2014-01-30, 13:31
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
Är det inte olika hur man reagerar då??
Kan andra medeciner man äter påverka?

Ja, vet en bekant som åt 40mg clonazepam och sen tog han 0,8g 80% amfetamin, han trodde han blivit blåst. Alla andra var extremt påtända och klättrade på väggarna i princip. Om du inte känner den här kranen väl så är det stor risk att det är extremt utslaget 25-50% är väl det "vanliga".
Citera
2014-01-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Sådärja! Nu har en gubbe från holland kommit. Fyfan va gött! Grym kvalle o satan va oljligt det är. Påsen är t.om oljig på utsidan.

Funderar på att våga mig på en beställning utrikes, priserna och kvaliten inrikes är tvivelaktiga allltså. Och vart fan tog Julmust vägen på SR
Citera
2014-01-30, 15:25
Medlem
Tjacket förr var mycket bättre. Kommer ihåg i ungdomens glada dagar när man fick prova första gångerna. Fy fan man var ju som elektrisk och bara satt och studsade i soffan. Det var fint tjack det. Idag är standardtjoet högst mediokert. För något år sen påstod en polare att han hade fått tag på dunder så jag sa åt honom att skicka ett gram åt mig så jag fick testa. Blev otroligt besviken, inte alls som det var förr. Knappt att jag kände av det för övrigt.

Dagens RC preparat är oftast mycket mer potenta än tjo. Med dom vet man åtminstone att man får ett rent preparat som inte är slaget med en massa hokuspokus. Sen kan det ju vara en skräp RC såklart men det finns ju några att välja på idag så då får man väl byta då.. Jag håller mig 100% till RC nuförtiden.

TL; DR

TS du blir med största sannolikhet blåst.
Citera
2014-01-30, 15:28
Medlem
Energizeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Funderar på att våga mig på en beställning utrikes, priserna och kvaliten inrikes är tvivelaktiga allltså. Och vart fan tog Julmust vägen på SR

Det är precis där den stora frågan ligger. Pris och kvalitet finns av vissa utländska säljare till fullständigt överlägsen nivå......men vill man ta risken att beställa saker som måste gå genom tullen?
Jäkligt knivigt problem alltså. Själv har jag aldrig vågat beställa från utlandet.
Citera
2014-01-30, 17:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall

Det är absolut inge fel på kvalitén inrikes. Men priserna däremot är sinnessjukt.

Man ska inte gå och bli kräsen osv.. Fan, förut så köpte man ju allting på gatan, iallafall jag. Och det som finns inrikes på SR är ju då bra mycket bättre än det som finns på gatan...

Men visst, om man jämnför utrikes och inrikes på SR, så är skillnaden enorm. Det som jag fick nu var från Nederländerna, i pasta form.

Påsen är alldeles kall och oljig. Man blir flottig om fingrarna när man rör utsidan på påsen. Och om man lägger en liten klutt i en kopp med 1ml vatten så löser _ALLT_ upp sig inom 30 sekunder i kallt vatten.

DET! Kallar jag för amfetamin, haha

Knappen och Miss Lips har det bästa amfetaminet inrikes tycker jag just nu.

Beställde 10 gubbar från DutchDope, det kom aldrig, fick en 50% återbetalning. Men det från DutchDelicious eller nu vad han heter, det kom på 4 dagar
Citera
2014-01-30, 20:55
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Normal dos och hur vet man det inte är utblandat? infogad.

/Mod
Citera
2014-01-30, 21:04
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppisnoken
Tjacket förr var mycket bättre. Kommer ihåg i ungdomens glada dagar när man fick prova första gångerna. Fy fan man var ju som elektrisk och bara satt och studsade i soffan. Det var fint tjack det. Idag är standardtjoet högst mediokert. För något år sen påstod en polare att han hade fått tag på dunder så jag sa åt honom att skicka ett gram åt mig så jag fick testa. Blev otroligt besviken, inte alls som det var förr. Knappt att jag kände av det för övrigt.

Dagens RC preparat är oftast mycket mer potenta än tjo. Med dom vet man åtminstone att man får ett rent preparat som inte är slaget med en massa hokuspokus. Sen kan det ju vara en skräp RC såklart men det finns ju några att välja på idag så då får man väl byta då.. Jag håller mig 100% till RC nuförtiden.

TL; DR

TS du blir med största sannolikhet blåst.
De du fick tag i när du sa att du studsade i soffan innehöll ju troligen nån rc/meta som gjorde dig mer stissig och så. På vanligt potent tjack så blir du inte lika stissig/hyper utan du får ett jämnt och fint rus
Citera
2014-01-30, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
De du fick tag i när du sa att du studsade i soffan innehöll ju troligen nån rc/meta som gjorde dig mer stissig och så. På vanligt potent tjack så blir du inte lika stissig/hyper utan du får ett jämnt och fint rus
Jag kan såklart inte säga exakt vad det var idag men det var länge sedan kan jag säga. RC begreppet var inte uppfunnet då. Jag kanske formulerade mig lite dåligt också. Studsade var inte rätt ord. Inte alls. Jag syftade nog mer på sprak.

