2013-05-22, 17:31
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Personligen så har jag inga problem att dölja att jag är påtänd om jag inte har tagit något annat utöver tjack. Har till och med stått med poliser och pratat utan att de märkt något. När jag dricker alkohol och har tagit ett par linor är det en helt annan historia
Glömmer helt hur jag viftar med armarna och tungan vispar runt som en elvisp i käften..
Glömmer helt hur jag viftar med armarna och tungan vispar runt som en elvisp i käften..Beror väl på hur van man är, hur man blir och hur bra pokerface man har.
Jag har bara varit i "kontakt" med polisen en gång då jag varit påverkad av något och då var jag jävligt stekt, hade rökt fint brunt en halvtimma innan och var helt knallröd i ögonen. Frågade vad jag lyssnade på för musik osv och svarade helt ärligt "ja, lite allt möjligt men mestadels reagge och 60-tal men även en del 80-tal". Vi hade jävla tur i alla fall, min polare hade några kartor imovane och 20g brunt i sin väska. Ändå sa de att jag skulle skaka på min väska, och jag hade bara några papper och min bärbara, och en av de där poliserna var jävla dryg.
"Nja, det låter som de e öl där i?" med ett hånflin, så då öppna jag väskan "Men kolla själv, det finns ingaj ävla öl", "Ne va bra" med ytterligare ett hånflin. -.-
Hatar att vara i stan/städer när jag har rökt. Ritalin/tjack går mycket bättre. Kan dock bli jobbigt ifall jag min käft är som en jävla öken och har svårt att svälja pga allt slem och måste harkla mig jämt och ständigt för att kunna prata normalt haha.