
2010-01-22, 22:12
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallvaz

Haha, beror på vad du köper in det för

Citat:
varje gång jag provar och dricka vatten så kjänns det som man ska spy upp det :P så brukar aldrig dricka eller äta på tjack.

Btw jag brukar inte kjänna nått hunger efter 1-3 dagar efter jag har tagit tjack. Varför är det så?

Själv känner jag både hunger och törst. Dock så när jag kör 0,10 varje morgon innan jobbet är jag inte direkt hungrig vid lunch som jag var innan jag börja köra varje morgon. Men det är viktigt att äta,dricka och röra på sig när man "knarkar" Så se till att göra någon stadig frukost imorgon och gå en vända så kommer du må mycket bättre rent allmänt också

Btw, vad är det för jävla AT alla snckar om på tjack? Har aldrig fått någon antydan på AT av tjack. Dock blev jag snurrig när jag sluta med 1mg Xanax om dagen
Citera
2010-01-22, 22:15
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Haha, beror på vad du köper in det för

Själv känner jag både hunger och törst. Dock så när jag kör 0,10 varje morgon innan jobbet är jag inte direkt hungrig vid lunch som jag var innan jag börja köra varje morgon. Men det är viktigt att äta,dricka och röra på sig när man "knarkar" Så se till att göra någon stadig frukost imorgon och gå en vända så kommer du må mycket bättre rent allmänt också

Btw, vad är det för jävla AT alla snckar om på tjack? Har aldrig fått någon antydan på AT av tjack. Dock blev jag snurrig när jag sluta med 1mg Xanax om dagen

Har aldrig fått AT av tjack eller andra droger.
Tycker det är lite tråkigt. för jag vill veta hur det kjänns :/
Citera
2010-01-22, 22:19
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:

Hehe, det är inge kul när droger gör så man mår dåligt. Eller i alla fall medans det händer. Har senat bra på lsd två gånger. Ena låg jag och grät i några timmar och önskar att jag bara skulle dö Men nu efter känns det som bara en del av trippen

Men önskar också att man fick någon liten AT, man kan fan inte få må så här bra utan att få skit för det
Citera
2010-01-23, 10:34
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:

Vi som aldrig fått AT har förmodligen inte kört länge nog eller så är tjack en bättre drog för oss iom att jag borde känna nån sorts AT efter 2 veckor med dos varje dag.
Visst kände jag lite tappad motivation men det var allt i princip. Gick över på några dagar.

Däremot trodde jag att jag fick AT på dos en gång men det hade tydligen varit slaget med xtc så det måste ha varit den skiten jag svettades ur. Jobbiga dagar, robbadobb tål inte xtc
Citera
2010-01-23, 14:09
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Vi som aldrig fått AT har förmodligen inte kört länge nog eller så är tjack en bättre drog för oss iom att jag borde känna nån sorts AT efter 2 veckor med dos varje dag.
Visst kände jag lite tappad motivation men det var allt i princip. Gick över på några dagar.

Däremot trodde jag att jag fick AT på dos en gång men det hade tydligen varit slaget med xtc så det måste ha varit den skiten jag svettades ur. Jobbiga dagar, robbadobb tål inte xtc

körde tjackrace i 3 veckor men fick ingen AT efter det sov bara mycket.
Citera
2010-01-23, 15:28
Medlem
Knuxs avatar
Citat:
Dock så när jag kör 0,10 varje morgon innan jobbet är jag inte direkt hungrig vid lunch som jag var innan jag börja köra varje morgon.
Haha får man fråga vad du jobbar med? Eller inom vilken bransch iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in