2009-10-30, 05:16
Bannlyst
Tog en 0,4a vid klockan 5 och en 0,3a vid klockan 9 sen har jag inte tagit nått mer. När tror ni jag somnar om man kan säga på ett ugefär? 1-2 dagar? Väger runt 125-130 kg och är 195 cm lång om de kan påverka resultaten.
Senast redigerad av Gammel Man 2009-10-30 kl. 05:22.
Citera
2009-10-30, 10:07
Bannlyst
Kan man hitta affe bland stadens alkoholister/uteliggare eller va de nu är för något. Ni vet dom sunkiga lirarna som bara sitter på en bänk hela dagen och umgås och har det mysigt tillsammans.

Är de villiga att hjälpa till om man bjuder på en bira eller 2? Eller är det så att ingen av dem är tjackpundare?
Citera
2009-10-30, 11:33
Medlem
falecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comfortably.Numb
Tror jag inte! 48h så har det väl gått ur kroppen.

Bombade en liten 0,2a en torsdagkväll och höll på att åka dit i trafikkoll med pisssticka påföljande måndag förmiddag. På håret att han skickade mig på blodprov, väldigt tunn linje där på testet. (Farbror Blå misstänkte dock mig för hasch så han blev konfys.)
Citera
2009-10-30, 11:45
Medlem
det står på FAQen att affe försvinner ur pisset på 48h? stämmer detta? när vet man att det börjar ta sig ur o kroppen på ett ungefär? t.ex när man tagit sista linan eller den första om ni förstår?
Citera
2009-10-30, 15:39
Bannlyst
Hur stor risk är det att åka dit om man skickar tjack via posten i ett kuvert?

Kommer man åka dit tillslut om man gör det regelbundet, säg en gång i månaden?
Citera
2009-10-30, 15:43
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comfortably.Numb
Hur stor risk är det att åka dit om man skickar tjack via posten i ett kuvert?

Kommer man åka dit tillslut om man gör det regelbundet, säg en gång i månaden?
Knappast. Det skickas väldigt stora mängder knark inrikes i Sverige varje dag.
Citera
2009-10-30, 23:02
Medlem
neptunitys avatar
despertat

Tänkte fråga hur man lättast får tag på affe, är det på gatan eller nätet (mailkranar & liknande)?
Citera
2009-10-30, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neptunity
Tänkte fråga hur man lättast får tag på affe, är det på gatan eller nätet (mailkranar & liknande)?

Själv har jag beställt jävligt bra och potent tjack

Kranar brukar inte vara några probelm att få tag på.
Citera
2009-10-31, 02:16
Medlem
henkishs avatar
Ska testa tjack för första gången. Har 1 gubbe. Det är vitt tjack som enligt tjackis kompisar till mig säger att det är bra men är inte super. Jag väger ungefär 65kg. Hur mkt bör jag börja med att ta?

Bör jag ta nasalt eller oralt eller bör jag ta oralt vänta ett tag och boosta nasalt? Så körde jag när ja höll på med MDMA iaf. Asså bomba oralt och boosta nasalt.

Har erfarenhet av andra droger om de spelar någon roll såsom Subutex, diverse tabletter, tradolan, kodein, dexofen har även hållt på med lite MDMA och lite annat smått och gott men aldrig tjack.

Funderar också på om jag behöver något till AT eller klarar ja mig genom att bara vänta ut den? Om jag ens får någon på så små mängder?

Jag som vart kär i MDMA kommer ja bli besviken på tjacket? Båda är ju trots allt "uppåt-droger".

Om de spelar någon roll så har jag inte hållt med på med några andra droger förutom cannabis på ca 1 år

Tacksam för svar.

MVH Henkish
Citera
2009-10-31, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Ska testa tjack för första gången. Har 1 gubbe. Det är vitt tjack som enligt tjackis kompisar till mig säger att det är bra men är inte super. Jag väger ungefär 65kg. Hur mkt bör jag börja med att ta?

Bör jag ta nasalt eller oralt eller bör jag ta oralt vänta ett tag och boosta nasalt? Så körde jag när ja höll på med MDMA iaf. Asså bomba oralt och boosta nasalt.

Har erfarenhet av andra droger om de spelar någon roll såsom Subutex, diverse tabletter, tradolan, kodein, dexofen har även hållt på med lite MDMA och lite annat smått och gott men aldrig tjack.

Funderar också på om jag behöver något till AT eller klarar ja mig genom att bara vänta ut den? Om jag ens får någon på så små mängder?

Jag som vart kär i MDMA kommer ja bli besviken på tjacket? Båda är ju trots allt "uppåt-droger".

Om de spelar någon roll så har jag inte hållt med på med några andra droger förutom cannabis på ca 1 år

Tacksam för svar.

MVH Henkish

Dra en lina på runt 200mg. Sedan fyller du på vid behov. Man får känna sig fram. Beror mycket på hur potent tjacket är.
Citera
2009-10-31, 09:49
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
(...)
Jag tror du kommer bli besviken för att du inte vet hur du ska ta till dig ruset och så. Man måste lära sig uppskatta amfetaminruset. Det är egentligen inte sådär jättespeciellt i sig, men att sätta sig ner och prata med goda vänner, laga mat, fotografera, producera musik eller film, ta sköna promenader i solen eller varför inte ringa mamma en sväng, det var ju knappast igår? Det är sådant som jag tycker blir så sjukt intressant, roligt, givande, you name it, på amfetamin. Det finns inget bättre! <3

Lycka till och känn inte efter för mycket. Ut och rör på dig, ta dig för saker du vanligtvis tycker är kul och du ska se att det blir tusenfalt roligare ändå på amfetamin! Kärlek!
Citera
2009-10-31, 09:51
Medlem
falecs avatar
Besviken? Skämtar du - jag minns första gången jag bombade... Det var fan lysande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in