2013-05-22, 17:31
Medlem
InfectedM-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Personligen så har jag inga problem att dölja att jag är påtänd om jag inte har tagit något annat utöver tjack. Har till och med stått med poliser och pratat utan att de märkt något. När jag dricker alkohol och har tagit ett par linor är det en helt annan historia Glömmer helt hur jag viftar med armarna och tungan vispar runt som en elvisp i käften..

Beror väl på hur van man är, hur man blir och hur bra pokerface man har.

Jag har bara varit i "kontakt" med polisen en gång då jag varit påverkad av något och då var jag jävligt stekt, hade rökt fint brunt en halvtimma innan och var helt knallröd i ögonen. Frågade vad jag lyssnade på för musik osv och svarade helt ärligt "ja, lite allt möjligt men mestadels reagge och 60-tal men även en del 80-tal". Vi hade jävla tur i alla fall, min polare hade några kartor imovane och 20g brunt i sin väska. Ändå sa de att jag skulle skaka på min väska, och jag hade bara några papper och min bärbara, och en av de där poliserna var jävla dryg.

"Nja, det låter som de e öl där i?" med ett hånflin, så då öppna jag väskan "Men kolla själv, det finns ingaj ävla öl", "Ne va bra" med ytterligare ett hånflin. -.-

Hatar att vara i stan/städer när jag har rökt. Ritalin/tjack går mycket bättre. Kan dock bli jobbigt ifall jag min käft är som en jävla öken och har svårt att svälja pga allt slem och måste harkla mig jämt och ständigt för att kunna prata normalt haha.
Citera
2013-05-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Är det möjligt att dölja för andra att man är påverkad av amfetamin? Funderar på att testa amfetamin ensam för att sedan åka hem till någon kompis beroende på hur jag känner mig. Skulle det vara uppenbart för mina polare att jag är påverkad?
Väldigt svårt att se, såvida inte personen i fråga tagit jättemycket, varit vaken jättelänge eller dylikt. På sin höjd tror folk man är lite stressad/nervös kanske.

Däremot inbillar man sig ofta att hela världen tror att man tagit tjack...men det är en annan sak.
Citera
2013-05-23, 00:02
Medlem
Är det farligt att köra konditionsträning t.ex fotboll/innebandy på amfetamin?
Inte tänkt ta det precis innan men säg en 7-8h innan kanske. Och inte så att jag hade tänkt göra det när jag är inne på 2/3e dagen av ett race.
Citera
2013-05-23, 01:40
Medlem
znors avatar
Hur duger ritalin till att boosta ett tjackrus?
Citera
2013-05-23, 01:54
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Kan ibland få helt sjuka nysningar, kan vara upp till 20-30 nysningar i rad.

Någon som har något tips för detta?
Första borde väl vara att skita i nasalt, men nu är nysningarna här och de är ganska pinsamt när man är på arbetsplatsen.. lol
Citera
2013-05-23, 01:55
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo

Första borde väl vara att skita i nasalt, men nu är nysningarna här och de är ganska pinsamt när man är på arbetsplatsen.. lol

Snyt dig och kör nässpray.
Citera
2013-05-23, 02:07
Medlem
InfectedM-s avatar
Citat:

Testa att föra röret längre in också
Citera
2013-05-23, 02:25
Medlem
znors avatar
Boostar ritalin tjack? När under rusets tror ni det gör sig bäst?
Förstärker det dess positiva effekter?
Mvh
Citera
2013-05-23, 02:34
Bannlyst
Citat:

Kan du få det oavsett vad för Tjack du tar? Jag har själv varit med om detta men då har det varit från en viss typ av Amfetamin och då har jag sluppit besvären genom att bara ta annan Amfetamin.

Just nu skulle jag föreslå att du testar med att antingen skölja rent näsan med saltlösning eller chansa med nässpray, det kan antingen underlätta mycket eller förvärra avsevärt.
Sen vill jag även föreslå att du härefter slutar med nasalt, jag kan personligen rekommendera rektal adminstrering.
Citera
2013-05-23, 04:22
Medlem
boilingveinss avatar
Citat:

Får bara nysningar precis i samband med att jag drar linan.. får du nysningar långt efter? Har aldrig varit med om det.
Citera
2013-05-24, 00:22
Medlem
Ska på festival utomlands i sommar under tre dagar, min tanke är att ta amfetamin under dessa dagarna för att festa till det lite och slippa alkohol-slöheten, MEN jag vill gärna kunna få lite sömn på kvällen.

Jag har möjlighet till xanor, men ingen stor erfarenhet av opiater tidigare, speciellt inte i kombination med alkohol & tjack.

Så min fråga är, kan jag ta en sån några timmar efter min sista lina/öl och räkna med lite sömn?
Kan jag forsätta med tjacket dagen efter?
Citera
2013-05-24, 00:48
Medlem
blazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpaan
Ska på festival utomlands i sommar under tre dagar, min tanke är att ta amfetamin under dessa dagarna för att festa till det lite och slippa alkohol-slöheten, MEN jag vill gärna kunna få lite sömn på kvällen.

Jag har möjlighet till xanor, men ingen stor erfarenhet av opiater tidigare, speciellt inte i kombination med alkohol & tjack.

Så min fråga är, kan jag ta en sån några timmar efter min sista lina/öl och räkna med lite sömn?
Kan jag forsätta med tjacket dagen efter?
I knarkväskan skulle jag ha med mig lite traddar/sub/oxy...Tjack...massa Bärs&sprit och några benz...
Men TA JÄVLIGT LUGNT vid eventuell mixning av alkohol/opiater & opiater/benz... kan sluta med död i sömnen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in