Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Amfetamin är ju känt att vara vasokonstriktivt. Ta och duscha av dig i ljummet/medelvarmt vatten och häll i dig en tesked med cayennepeppar tillsammans med att glas vatten. Det sistnämnda ska tydligen fungera för att utvidga blodådrorna något läste jag till mig i NBOMe-trådarna där vissa också upplevde dessa problem.
Börjar det att göra ont eller på något annat sätt blir värre än vad det redan är tycker jag att du kan ta och ringa 1177 för att höra vad de tycker att du ska göra. Du vill trots allt inte förlora högerhanden, ty den är din bästa vän när kvinnorna inte går att förlita sig på.

Men är det verkligen så vasokonstruktivt? Vet enbart att jag läst att det tenderar att vara det, men inte i vilken styrka. Ja och lite salt i med, men smart där! Tack för tipset.
Nae fan, handen vill jag ha kvar. Men har åkt in till sjukan en gång då jag upplevde vaso på 4-fma och var helt idiotväck. Nu är det inte i närheten av vad det var då, men man vill ju inte utmana ödet mer än nödvändigt.
Citat:
Ursprungligen postat av KTM_
Man ska ju hitta de som funkar för en själv. Så länge man inte blir en sån tjackis som skiter i hälsan helt, de e bara tragiskt.
Själv brukar jag köra typ en bomb de första jag gör på 0.1-0.2, sen fyller jag på med linor men jag får väl kanske 4 linor på en 0.2 å de räcker ofast hela kvällen för mig. möjligtvis fyller jag på med en liten bombis till under kvällen.
Å anledningen är ju för att jag känner att dagarna fungerar bättre för mig.
Förr körde jag stora linor och långa race, men de blev alldeles för kaosartat. Fanns liksom ingen balans, antingen topp eller bott, de e inget för mig.. Jag har även några gamla vänner som körde lika hårt som mig förr o dom är väldigt långt ner i sprutträsket idag :/
Ja precis. Det enda jag vet nu är att jag tar inte i närheten av lika mycket tjack som jag gjorde tidigare och generellt sätt sköter mitt privatliv mycket bättre nu än under min intensiva tjackperiod. Har inte självdisciplinen till att ta en liten bomb och sen vara nöjd. För att citera Wilde "Jag kan motstå allt utom frestelser."
Edit: Konstaterade precis att handen är svullen. Ovansida handflata och fingrarna. Men, som tur är har den inte en blå ton. Har lirat svinmycket gitarr de senaste dagarna, så kan ju vara en sena som är lite inflamerad med.