Tror inte jag har fått tag i något tjack på 10 år nu som har gett mig några sköna djupa rysningar på samma sätt. Pysslar inte jättefrekvent med droger dock.
Citera
2014-01-31, 00:34
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Jag kan såklart inte säga exakt vad det var idag men det var länge sedan kan jag säga. RC begreppet var inte uppfunnet då. Jag kanske formulerade mig lite dåligt också. Studsade var inte rätt ord. Inte alls. Jag syftade nog mer på sprak.

Tror inte jag har fått tag i något tjack på 10 år nu som har gett mig några sköna djupa rysningar på samma sätt. Pysslar inte jättefrekvent med droger dock.
Sköna djupa rysningar har jag än så länge bara fått den allra första gången jag testade tjack. De följande gångerna - även med EXAKT samma tjack - så har jag inte fått de sköna rysningarna jag tyckte om så mycket. Efter första gången så blev ruset mycket mer subtilt.
Citera
2014-01-31, 01:15
Medlem
Citat:

Jaaaa det där kräver eventuellt att man maximerar hjärnans potential för att komma på den troliga förklaringen

Tydligen hann du inte klura ut det själv Vilket i säg är skrämmande men visst är det förhållandevis vittsprett att tjacket slår extremt mycket hårdare på en ovan.
Samma visa för mig o jag känner mig inte ensam.... Tjacket vi köpte i Norr av skrupelfria äldre typer innehöll säkerligen långt ifrån det schystta idag
Citera
2014-01-31, 02:38
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera12
Man kan inte upprepa det du säger för mkt! Alldeles för många som borde veta bättre beter sig som 5 åringar när det gäller näring o tjack. Jag brukar tvinga i 2st polare som aldrig äter el dricker på tjack, ok jag vet det kan vara jobbigt men utan mat i magen rinner Tjacket ändå bara igenom systemet o ut. En av dom kan sitta o ljuga om att han precis ätit fast jag ser hur sliten uttorkad och mager han är, Jag får hota med sondmatning innan dom går med på o dricka en proteindryck eller klippa en pizza innan dom får ta sin nästa dos. Inte ätit sovit eller druckit på 3-4 dygn, så tror dom att dom e helt ok bara för att dom sovit en natt o käkat en macka, Sen ha mage o sitta o tycka att tjacket är dåligt, tro fan det! Man kan ju förihelvete inte bara leva på att injicera amfetamin!

Hehe jo jag håller me, är förvånande att många verkar sköta mat och dryckintag så dåligt på tjack, amfetamin är ju vätskedrivande och vid användning av tjack blir man rätt lätt dehydrerad även om man dricker som man gör en vanlig dag.

Dricker man inte tillräckligt under ett par dagar när man tar tjack kan dehydreringen leda till skada på njurarna vilket inte är så önskvärt, man kan även få kramper i händerna och i vader, fötter etc, man kan till och med få krampanfall när dehydreringen gått långt nog. Efter en viss punkt kan man inte ens bli av med dehydreringen genom att bara dricka, man behöver då få i sig vätska och elektrolyter IV för att dehydreringen skall återgå.Visst mat klarar man sig utan ett par dagar utan att de kommer bli några allvarliga besvär. Skippar man däremot att dricka ett par dagar eller dricker väldigt lite kommer man garanterat bli dehydrerad vilket kan ge lite olika otrevliga effeker som helt klart gör ruset mindre behagligt.

Fattar ej dina polare som inte dricker på så lång tid, är ju inte direkt speciellt jobbigt, bara att köpa hem vätskeersättning och dricka ett glas sådant någon gång i timman så blir man inte dehydrerad så lätt.

Citat:
Ursprungligen postat av smiltrip
På tal om annat, morgonen efter ett dygnande jag utförde mellan torsdag-fredag, så skulle jag morgonpissa och märker att mitt piss är jävligt mörkt orange. Jag kunde bara utgå ifrån blod eftersom det där inte var normalt, googlade problemet och konstaterade att det är njurarna som fått kämpa för mycket. Såg en liten gallsten i toan också. Jag drack inte tillräckligt med vatten den natten.

Borde jag uppsöka läkare, trots att det bara var blod en enda gång? Någon som varit med om samma? Jag har brukat nästan 2g tjack under 3 veckor, varav en vecka helt ren. Jag vet folk som tagit betydligt mer under betydligt längre tid och inte fått något njurproblem. Värt att nämna är att allt har snortats, förutom en bomb på kanske 0,25 g.

Om du inte drack mkt blev du förmodligen dehydrerad och att få mörkt urin är inget konstigt vid dehydrering, när man blir rejält dehydrerad kan det bli nästan brunfärgat har jag läst. Nej du behöver inte uppsöka läkare, se bara till att köpa hem vätskeersättning nästa gång du ska använda amfetamin så du slipper bli dehydrerad!
Senast redigerad av cdxz11 2014-01-31 kl. 02:58.
Citera
2014-01-31, 03:41
Medlem
Vilka benso preparat är det bästa för att undvika hjärtklappning o hög puls när tjacket går ut ur kroppen innan man ska lägga sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in