, Kan säga att jag oxå hade en period ren från ålder 22-25 och kan säga att jag tror det räddade mitt liv. Att just vara ren den tiden, många "pundare" är inte det. Men som sagt känns inte som att man är 35 i nuläget snarare 50+. Alla turer återfall/behandlingar/avgiftningar/stödboenden etc. etc. Att träna är fuktansvärt viktigt för dem flesta. Jag har alltid tränat typ även i missbruket alltid natty, man ska va försiktig med du vet vad. Så träna på du! Kan inte skada lixom! Din kropp kommer tacka dig!
, Kan säga att jag oxå hade en period ren från ålder 22-25 och kan säga att jag tror det räddade mitt liv. Att just vara ren den tiden, många "pundare" är inte det. Men som sagt känns inte som att man är 35 i nuläget snarare 50+. Alla turer återfall/behandlingar/avgiftningar/stödboenden etc. etc. Att träna är fuktansvärt viktigt för dem flesta. Jag har alltid tränat typ även i missbruket alltid natty, man ska va försiktig med du vet vad. Så träna på du! Kan inte skada lixom! Din kropp kommer tacka dig!Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106