Knappast hörru. Brukar vara rena motsatsen; att folk får tvinga i sig näringsersättning.
Ja det som är så sjukt. Kan vara toktjackad men går runt vrålhungrig. Drar ju helt klart ner på ruset av att känna hunger. Funderar om det kanske är njurarna som framkallar känslan? Låter inte så troligt. Bombar ju inte så det är inte det heller.
Brukar ta fm1or och ksalol om jag ska däcka. Fungerar utmärkt så testa det tillsammans med cannabis Vet dock inte hur lång halveringstid fm1or har. Aldrig brytt mig om det så har inte kollat upp. Men dom sover man fint på. Eller testa nitrazepam den sover man också bra på. Dock så vet jag inte halveringstiden på den heller.
Senast redigerad av wasquez 2014-05-25 kl. 03:14.
Jag har fått tag på ett tjack som svider som satan i näsan, kan man blanda ut de med lite dextrosol/dextropur för att de ska svida mindre? Eller finns de nåt som är ännu bättre att blanda ut de med?
Edit: Nää jag orkar inte rena de, vill bara att de inte ska svida så mkt
Senast redigerad av snortare 2014-05-25 kl. 13:17.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!